Olen tässä miettinyt että mitkäköhän ovat mahdollisia syitä jotka tekevät ihmisestä biseksuaalin?
Mielestäni kuulostaa kamalalta kun puhutaan biseksuaalisuudesta(tai homoista ja lesboista) että siihen pitää olla jokin painava syy esim. lapsuudessa tai tulee jotenkin sellainen ei-normaalia olo...Tai että jossain "normaalin" seksuaalisuuden kehityksen vaiheessa jokin on häiriintynyt.
Syitä biseksuaalisuuteen?
7
1363
Vastaukset
- Bi-mies parisuhteessa naise...
EN usko että Bi-seksuaalisuuten tarvitsee mitään "syytä".
omasta mielestäni Bi-seksuaalisuus on uskallus nauttia seksistä avoimin mielin ja tehdä sitä mistä nauttii oikeasti.
esimerkiksi monet 100% hetero miehet pitävät anaali stimulaatiosta,koska miehen "G-peiste" sijaitsee välilihan takan ja sitä on hyvä stimuloida anaalista..eikä se tee heistä Bi tai homo seksuaaleja.
Toiset, kuten itse nautin niin miehen kuin naisenkin fyysiestä kosketuksesta..kumpikin on erilaista,mutta ihanaa.
Olen parisuhteessa Maailman ihanimman naisen kanssa,jota rakastan koko sydämestäni...olemme vain avoimia NAUTINNOLLE. - syy ehkä
Itse luulen, että ihmisen seksuaalisuus on melkoisen paljon joustavampaa laatua kuin useimmat kuvittelevat. Se ei asetu ennalta määrättyihin ja selkeästi rajattuihin lokeroihin, vaan on eräänlainen maisema, jossa voi liikkua melko vapaasti.
Valtaosa sijoittunee suurimman osan elämästään keskivertoon heterosakkiin, mutta seksuaalisen mielihyvän kohteet voivat vaihdella ajan ja olosuhteiden myötä. Jotkut identifioituvat heteroseksuaaliksi ja toiset homoseksuaaliksi paljon vahvemmin kuin jotkut muut.- vierailija
tätä minäkin oon miettinyt: entä jos ihmisellä seksuaalivietti on määräävässä asemassa ja käsitys omasta sukupuolesta tulee vasta sen jälkeen?
(vähän jäsentelemätöntä.)
esim. aikaisemmin ihmisen historiassa miespuoliset rakastajat miehillä eivät olleet lainkaan harvinaisia. tässä on tapahtunut muutos, kristinusko, ehkä?
tänä päivänä homosuhteet ovat suurempi tabu kuin lesbosuhteet ja moni rohkeampi nainen voi polleana ilmoittaa, että sattuu olemaan bi. miehillä asia taitaa olla toisin?
itse satuin pari vuotta sitten baarissa käydessäni huomaamaan rinnakkaisluokkalaiset pojat lattialla kaulailemassa toisiaan. syystä jota tässä en kerro kostin levittämällä juttua eteenpäin koululla. omanluokkalainen kundi oli tarinan mukaan taas "ahdistellut" omaa kaveriaan koulun pihalla. kaksi omista kavereistani on tunnustautunut biseksuaaleiksi. tietysti nää jutut voivat olla ihan hevon******.
itse en oikein tiedä. ihastuin joskus ystävääni ja haluaisin spontaanisti suudella joitain kaupungilla näkemiäni tyttöjä. no, olen suudellutkin kahdeksaa neitiä ja siihen se on sitten jäänytkin. nyt olen onnellisessa avioliitossa, joten en aio sen kummemmin asiaa selvitelläkään. - vierailija
vierailija kirjoitti:
tätä minäkin oon miettinyt: entä jos ihmisellä seksuaalivietti on määräävässä asemassa ja käsitys omasta sukupuolesta tulee vasta sen jälkeen?
(vähän jäsentelemätöntä.)
esim. aikaisemmin ihmisen historiassa miespuoliset rakastajat miehillä eivät olleet lainkaan harvinaisia. tässä on tapahtunut muutos, kristinusko, ehkä?
tänä päivänä homosuhteet ovat suurempi tabu kuin lesbosuhteet ja moni rohkeampi nainen voi polleana ilmoittaa, että sattuu olemaan bi. miehillä asia taitaa olla toisin?
itse satuin pari vuotta sitten baarissa käydessäni huomaamaan rinnakkaisluokkalaiset pojat lattialla kaulailemassa toisiaan. syystä jota tässä en kerro kostin levittämällä juttua eteenpäin koululla. omanluokkalainen kundi oli tarinan mukaan taas "ahdistellut" omaa kaveriaan koulun pihalla. kaksi omista kavereistani on tunnustautunut biseksuaaleiksi. tietysti nää jutut voivat olla ihan hevon******.
itse en oikein tiedä. ihastuin joskus ystävääni ja haluaisin spontaanisti suudella joitain kaupungilla näkemiäni tyttöjä. no, olen suudellutkin kahdeksaa neitiä ja siihen se on sitten jäänytkin. nyt olen onnellisessa avioliitossa, joten en aio sen kummemmin asiaa selvitelläkään.siis AVOliitossa, en AVIOliitossa. henkisesti olen näemmä liikkumassa maistraattia kohti :)
- sutsi
Tunne siitä, että ihastuu ja rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen, selittää ainakin omaa käytöstäni. On niin harvoja ihmisiä, joista kiinnostun, ettei mulla ole varaa nirsoilla enempää. Ehkä se nirsous on mun syy?
- on turha etsiä syitä,
ihminen on nimittäin luontaisesti biseksuaalinen.
Tarvittaessa ihminen on jopa panseksuaalinen, eli nai kaikkea mtä teknisesti ottaen ylipäänsä voi naida.- tekijäl
Kyse on puhtaasti geeneistä, mies ja naiskromosomeista ja miten paljon kumpaakin sattuu sinuun tulemaan. Tämä jo ennen sikiövaihetta kun puhutaan vielä mehusta ja maidosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875