Lastenvaatteita netissä

niinu

20

4688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mommy me

On Kotkalainen yritys, vasta aloittanut, sivut juuri uudistuneet ja muuttuneet kunnon nettikaupaksi. Hyvin toimii ja tavara on kivaa.

• vaatehullu

täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!

• alkup.
        vaatehullu kirjoitti:

täytyy kurkkasta koska neljälle lapselle aina välillä tarvii vaikka mitä ja kauppoihin ei viitsi aina raahautua. Usein sorrun nettikauppojen kanssa yltiöpäisyyteen mutta ainakin vältän monet porut kun teen sen yksin kaikessa rauhassa kun lapset nukkuu!!

Uskalsin tilata ja sain pakettini. Ei valittamista!

• tilasi ja

toimitusaika noin viikko !! joopa joo, mainos !!!!

• Tilasin

Mä tilasin kanssa kasan vaatetta lapsille, tänään maksoin, ja odotellaan koska saapuu ja mikä on laatu. Ihan kivoilta näyttivät kuvissa ja hintakin suht edullinen.

• alkup.

sinä tiedät milloin vaatteeni tilasin...?

• lassin äiti

Tilasin paketin torstaina ja tänään oli tullut. Joten toimitus oli nopeaa ja tavara sitä mitä tilasin. Vaatteet vaikuttivat hyvälaatuisilta ja paljoa en niistä maksanut joten olen kaikinpuolin tyytyväinen ja kun kesävaatteita alan miettiä niin tiedän mihin nettiosoitteeseen taas suuntaan.

• Nessuliini

Meilläkin on kallistuttu netistä ostamisen helppouteen. Viimeinen kiva löytö on www.kidscorner.fi ja tuli tilattua mukavannäköistä vaatetta!

• mutta suosittelen
      • äiti-06

Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi

• ekomami
        äiti-06 kirjoitti:

Minä olen löytänyt uuden verkkokaupan mistä olen jo pari kertaa ostannut vaatteita. www.vaatesani.fi

löysin osoitteesta www.riemukas.fi
        Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin.

• Nina35
        äiti-06 kirjoitti:

Ennen Joulua 2008 avautuu uusi lastenvaatteiden nettikauppa osoitteeseen www.prinsessakammari.com. Ihanuuksia vauvoille ja alle 10-vuotiaille lapsille. Myöhemmin valikoima laaajenee myös sisustustuotteisiin ja leluihin. Nopeat ja takuuvarmat toimitukset.

• st
        ekomami kirjoitti:

löysin osoitteesta www.riemukas.fi
        Tilasin ja vaatteet tuli parissa päivässä kotiin.

Tervetuloa willestiinaan
        Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.

www.willestiina.yrittaa.fi

• marjuska76

vauhtivarvasta en oo kokeillu mut tilasin 2v pojalle vaatteita www.veetijavilius.com kaupasta ja vaatteet oli ihania ja edullisia. Tää kauppa ainakin toimii, et sielt uskaltaa tilata!!!

• wilma70

• vinkkasin vaan
      • sarja

...pikkujalat.fi nettikaupasta löytyi kivat talvikengät lapsille. Ne tuli ainakin nopeammin kuin kuvittelin; arkipäivänä, keskellä päivää, tein tilauksen, ja seuraavana päivänä sain noutaa paketin postista. Sain s-postitse sen postin paketin seurantakoodin.

• st

Tervetuloa willestiinaan
      Willestiina on perheäidin pyörittämä yritys.Valmistan ja myyn kotimaisia käsityönä tehtyjä vaatteita, pääasiassa lasten vaatteita. Valikoimaan kuuluvat vaatteet ovat helppokäyttöisiä ja hoitoisia, johon kuuluvat myös retrotyyliset uusiovaatteet.

www.willestiina.yrittaa.fi

• mie78

www.muksulanetti.fi, ihania ja edullisia lastenvaatteita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe