Elikkäs voikohan tällaiset halvat kiikarit olla horoja silleen että se ristikko heittäisi esim muutaman sentin sataan metriin tms? Eli se pomppisi ja kasa olisi aina eri. Kun saisin halvalla kiikarin simmons 3-9x40 ja millet jalat ja en kiikareitten kans ole ennen pelannut. Kiva ois kokeilla kiikariakin ja onhan noita asesepän suosimiakin sanoi että Zeiss on hyvä mutta olivat n 1000euroa yks töttörö. Ihan hi hikan iski ku säikähin. se vaan sano sit että se kyl kestää läpi elämän ja jossei niin takuu korvaa.
Halvoista
1
702
Vastaukset
- niinpäss
mulla on ollu halpoja n.100e kiikareita. viiminen osto oli tasco 3-6x40 ja kyllä voi sanoa että seuraava kiikari on kalliimpi kuin tuleva uusi kiväri. ei ole kuin harmia jos rupeaa säästään kiikarissa eli väärässä paikassa. vaikka ase olisi kuin hyvä ei sillä tee mitään jos kiikari on hanurista. mettällä olen kiväriä kuljettanu ja tarkkaan kattonu ettei osu mihinkää puihin kiväri ja kuitenki joka kerta kun kävi kohistaan oli osumapaikka liikkunu 10cm johonki suuntaan. mulla on kallis burris ja leubold niin ei ikinä ole niissä heitelly tuollain osumapaikka kuin halvoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680