Testi näytti tänään plussaa!!!! Aivan itkettää, kun oon niin onnellinen!! Yli puoli vuotta on yritetty, mut se on tuntunu ikuisuudelta. Huomenna soitan neuvolaan, et saa vielä varmistettua asian. En millään meinannut uskoa silmiäni ja ensin iski paniikki, et kuinka pärjätään, mut nyt paniikki on vaihtunu iloksi ja tiedän, että pärjätään:)
Vihdoinkin!!:)
4
560
Vastaukset
- Tiinukka
Onneksi olkoon me miehen kanssa ollaan vasta yritetty kk ja mulla on edessä toi sama jännittää mitä testi sanoo.Sitä ei auta murehtia,miten taloudellisesti pärjää,kun lapsi syntyy..
- tiinuska
Siis hirveesti onnea! Mä sain plussan perjantaina ja vieläki uskomaton olo! Tuntuu jotenki niin ihanalta! Me yritettiin 2 vuotta, ja nyt se sit palkittiin! Onnellista odotusta!
- onnea!
Paljon onnea! :)
Muistan myös oman plussan. Ajatukset oli sekavat. Apteekissa vielä vitsailin myyjälle et onko testissä palautusoikeus jossei tulos ole se toivottu. ;) Eipä tarvinu lähtee palauttaan! *heh*
Mut jos sun testi oli selvä plussa, niin ei sitä kyllä varmistaa tarvi. Mä soitin neuvolaan ja sanoin et plussa tuli. Täti puhelimessa onnitteli ja varas ajan. Samoja testejähän ne siellä käyttää kumminki! - Lilja -82
Vieläkin on aivan epätodellinen olo. Voiko tää olla totta?!;) Aamuyöllä unenpöpperössä pelkäsin, et oon nähny unta... Kuinka malttaa odottaa 9kk:tta: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415