tärkeintä elämässä? Työ? Perhe? Ystävät?
Mikä teille skorppari-miehille .........
7
2274
Vastaukset
itelle tärkeintä tällä hetkellä on musiikki jota ilman en vois elää. ja ystävät ja sukulaiset. ja perhe.
- J S
perhe,työ, ystävät
- Tare
Olen skorpioni ja minulle on tärkeää se ettei ole rajoituksia, eli perhe on minulle kuin turha, työ joo saa rahaa muuta siitä ei sit hyödy ja ystävät jos ne on hiljaa ja eivätkä ole koko ajan kyselemässä niin ne saa olla mutta voin olla ilman niitä, ne eivät ole elämäni ehto.
Tiedän mitä haluan tiedän myös mitkä asiat saavat minut lopettamaan siksi en tarvitse niitä jotka ovat saisivat minut pysähtymään, kun menen niin menen ei ole paluuta vain se josta saa elämälle arvoa elikkä vaikka seikkailu ja kokemus maailmasta. On tärkeää
elämä on lyhyt se on näyte siitä mitä voit tehä ei ole mitään tärkeää ellei itse anna sille jotain arvoa miksi siis edes elää jos ei ole mitään tärkeää? miksi edes synnyin?. ehkä tuohon ei voi aina vastata mutta vastaus joka on selvä on vain hyvin vaikea itse ymmärtää ja se antaa syyn jo yksinää elää ja se antaa sille arvoa kaikelle, ei ole turhaa vaan se on katsojasta ja käyttäjästä kiinni. - .........
SEX, DRUGS & ROCK'N ROLL
- Skorp-yh
Lapsi ja ystävät.
- ---------------
perhe,vaimo lapset.kaikki muu tulee vasta sitten.
- eläin
... jotka muistuttavat minua paremmista hetkistä.
liittyvät ystäviin ja saavutuksiin, miten sain ikuisia ystäviä ympäri maailmaa (sydämellä: myötätunto, ymmärrys, oma lapsenmielisyys ja rehellisyys) maailma on täynnä ihania monen ikäisiä lapsia jotka riemuiten leikkivät "aikuisten" leikkejä.
siis vastaus on: työ ystävien eteen josta kehkeytyy ystävien verkosto(perhe) näin saavutamme taas uusia unelmia yhdessä edesauttaen toisiamme jotta voimme sen jälkeen taas muistella niitä parempia hetkiä... tämä on täydellinen elämän filosofia.. laiskuus loppu tähän ja työtä elämän eteen on tehtävä. näin sielumme pääsee sille suurelle matkalle ja voimme jättää kuoltuamme kroppamme autuaaksi "hymypatsaaksi".
he jotka pelkäävät kuolemaa kokevat helvetin maan päällä.
he jotka eivät, ymmärtävät että elämä on taival.
helvetin löytää maan päältä kuin myös taivaan.
kuten sanottu, olemme lapsia.. lapsi on viaton; joskus iloinen, joskus peloissaan.. kun ihminen on täydellinen, hän ymmärtää yhtä paljon kuin lapsi, eli hän TIETÄÄ kaiken eikä mitään. kuten sanottu, olemme kaikki jumalan lapsia, joille se on vielä hämärää, ymmärtäkää että kaikki uskonnolliset kirjoitukset ( joita en itse koskaan ole lukenut) ovat vain metaforisia oppeja elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697