Meillä on

todellakin

kiire, jos aiomme lisääntyä. Vai mitä olet suunnitellut ?

23

2147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfdfgfh

Voimmehan jättää sukusolujamme varastoon, ja sitten pyytää testamentissa, että ne hedelmöitetään joskus.

• kiire!!!

Mutta ensin pitäisi tekniikan parantua, jottei syntyisi epäterveitä yksilöitä.

• kiire!!!

Niin on, mutta voitaisiinko asiasta keskustella muualla kuin keskustelupalstalla? Nämä ovat niitä kahdenkeskisiä juttuja..

• peli*

poikki. Vastaukset viralliselta taholta kuten tiedät.

• kiire!!!
        peli* kirjoitti:

poikki. Vastaukset viralliselta taholta kuten tiedät.

Jos otat heti yhteyttä ja olet se oikea, niin vihellän pelin poikki. Reilu kauppa?

• väärä
        kiire!!! kirjoitti:

Jos otat heti yhteyttä ja olet se oikea, niin vihellän pelin poikki. Reilu kauppa?

henkilö, sinun pitäisi antaa virallisen tahon hoitaa asia, minä en voi ottaa yhteyttä.

• kiire!!!
        väärä kirjoitti:

henkilö, sinun pitäisi antaa virallisen tahon hoitaa asia, minä en voi ottaa yhteyttä.

, joten kai pitää itse ottaa yhteyttä oikeaan..

• kyllä kai

sitten meitä olis monta :)

• on kyllä...

..aikaa,sinulla ehkä alkaa olemaan jo kiireempi
      jos meinaat...niin tiedät kyllä.

• hymynväreily

vielä ajatella sun kanssa.Taitaisi olla sellanen suurin onnentäyttymys molemmille...radiossa lauletaan juuri et mut valtaa kaipuu...voi,voi.

• neuvoksi

tähän pulmaan ?

• sinä kun
        neuvoksi kirjoitti:

tähän pulmaan ?

sinulla on kiireempi.

• ole*
        sinä kun kirjoitti:

sinulla on kiireempi.

mitään konstia ratkaista ongelmaa näissä oloissa.

• en moista
        ole* kirjoitti:

mitään konstia ratkaista ongelmaa näissä oloissa.

ongelmaa kykenisi ratkaisemaan vallitsevissa olosuhteissa - pitäisköhän laatia suunnitelma? Etsiä jokin polku mikä voisi johtaa mahdollisuuteen? Näin sellaisen polun jossain. No, ehkä tulee vastaan tässä etsiessä.

• edes
        en moista kirjoitti:

ongelmaa kykenisi ratkaisemaan vallitsevissa olosuhteissa - pitäisköhän laatia suunnitelma? Etsiä jokin polku mikä voisi johtaa mahdollisuuteen? Näin sellaisen polun jossain. No, ehkä tulee vastaan tässä etsiessä.

tiedä kaikkia olosuhteitten osia. Yksi konsti olisi olla välittämättä rajoituksista ja seurauksista...siis väkisin yhteen ongelmista piittaamatta. En minä julma aio olla, mutta luja kylläkin( terroria vastaan ). Jos olisimme julkisesti saman katon alla niin homma purkautuisi kaikkine seurauksineen. En usko, että meille mitään mahdetaan. Toisaalta virallisen tahon pitäisi ratkaista ongelma, niin on "sanottu".

• sivusta kommentoiva
        edes kirjoitti:

tiedä kaikkia olosuhteitten osia. Yksi konsti olisi olla välittämättä rajoituksista ja seurauksista...siis väkisin yhteen ongelmista piittaamatta. En minä julma aio olla, mutta luja kylläkin( terroria vastaan ). Jos olisimme julkisesti saman katon alla niin homma purkautuisi kaikkine seurauksineen. En usko, että meille mitään mahdetaan. Toisaalta virallisen tahon pitäisi ratkaista ongelma, niin on "sanottu".

elämä,että se mahdollisuus yhdessäoloon tulisi väkisin runnomalla.Muista viis siis.On se niin väärin,kun toisten ihmisten elämä on just tällästä.Toiset saa kaiken vain sormia napauttamalla.hohhoijaa.

