Olisi tuollainen paljon ajettu versio, joka tosin päältä, sisältä ja pohjasta priimakunnossa. Kilometrejä löytyy 380000 ja hintaa 4500€. Kysyisin siis onko järkeä maksaa noin paljon ajetusta tuota hintaa. Ja mikä olisi hinta johon kannattaisi yrittää tinkiä? Kestääkö tuollainen vielä?
Kannattaako ostaa?
6
925
Vastaukset
- Nimetön
Auton oikea hinta oon siinä 2000€ paikkeilla, sillä itse maksoin pari kuukautta sitten 2000 vuoden 1.6 Toledosta 4750€, kyseessä on sentään uusi koppainen!
- bensakoneella...
joten ei ihan vertailukelpoinen.
- Nimetön
bensakoneella... kirjoitti:
joten ei ihan vertailukelpoinen.
No varmasti on sillä vertailu kelpoinen että tollainen paljon ajettu toledo, vanha koppainen, eli todella kurjan näköinen ei ole minkään arvoinenkaan!
Et taida tietää autojen hinnoista, itse tiedän ammattini puolesta. Ja halusin sanoa ostajalle että ei kannata ostaa tai ainakaan maksaa noin paljoa, jos meinaa eroon päästä niin on vaikeaa...
- kyllä
Tekniikka kestää kyllä. Olen kuullut vain hyvää paljon ajetuista dieseltoledoista. Jos moottorissa on turbo, voi sen huolto tulla vastaan ensimmäisenä. Vanhat dieselit ovat kysyttyä tavaraa. Hintapyyntö ei ole kohtuuton, mutta tinkiä kannattaa aina.
- Toledo 1.9 D -99
Eli sattui eteen sopivasti 1.9 D -99, jossa kilometrejä alle 200tkm. Hintaa tosin jouduin maksamaan 1500€ enemmän, mutta ei kaduta. Jos olisin saman ikäistä kansanautoa lähtenyt ostamaan, olisin saanut maksaa melkein tuplahinnan. Ja huollot teettämällä pitäisi tuollakin ajella vielä useita vuosia!
- olet tehnyt
Toledo 1.9 D -99 kirjoitti:
Eli sattui eteen sopivasti 1.9 D -99, jossa kilometrejä alle 200tkm. Hintaa tosin jouduin maksamaan 1500€ enemmän, mutta ei kaduta. Jos olisin saman ikäistä kansanautoa lähtenyt ostamaan, olisin saanut maksaa melkein tuplahinnan. Ja huollot teettämällä pitäisi tuollakin ajella vielä useita vuosia!
Noin vähän ajettu. Muistaa vain huollot tehdä, niin kyllä on huoletonta ja edullista ajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573