Profeetta Muhammed (SAAS), Jumalan sanansaattaja
koko ihmiskunnalle, on viimeinen profeetta. Hän
syntyi Mekassa Arabian niemimaalla kylässä, jonka
nimi oli Quraish. Hänen isänsä nimi oli Abdulla
ibn Abdel Muttalib ja äitinsä Amina bint Wahhab.
Isä kuoli ennen hänen syntymäänsä ja äitikin kuoli hänen ollessaan kuusivuotias. Muhammedista
(SAAS) otti huolehtiakseen hänen isoisänsä ja
tämän kuoltua hän muutti asumaan setänsä Abu
Talibin luo. Hän varttui orpona eikä oppinut
lukemaan tai kirjoittamaan.
"Lue julki Herrasi nimeen, joka on luonut, luonut ihmisen hyytyneestä verestä. Lue! Sillä Herrasi on ylevin; Hän joka on opettanut käyttämään kynää, opettanut ihmiselle sen, mistä tämä ei ennen tiennyt."
http://kuran.gen.tr/?x=s_main&y=s_middle&kid=12&sid=96
Profeetta Muhammed (SAAS)
8
331
Vastaukset
- katti
Mohammed(PLÄÄH)on kuollut ja kuopattu.
- Eurturk
Ylistys Jumalalle, maailmojen Valtiaalle,
34. Ainoallekaan ihmiselle ennen sinua emme ole antanut kuolemattomuutta. Jos sinun on kuoltava, pystyisivätkö he siis alati elämään?
- Eurturk
(Marian suura)
30. Poika vastasi: »Totisesti, minä olen Jumalan palvelija. Hän on antanut minulle Kirjan ja Hän on tehnyt minut profeetaksi. - GWB-pbuh
Hadith Sahih Bukhari
Abu Hurairan kertomaa:
Profeetta kertoi: Joukko Israelilaisia oli eksyksissä erämaassa. Kukaan ei tiedä mitä he tekivät mutta en näe muuta vaihtoehtoa kuin sen että he joutuivat kiroukseen ja muuttuivat rotiksi. Sillä jos pistät naaraskamelin maitoa rotan eteen se ei sitä juo mutta jos laitat naaraslampaan maitoa se juo. - Eurturk
(Marian suura)
41. Mainitse Kirjassa myös Aabrahamista. Hän oli vanhurskas mies sekä profeetta. - Eurturk
(Marian suura)
51. Mainitse Kirjassa myös Mooseksesta. Totisesti, hän kuului valittujen joukkoon ja hän oli myös lähettiläs ja profeetta.- Eurturk
(Marian suura)
53. Ja armossamme Me teimme hänen veljestään Aaronista profeetan. - heinh-5r
Eurturk kirjoitti:
(Marian suura)
53. Ja armossamme Me teimme hänen veljestään Aaronista profeetan.psyykelääkkeesi ja mene nukkumaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468