Meillä olis 3 tyttörottaa, jotka tarvitsisivat PIAN hyvän kodin.
Tytön astman takia!!!
Häkki ei kuulu mukaan, tarvittaessa voin myydä ison kani häkin jossa tällä hetkellä asuvat
Rotat ovat 8kk ja 2 on 1.v. ja 4kk
8kk=Irmeli ja käsi kesy
1.v.4kk= Iiris ja Inkeri, toinen aikas arka(puree vierasta aluks, jos ottaa heti käteen, kun tutustuu, niin sitten rauhoittuu)ja toinen vähä vähemmän arka(ei pure)
ROTAT VAIN SAMAAN PAIKKAAN!!!
ANNETAAN 3 TYTTÖROTTAA kiire Tampere
14
1585
Vastaukset
- minä vaan
miksi sitä häkkiä ei sitten myydä jos rotta myydään? mitä te sillä enää teette?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Häkki ei kuulu mukaan, tarvittaessa voin myydä ison kani häkin jossa tällä hetkellä asuvat.
ROTAT SIIS ANNETAAN JA HÄKKI EHKÄ MYYDÄÄÄÄÄÄÄN!!!!
- tyttörottaparkoja!!!
Ihan sääliksi käy rottasi! tyttörotat tarvitsevat korkeutta, paljon kiipeilläkseen!! eikä kaninhäkkiä, joka olisi parempi poikarotille!!
- !!!!!!!
En nyt tosiaan jaksas kuunnella jotain naurettavia kommentteja, joten jos ei ole tähän asiaan liittyvää,kannattaa jättää väliin ja sähän et todellakaan tiedä meidän häkin kokoa, joten jos jotain vielä, niin jätä yhteystitos, niin voidaan keskustella asiasta ihan vaiikka kasvotusten
- yks..
Ottaisitko ihan rauhallisesti.. Ei kukaan uskalla ottaa suhun edes yhteyttä, ku vaikutat viesteissäs ihan raivohullulta.. Ystävällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä peliin, ni rotat saavat helpommin uuden hyvän kodin. Itse ottaisin rotat, mutta asun liian kaukana, enkä pysty hakemaan heitä..
- !!!!!!!!!!!!!
Mua ei nyt juurikaan satu kiinnostaan kuunnella kenenkään asiattomia juttuja! eikä mun kyllä edes tarvi, että toivoisin todellakin ihmisten HUOLEHTIVAN ensin omista asioistaan, ennekuin rupee kirjotteleen asian vierestä!
ET SE SIITÄ! - LittleRat
!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Mua ei nyt juurikaan satu kiinnostaan kuunnella kenenkään asiattomia juttuja! eikä mun kyllä edes tarvi, että toivoisin todellakin ihmisten HUOLEHTIVAN ensin omista asioistaan, ennekuin rupee kirjotteleen asian vierestä!
ET SE SIITÄ!..nämä viestit eivät ole lainkaan asiattomia. Mutta, minullekkin ruoeat huutamaan kun tämänkin "turhan" kommentin tänne laitoin. Olisin ehkä ollutkin kiinnostunut, mutta näillä näkymin ei kiitos.
- milli
LittleRat kirjoitti:
..nämä viestit eivät ole lainkaan asiattomia. Mutta, minullekkin ruoeat huutamaan kun tämänkin "turhan" kommentin tänne laitoin. Olisin ehkä ollutkin kiinnostunut, mutta näillä näkymin ei kiitos.
TÄÄ ON TODELLA OUTO PAIKKA!!!!
EN TIETÄÄKSENI SULLE OO HUUTANU??????
Jos sun mielestä on asiallista että joku säälii meidän rottia, kun ei edes tiedä häkistä sen enempää tai sit et joku kysyy MITÄ me tehään häkillä jne.(häkki ei edes ole meidän,mutta en tietääkseni ole kenellekkään tilivelvollinen siitä)
NYT EN ENÄÄN TODELLALAAN JAKSA KÄYDÄ TÄÄLÄ MITÄÄN KIRJEENVAIHTOA. - Tiiät kuka
LittleRat kirjoitti:
..nämä viestit eivät ole lainkaan asiattomia. Mutta, minullekkin ruoeat huutamaan kun tämänkin "turhan" kommentin tänne laitoin. Olisin ehkä ollutkin kiinnostunut, mutta näillä näkymin ei kiitos.
