Olen vuosien varrella nähnyt erilaisia "vessa-unia", ja kaikissa niissä toistuu sama teema eri ympäristöissä. Eli; siinä unessa minulla on kova pissahätä, ja yritän päästä tarpeille. Se ei kuitenkaan onnistu, koska
- vessanpönttö on liian korkea tai se on rikki tai se on niin paskanen ettei siihen voi istua
- vessanovi ei mene lukkoon koska se on rikki tai siinä on jotain muuta vikaa
- vessan seinät ovat risat tai niin matalat että kaikki näkee, tai läpinäkyvät
- vessa ei olekaan vessa, vaan yhtäkkiä tajuan olevani siivouskomerossa tai jossain muussa kuin vessassa
...ym...ym...ym...
En ymmärrä, mistä nuo vessaunet kumpuavat, mutta aina ne ovat erilaisia, ja ongelmana on ollut se, etten saa jostain syystä tarpeitani suoritettua, koska minua häiritee, että joku sattuisi näkemään.
Mutta: viime keväänä näin unen, jossa olin moottoritien varressa kyykkimässä. Autot suhahtelivat ohi, eikä minua häirinnyt pätkääkään, vaikka kaikki näkivät minut...?
Vessaunet
tyttö
1
640
Vastaukset
- krassi
Aikaisemmat vessaunesi voisivat kertoa ylivoimaisilta tuntuvista elämäntilanteista, joihin et ole löytänyt mielestäsi tyydyttävää ratkaisua.
Unessa olet etsinyt keinoa löytämättä sitä. Tulee mieleen, että oletko asettanut liian korkeat tavoitteet itsellesi, olet ollut elämänlaatua kohtaan aika vaativainen.
Mutta viime keväänä on tullut positiivinen muutos: olet laskenut rimaa, ts. olet vähemmän vaativa. Sinua ei häiritse pätkääkään, mitä muut ajattelevat suorituksistasi. Sinulle on pääasia, että olet itse niihin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249