Mul on, ja pahasti! Ohjelma saattaa hyvin latautua koneelle 80% asti, kunnes yhteys katkeaa. Tai sitten silleen että ohjelma lataantuu hyvin koneelle, mutta kun lataus loppuu niin valikossa näkyy Ohjelma.rec ja 0KB.
Jos saa kysyä, jos joku tietäis, että mistä tämä epävarmuus oikein johtuu ja pystyykö sitä korjaamaan millään päivityksellä tai muulla vastaavalla?
Onko kellään ongelmia Topfield 5100PVR/t tiedonsiirron kanssa?
10
1668
Vastaukset
- Tarkista ja varmista
lataisi eri boximallin softaa sille 5100:lle?
- FPS
En ole päivittämässä. Vaan siirtämässä tallennettuja TV-ohjelmia koneelle ja sitä kautta DVD:lle. En ole päivittänyt boxia koskaan.
Vai pitäisikö se päivittää? olen kuullut softien bugisuudesta aika paljon ja sen takia siirtänyt päivittämistä. - Relevantti
FPS kirjoitti:
En ole päivittämässä. Vaan siirtämässä tallennettuja TV-ohjelmia koneelle ja sitä kautta DVD:lle. En ole päivittänyt boxia koskaan.
Vai pitäisikö se päivittää? olen kuullut softien bugisuudesta aika paljon ja sen takia siirtänyt päivittämistä.Niin silloin ei ole mitään syytä päivittää boxia, vaikka olisikin uusi päivitys saatavilla.
Toisaalta uusi päivitys on tehty, jotta se parantaa boxin toimivuutta entisestään. - Päälle
FPS kirjoitti:
Vai pitäisikö se päivittää? olen kuullut softien bugisuudesta aika paljon ja sen takia siirtänyt päivittämistä.Kun laittaa altairista turbomoden päälle, niin siirto sujuu mallikkaasti. Tosin toppy ei muuten ole käytettävissä tuona aikana. Siirrot kannattaa ajoittaa aikaan, jolloin ei ole tallennuksia. Itsellä yhteys pätki jatkuvasti kun normaali vauhti oli päällä. Toppylle tehtyä ftp-serveriä en ole vielä testannut tiedonsiirrossa.
- FPS
Päälle kirjoitti:
Kun laittaa altairista turbomoden päälle, niin siirto sujuu mallikkaasti. Tosin toppy ei muuten ole käytettävissä tuona aikana. Siirrot kannattaa ajoittaa aikaan, jolloin ei ole tallennuksia. Itsellä yhteys pätki jatkuvasti kun normaali vauhti oli päällä. Toppylle tehtyä ftp-serveriä en ole vielä testannut tiedonsiirrossa.
niin tuossa kokeilin taas tuota siirtoa niin TV-sarjojen siirtäminen onnistuu kummalakin Turbomode on/off, mutta kun lähdet elokuvia siirtämään, niin ei onnistu, vaikka turbo olisikin päällä.
Elokuvia on n. 10 kpl Toppyssä ja en ole saannut niistä siirrettyä kun yhden?!
- kaikki..
Kokeileppa poistaa tallennetusta tiedostosta kaikki erikoismerkit, välitlyönnin sun muut ennen siirtoa.
- FPS
Poistin elokuvista ne erikoismerkit ja siirto on onnistunut siitä eteenpäin ilman ongelmia. Mutta nyt minulle tuli toinen ongelma. Kun demuxaan ohjelmat ProjectX:llä ja muutan ne DVD -muotoon Ifoeditilla ja poltan DVD:lle Nero 7:lla, niin poltto onnistuu, mutta kun katsoin ohjelmaa, niin minusta tuntuu että ohjelmasta tulee liian nopea ja äänet puuttuvat kokonaan. Kokeilin tätä Häjyt-elokuvalla.
Niin mikä menee vikaa? meneekö se poltossa vai muuntamisesta ifoeditillä DVD-muotoon? - 434
FPS kirjoitti:
Poistin elokuvista ne erikoismerkit ja siirto on onnistunut siitä eteenpäin ilman ongelmia. Mutta nyt minulle tuli toinen ongelma. Kun demuxaan ohjelmat ProjectX:llä ja muutan ne DVD -muotoon Ifoeditilla ja poltan DVD:lle Nero 7:lla, niin poltto onnistuu, mutta kun katsoin ohjelmaa, niin minusta tuntuu että ohjelmasta tulee liian nopea ja äänet puuttuvat kokonaan. Kokeilin tätä Häjyt-elokuvalla.
Niin mikä menee vikaa? meneekö se poltossa vai muuntamisesta ifoeditillä DVD-muotoon?Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Ifoedit ei muunna ohjelmia vaan tekee DVD:lle tarvittavan tiedostot. Kun käytät ifoedittiä niin laitatko kuvaraidan lisäksi ääniraidat jne...?
Sekä valitsetko äänelle oikean kielen?
Jos se on muu kuin DVD toistimen oletuskieli joudut valitsemaan DVD:ltä tämän kielen katsoessa.
Itse käytän ReJig eikä varsinaisesti ole tietoa tuosta infoeditist. - 434
434 kirjoitti:
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Ifoedit ei muunna ohjelmia vaan tekee DVD:lle tarvittavan tiedostot. Kun käytät ifoedittiä niin laitatko kuvaraidan lisäksi ääniraidat jne...?
Sekä valitsetko äänelle oikean kielen?
Jos se on muu kuin DVD toistimen oletuskieli joudut valitsemaan DVD:ltä tämän kielen katsoessa.
Itse käytän ReJig eikä varsinaisesti ole tietoa tuosta infoeditist.http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/09/digiboksi/ ja hae kirjastost tuo leht siin on neuvottu miten tuo tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727