Olen täällä lukenut viestejä paljon. Ja ajattelin laittaa oman viestin, jotta ei tarvitse kaikille vastata erikseen.
Olen huomannut, että moni käyttää ns. omatoimisesti homeopaattisia valmisteita. Itse en oikeastaan omatoimisesti käytä muuta kuin jos olen täysin varma, että valmiste toimii nuhaan. Mutta etenkin jos sinulla ei ole aikaisempaa kokemusta homeopatiasta niin aina olisi parasta käydä ensin pätevän homeopaatin vastaanotolla. Laitan viestin loppuun oman meiliosoitteen jos jotakuta kiinnostaa voin suositella muutamaa pätevää homeopaattia.
Mutta tosiaan ihan siksi kannattaa homeopaatilta kysyä neuvoa, että homma ei ns. räjähdä käsiin. En suosittele itsehoitoa etenkään jos on joku pitkäaikais sairaus, atooppinen iho, allergiaa, diabetestä tms.
Itse olen käynyt Kairon instituutissa kahdenpäivän "Homeopaattinen kotiapteekki - johdanto homeopatiaan"- lyhytkurssin. Ja suosittelen sitä kaikille kiinnostuneille. Joo kyseinen kurssi järkätään Helsingissä. En minä edes asustele Helsingissä vaan 500km pohjoiseen päin, mutta silti menin kurssille ja olen Helsingissä käynyt muutamalla homeopaatilla (minulla "oma" homeopaatti, lapsilla "oma" homeopaatti jotka ovat päteviä). Tässä linkki kaironin sivulle http://www.kairon.fi/lyhytkurssit2006k.shtml josta löytyy lyhytkurssien ajankohdat. Kurssi 90€, mutta mitään ei saa ilmaiseksi.
Ja tässä meiliosoitteeni, jos joku haluaa kysyä homeopaatista, jota voin suositella
[email protected]
Niin meillä myös saatu apua homeopatiasta seuraaviin vaivoihin: korvatulehduskierteet, ihotumat, allergia, munuaissairaus, synnytyskipuihin, raskauden aikaisiin vaivoihin, virtsatietulehduksiin, imetysongelmiin, koliikkiin, nuhaan, kurkkukipuihin, yskään, paniikkihäiriöihin yms
Homeopatiasta tietoa kaikille
4
1351
Vastaukset
- tutkittua tietoa
Homeopatiasta löytyy myös oikeaa tutkittuakin tietoa.
http://personal.eunet.fi/pp/ske/skepsis/homeop.html- lilliputti
Skepsis nyt tiedetään. Aina löytyy negatiivista tietoa joka asiasta. Tiesitkö, että homeopatiasta on saatu myös myönteisiä tutkimustuloksia?
- Paattila
lilliputti kirjoitti:
Skepsis nyt tiedetään. Aina löytyy negatiivista tietoa joka asiasta. Tiesitkö, että homeopatiasta on saatu myös myönteisiä tutkimustuloksia?
Homeopatian toimivuudesta EI ole saatu yhtään ainutta tieteellisti pätevää näyttöä. Tämä on fakta.
- Sari
Paattila kirjoitti:
Homeopatian toimivuudesta EI ole saatu yhtään ainutta tieteellisti pätevää näyttöä. Tämä on fakta.
Apua nimittäin!
Olen sairastanut 30 vuotta pahaa atopiaa. Aloitin homeopaattisen hoidon viime elokuussa ja nyt alan olla loppusuoralla.
En voinut aikaisemmin syödä ravintoloissa ollenkaan enkä juoda alkoholia. Pelkäsin kokeilla mitä tapahtuu, mutta viime viikonloppuna olin mieheni kanssa ravintolassa, söin ison annoksen härkää ja kermaperunoita. Lisäksi join vodkapaukun ja useamman oluen. Pelkäsin jo valmiiksi miten kauan saan taas itseäni parannella, mutta iho ei pahentunut ollenkaan!
Olkaa van rauhassa skeptisiä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Olin itsekin ennen, mutta kun lääketiede ei 30 vuodessa pystynyt auttamaan, niin päädyin vaihtoehtoiseen paranemiseen. Olen vielä keskellä paranemisprosessia; se on todella hidasta homeopatiassa. Kova ja raskas tie tämän on ollut ja tulee vielä olemaankin, mutta ensi syksynä olen taatusi parantunut ja voin jatkaa elämääni "normaalina".
Lupaan puhua homeopatian puolesta lopun ikääni kun tämä hoito on ohi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910