Et sinä niitä Rottia olisi ottanut, sanonpa vaan. Eihän teillä ole kolmelle rotalle enää edes tilaa? Olisi tai ei, niin kuitenkin.
Voisin harkitakin rottiesi ottamista, mutta nyt en saa/ehdi ottaa mitn lemmikkiä.. Tosin kyllä hauveli riittää, on sentään paljon pidempi-ikäisempi kun suloinen kesyrotta. - Minä sama tyyppi kuin ed.
Tiiät kuka kirjoitti:
Et sinä niitä Rottia olisi ottanut, sanonpa vaan. Eihän teillä ole kolmelle rotalle enää edes tilaa? Olisi tai ei, niin kuitenkin.
Voisin harkitakin rottiesi ottamista, mutta nyt en saa/ehdi ottaa mitn lemmikkiä.. Tosin kyllä hauveli riittää, on sentään paljon pidempi-ikäisempi kun suloinen kesyrotta.Olisi voinut kaikki jättää tämän ketjun rauhaan, ellei olisi kiinnostunut.
Viestin aloittaja toimii sitäpaitsi niin kuin kuuluukin, MITÄ ROTILLE PITÄISI TEHDÄ, JOS EI OLE AIKAA/HALUA/KÄRSIVÄLLISYYTTÄ/TILAA PITÄÄ????
Mitä itse tekisitte? - vielä kerran
Minä sama tyyppi kuin ed. kirjoitti:
Olisi voinut kaikki jättää tämän ketjun rauhaan, ellei olisi kiinnostunut.
Viestin aloittaja toimii sitäpaitsi niin kuin kuuluukin, MITÄ ROTILLE PITÄISI TEHDÄ, JOS EI OLE AIKAA/HALUA/KÄRSIVÄLLISYYTTÄ/TILAA PITÄÄ????
Mitä itse tekisitte?Sairaus, niin ettei pysty pitää. Älkääkä vetäkö johtopäätöksiä, jos ette tiedä.
Sitäpaitsi teillä ei ole mitään käsitystä, minkä kokoinen kanihäkki todellisuudessa on.
Nyt poikkesin aiheesta, mutta ei mitään. - pau-
vielä kerran kirjoitti:
Sairaus, niin ettei pysty pitää. Älkääkä vetäkö johtopäätöksiä, jos ette tiedä.
Sitäpaitsi teillä ei ole mitään käsitystä, minkä kokoinen kanihäkki todellisuudessa on.
Nyt poikkesin aiheesta, mutta ei mitään.tähän nyt vaan semmonen lisäys, että tulihan tuossa ehkä muutama ns. "asiaton" viesti, mutta jos tämän ketjun aloittaja on niin kovasti tälläisiä asiattomia viestejä vastaan niin miksi hänen täytyy itsensäkin käyttäytyä asiattomasti ja kirjoittaa HUUTAEN ISOILLA KIRJAIMILLA JA LAITTAA HUUTOMERKKEJÄ ROPPAKAUPALLA KIRJOITUKSEN PERÄÄN!!!!!!!!!
Jos vaatii muilta asiallisuutta on syytä käyttäytyä itsekin asiallisesti...
oli nyt vaan pakko kirjottaa tää... ;) - NiMiMeRkKi
pau- kirjoitti:
tähän nyt vaan semmonen lisäys, että tulihan tuossa ehkä muutama ns. "asiaton" viesti, mutta jos tämän ketjun aloittaja on niin kovasti tälläisiä asiattomia viestejä vastaan niin miksi hänen täytyy itsensäkin käyttäytyä asiattomasti ja kirjoittaa HUUTAEN ISOILLA KIRJAIMILLA JA LAITTAA HUUTOMERKKEJÄ ROPPAKAUPALLA KIRJOITUKSEN PERÄÄN!!!!!!!!!
Jos vaatii muilta asiallisuutta on syytä käyttäytyä itsekin asiallisesti...
oli nyt vaan pakko kirjottaa tää... ;)ISOT KIRJAIMET SIKS ETTÄ SOKEET NÄKEE ja HUUTOMERKIT SIKS ETTÄ TAJUAA
- milli
ROTILLA ON UUSI KOTI =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718