• viittaava...
        edes kirjoitti:

Kirjoitat aika suuren osan Rakkaus-palstan viesteistä ja myös vastaat usein. Miksi hyvä immeinen et selvitä juttua kasvotusten tai jotenkin muuten??

Asia on sinulle ilmeisen tärkeä ja nyt... hmmm... näyttäis olevan kiireinenkin.

• sitä mikään
        viittaava... kirjoitti:

Kirjoitat aika suuren osan Rakkaus-palstan viesteistä ja myös vastaat usein. Miksi hyvä immeinen et selvitä juttua kasvotusten tai jotenkin muuten??

Asia on sinulle ilmeisen tärkeä ja nyt... hmmm... näyttäis olevan kiireinenkin.

kiire ole - sentään? Omalla kohdallani polun alkuun pääsy jo riittäisi. Täällä siihen ei pääse - täällä on niin monta kulkijaa. Oikea ja vääriä. Jatkuvaa sekaannusta ja muiden häirintää. Itse yritän vaan tässä löytää - tavoittaa omani, sopia paikan ja tavata. Katsoa mihin se voisi johtaa - jos voisi vaikka polun aloittaa.

• oikea ja vääriä
        sitä mikään kirjoitti:

kiire ole - sentään? Omalla kohdallani polun alkuun pääsy jo riittäisi. Täällä siihen ei pääse - täällä on niin monta kulkijaa. Oikea ja vääriä. Jatkuvaa sekaannusta ja muiden häirintää. Itse yritän vaan tässä löytää - tavoittaa omani, sopia paikan ja tavata. Katsoa mihin se voisi johtaa - jos voisi vaikka polun aloittaa.

kyllä minä sen olen huomannut. Virallisesta tahosta sanon, että kyllä se on hyvin merkityksellinen. Enkä minä nytkään tiedä oletko sinä oikea henkilö.
        Merkkejä oikean henkilön lähestymisestä on tullut vuosia muuta kautta kuin netin kautta. Minulla ja hänellä on panoksena koko elämä, niinkuin rakkausasioissa tuppaa aina olemaan.

• kun minulla
        oikea ja vääriä kirjoitti:

kyllä minä sen olen huomannut. Virallisesta tahosta sanon, että kyllä se on hyvin merkityksellinen. Enkä minä nytkään tiedä oletko sinä oikea henkilö.
        Merkkejä oikean henkilön lähestymisestä on tullut vuosia muuta kautta kuin netin kautta. Minulla ja hänellä on panoksena koko elämä, niinkuin rakkausasioissa tuppaa aina olemaan.

on pulma - missä ehdottaisit kohtaamista, jos aikomuksena olisi kohdata tänään vaikka kuuden, puol seitsemän aikaan? Missähän tällaisen kohtaamisen voisi ajatella tapahtuvan?

• oikealta
        kun minulla kirjoitti:

on pulma - missä ehdottaisit kohtaamista, jos aikomuksena olisi kohdata tänään vaikka kuuden, puol seitsemän aikaan? Missähän tällaisen kohtaamisen voisi ajatella tapahtuvan?

henkilöltä, sillä minä ja hän asumme noin 9 km:n päässä toisistamme. On yhdentekevää missä kohtaisimme. Voisimme käyttää puhelinta ensin. Sitä onkin käytetty jo määrätyllä tavalla. Vosimme tavata Mntussa tai hänen kotonaan, mutta minun on vaikea uskoa mihinkään soittoihin. Sinun pitäisi tietää mitä riskejä pelkään todella paljon.

• tämä on
        oikealta kirjoitti:

henkilöltä, sillä minä ja hän asumme noin 9 km:n päässä toisistamme. On yhdentekevää missä kohtaisimme. Voisimme käyttää puhelinta ensin. Sitä onkin käytetty jo määrätyllä tavalla. Vosimme tavata Mntussa tai hänen kotonaan, mutta minun on vaikea uskoa mihinkään soittoihin. Sinun pitäisi tietää mitä riskejä pelkään todella paljon.

vakava asia. Mutta eipä tässä ketjussa ilmeisesti häiriköity, tai sitten häiriköitiin. Miten asioista nyt saisi selvää?

• välttämättä

lisäänny, mutta nautimme vietistä, jopa ilman suojaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe