Onko kenelläkään kokemuksia tästä?
http://www.vauhtivarvas.com
Lastenvaatteita netissä
20
4722
Vastaukset
- mommy me
On Kotkalainen yritys, vasta aloittanut, sivut juuri uudistuneet ja muuttuneet kunnon nettikaupaksi. Hyvin toimii ja tavara on kivaa.
- vaatehullu
täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!
- alkup.
vaatehullu kirjoitti:
täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!
Uskalsin tilata ja sain pakettini. Ei valittamista!
- tilasi ja
toimitusaika noin viikko !! joopa joo, mainos !!!!
- Tilasin
Mä tilasin kanssa kasan vaatetta lapsille, tänään maksoin, ja odotellaan koska saapuu ja mikä on laatu. Ihan kivoilta näyttivät kuvissa ja hintakin suht edullinen.
- alkup.
sinä tiedät milloin vaatteeni tilasin...?
- lassin äiti
Tilasin paketin torstaina ja tänään oli tullut. Joten toimitus oli nopeaa ja tavara sitä mitä tilasin. Vaatteet vaikuttivat hyvälaatuisilta ja paljoa en niistä maksanut joten olen kaikinpuolin tyytyväinen ja kun kesävaatteita alan miettiä niin tiedän mihin nettiosoitteeseen taas suuntaan.
- Topi
...löytyy ja jotain:
http://www.etukaista.com/product_info.php?cPath=1_3_84&products_id=171- Nessuliini
Meilläkin on kallistuttu netistä ostamisen helppouteen. Viimeinen kiva löytö on www.kidscorner.fi ja tuli tilattua mukavannäköistä vaatetta!
- mutta suosittelen
seuraavaa osoitetta, jos ostaa lastenvaatteita netistä:
http://www.nettivaate.info/- äiti-06
Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi
- ekomami
äiti-06 kirjoitti:
Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi
löysin osoitteesta www.riemukas.fi
Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin. - Nina35
äiti-06 kirjoitti:
Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi
Ennen Joulua 2008 avautuu uusi lastenvaatteiden nettikauppa osoitteeseen www.prinsessakammari.com. Ihanuuksia vauvoille ja alle 10-vuotiaille lapsille. Myöhemmin valikoima laaajenee myös sisustustuotteisiin ja leluihin. Nopeat ja takuuvarmat toimitukset.
- st
ekomami kirjoitti:
löysin osoitteesta www.riemukas.fi
Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin.Tervetuloa willestiinaan
Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.
www.willestiina.yrittaa.fi
- marjuska76
vauhtivarvasta en oo kokeillu mut tilasin 2v pojalle vaatteita www.veetijavilius.com kaupasta ja vaatteet oli ihania ja edullisia. Tää kauppa ainakin toimii, et sielt uskaltaa tilata!!!
- vinkkasin vaan
- sarja
...pikkujalat.fi nettikaupasta löytyi kivat talvikengät lapsille. Ne tuli ainakin nopeammin kuin kuvittelin; arkipäivänä, keskellä päivää, tein tilauksen, ja seuraavana päivänä sain noutaa paketin postista. Sain s-postitse sen postin paketin seurantakoodin.
- st
Tervetuloa willestiinaan
Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.
www.willestiina.yrittaa.fi- mie78
www.muksulanetti.fi, ihania ja edullisia lastenvaatteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481