Elikkäs voikohan tällaiset halvat kiikarit olla horoja silleen että se ristikko heittäisi esim muutaman sentin sataan metriin tms? Eli se pomppisi ja kasa olisi aina eri. Kun saisin halvalla kiikarin simmons 3-9x40 ja millet jalat ja en kiikareitten kans ole ennen pelannut. Kiva ois kokeilla kiikariakin ja onhan noita asesepän suosimiakin sanoi että Zeiss on hyvä mutta olivat n 1000euroa yks töttörö. Ihan hi hikan iski ku säikähin. se vaan sano sit että se kyl kestää läpi elämän ja jossei niin takuu korvaa.
Halvoista
1
621
Vastaukset
- niinpäss
mulla on ollu halpoja n.100e kiikareita. viiminen osto oli tasco 3-6x40 ja kyllä voi sanoa että seuraava kiikari on kalliimpi kuin tuleva uusi kiväri. ei ole kuin harmia jos rupeaa säästään kiikarissa eli väärässä paikassa. vaikka ase olisi kuin hyvä ei sillä tee mitään jos kiikari on hanurista. mettällä olen kiväriä kuljettanu ja tarkkaan kattonu ettei osu mihinkää puihin kiväri ja kuitenki joka kerta kun kävi kohistaan oli osumapaikka liikkunu 10cm johonki suuntaan. mulla on kallis burris ja leubold niin ei ikinä ole niissä heitelly tuollain osumapaikka kuin halvoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691