Minun Uskontoni on Islam elhamdurillah.

Eurturk

Mitä Islam tarkoittaa?
Islam on arabiankielinen sana, joka tarkoittaa alistumista ja tottelevaisuutta, eli täydellistä antautumista Jumalan johdatuksen varaan. Jotkut käyttävät sanaa "muhamettilaisuus" sanan Islam sijasta, mutta se väärä nimitys Islamille ja loukkaa syvästi sen henkeä. Islamin sanoma ja johdatus on sama, jonka Jumala on paljastanut kaikille profeetoilleen.

"Sano: "Me uskomme Jumalaan, siihen, mitä on ylhäältä ilmoitettu meille ja mitä on ilmoitettu Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille ja Jaakobille sekä (Israelin) sukukunnille, siihen, mitä Mooses, Jeesus ja profeetat ovat saaneet Herraltansa; me emme tee mitään eroatusta heidän välillään, ja Hänen tahtoonsa ja johdatukseensa olemme alistuneet".
http://www.islamopas.com/orientering.html

9

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäpä ei

loukkaisi syvästi muslimeja...

• GWB-pbuh

Minkä ihmeen takia minun pitäisi alistua jonkun 600 jkr eläneen heebon harhaisiin kuvitelmiin jumalasta ? Tai vielä ehkä voisinkin allekirjoittaa että jumala on armelias armahtaja mutta siinäpä se. Organisoitu uskonto on fanatismin ja suvaitsemattomuuden alku. Älä ajattele, tee niinkuin käsketään, älä kyseenalaista, usko ja alistu.

• Eurturk

oma elämä. Minun elämä ei tarkoittaa sinun elämä,
        myös sinun elämä ei tarkoittaa minun elämä.

Emme ole kaksoset.

• GWB-pbuh
        Eurturk kirjoitti:

Emme ole kaksoset.

Väittämäsi toimii täällä vapaassa lännessä. Se ei toimi esimerkiksi Turkissa. Turkissa ei ole aitoa uskonnon vapautta. Eikä yhdessäkään muslimi maassa. Egyptissä poltetaan kirkkoja, Sudanissa tapetaan. Ainoastaan täydellinen uskonnon vapaus tarjoaa mahdollisuuden olla noudattamatta organisoitua uskontoa. Joka ainoa paikka jossa islam on valtauskonto on sananvapaus ja uskonnonvapaus nujerrettu. Tsupadirullaa, minä uskon suursmurffiin joka on suurin ja pyhin kaikista, joka smurffin kuvan piirtää se hukkukoon vaahtokarkkeihin.

• oivapipo
        Eurturk kirjoitti:

Emme ole kaksoset.

sotkeudutte toisten elämään?

• Eurturk

• savolaesmies

sitten kirjoitat Israelin sulkuihin? Kysynkin vastavuoroisesti mitä Israel tarkoittaa (suomeksi)?

• terence.hill

Eurturkin viestistä:

"Sano: "Me uskomme Jumalaan, siihen, mitä on ylhäältä ilmoitettu meille ja mitä on ilmoitettu Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille ja Jaakobille sekä (Israelin) sukukunnille, siihen, mitä Mooses, Jeesus ja profeetat ovat saaneet Herraltansa; me emme tee mitään eroatusta heidän välillään, ja Hänen tahtoonsa ja johdatukseensa olemme alistuneet".

Raamatussa kerrotaan, mitä Aabraham, Mooses ja
      profeetat ovat saaneet Herralta, ja kerrotaan
      Jeesuksesta, mutta te ette halua edes lukea
      sitä. Kuinka voisitte uskoa, mitä heille on
      ilmoitettu, kun ette edes tiedä sitä???!!!

• Eurturk

(Joonan suura)

Ylistys Jumalalle, maailmojen Valtiaalle,

37.    Ja tätä Koraania ei olisi yksikään muu kyennyt aikaansaamaan paitsi Jumala. Se on vahvistus sille, mikä ilmaistiin jo sitä ennen, ja kirjoituksen selitys, joka totisesti on kaikkien maailmojen Herralta saatu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe