Elikkäs kertokaas kokemuksia Blue Star Victoria Hotellista. Onko siisti paikka ja onko lähellä hyviä meno mestoja?
Blue Star Victoria
4
926
Vastaukset
- ei toista kertaa
....on siellä victoriassa siistiä. Ja sijaitsee kyllä keskellä kaikkea. Varmaan myös menomestojen lähellä koska se pauhu häiritsi yöunia. Ja ranta on kivenheiton päässä. Kannattaa maistaa kanakebabeja lähimmältä "grilliltä".
- ....
Kaupungin kartoista päätellen, se on lähellä hotelli Blue star Iskaria, jossa olin viime kesänä ja se oli ainakin lähellä Sunny Beachin parasta menomestaa,Lazuria.... Ite kans menossa ens kesänä sinne ja Victoria hotelliin...
- Salmonellan kärsinyt
Työntekijät ovat erittäin kohteliaita ja mukavia, on hienosti keskellä kaikkea ja tosiaan ihan rannan tuntumassa. Uima-altaalla on aina tunkua eli jos haluaa tuolin, pitää herätä ennen kahdeksaa ja käydä varaamassa pyyhkeellään tuolit. Aamiainen ei ole mikään kamalan hyvä mutta muilta juttuja kuulleena, ei vissiin ole oikein missään hotellissa.
Ja kannattaa jättää ne kanakebabit väliin... - sus-se
Viime kesänä olin, ja 5.7. menen taas. Tosi siisti hotelli, ei mitään valittamista. Vaikka itsellä oli lapsi mukana, niin meteli ei häirinnyt yhtään. Menomestoja löytyy ihan vierestä ja aamupalalla on valinnanvaraa krantuillekkin.
Ainoa miinus, kun huoneemme oli melkein maan tasalla ja ihan vieressä puita, niin puista tuli koppiksia parvekkeelle ja kun ovi oli yleensä auki niin sitten sisällekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064