Halvoista

kiikareista

Elikkäs voikohan tällaiset halvat kiikarit olla horoja silleen että se ristikko heittäisi esim muutaman sentin sataan metriin tms? Eli se pomppisi ja kasa olisi aina eri. Kun saisin halvalla kiikarin simmons 3-9x40 ja millet jalat ja en kiikareitten kans ole ennen pelannut. Kiva ois kokeilla kiikariakin ja onhan noita asesepän suosimiakin sanoi että Zeiss on hyvä mutta olivat n 1000euroa yks töttörö. Ihan hi hikan iski ku säikähin. se vaan sano sit että se kyl kestää läpi elämän ja jossei niin takuu korvaa.

1

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäss

mulla on ollu halpoja n.100e kiikareita. viiminen osto oli tasco 3-6x40 ja kyllä voi sanoa että seuraava kiikari on kalliimpi kuin tuleva uusi kiväri. ei ole kuin harmia jos rupeaa säästään kiikarissa eli väärässä paikassa. vaikka ase olisi kuin hyvä ei sillä tee mitään jos kiikari on hanurista. mettällä olen kiväriä kuljettanu ja tarkkaan kattonu ettei osu mihinkää puihin kiväri ja kuitenki joka kerta kun kävi kohistaan oli osumapaikka liikkunu 10cm johonki suuntaan. mulla on kallis burris ja leubold niin ei ikinä ole niissä heitelly tuollain osumapaikka kuin halvoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe