Lastenvaatteita netissä

niinu

20

4722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mommy me

      On Kotkalainen yritys, vasta aloittanut, sivut juuri uudistuneet ja muuttuneet kunnon nettikaupaksi. Hyvin toimii ja tavara on kivaa.

      • vaatehullu

        täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!


      • alkup.
        vaatehullu kirjoitti:

        täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!

        Uskalsin tilata ja sain pakettini. Ei valittamista!


    • tilasi ja

      toimitusaika noin viikko !! joopa joo, mainos !!!!

      • Tilasin

        Mä tilasin kanssa kasan vaatetta lapsille, tänään maksoin, ja odotellaan koska saapuu ja mikä on laatu. Ihan kivoilta näyttivät kuvissa ja hintakin suht edullinen.


      • alkup.

        sinä tiedät milloin vaatteeni tilasin...?


    • lassin äiti

      Tilasin paketin torstaina ja tänään oli tullut. Joten toimitus oli nopeaa ja tavara sitä mitä tilasin. Vaatteet vaikuttivat hyvälaatuisilta ja paljoa en niistä maksanut joten olen kaikinpuolin tyytyväinen ja kun kesävaatteita alan miettiä niin tiedän mihin nettiosoitteeseen taas suuntaan.

      • Nessuliini

        Meilläkin on kallistuttu netistä ostamisen helppouteen. Viimeinen kiva löytö on www.kidscorner.fi ja tuli tilattua mukavannäköistä vaatetta!


    • mutta suosittelen
      • äiti-06

        Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi


      • ekomami
        äiti-06 kirjoitti:

        Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi

        löysin osoitteesta www.riemukas.fi
        Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin.


      • Nina35
        äiti-06 kirjoitti:

        Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi

        Ennen Joulua 2008 avautuu uusi lastenvaatteiden nettikauppa osoitteeseen www.prinsessakammari.com. Ihanuuksia vauvoille ja alle 10-vuotiaille lapsille. Myöhemmin valikoima laaajenee myös sisustustuotteisiin ja leluihin. Nopeat ja takuuvarmat toimitukset.


      • st
        ekomami kirjoitti:

        löysin osoitteesta www.riemukas.fi
        Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin.

        Tervetuloa willestiinaan
        Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.

        www.willestiina.yrittaa.fi


    • marjuska76

      vauhtivarvasta en oo kokeillu mut tilasin 2v pojalle vaatteita www.veetijavilius.com kaupasta ja vaatteet oli ihania ja edullisia. Tää kauppa ainakin toimii, et sielt uskaltaa tilata!!!

      • wilma70

    • vinkkasin vaan
      • sarja

        ...pikkujalat.fi nettikaupasta löytyi kivat talvikengät lapsille. Ne tuli ainakin nopeammin kuin kuvittelin; arkipäivänä, keskellä päivää, tein tilauksen, ja seuraavana päivänä sain noutaa paketin postista. Sain s-postitse sen postin paketin seurantakoodin.


    • st

      Tervetuloa willestiinaan
      Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.

      www.willestiina.yrittaa.fi

      • mie78

        www.muksulanetti.fi, ihania ja edullisia lastenvaatteita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe