Miten kertoa miehelle?

Cheerios

Miten voisin kertoa hienovaraisesti miehelleni että en tahtoisi hänen kaljuuntuvan ja että lääkettä on olemassa? Asia ei näköjään häntä itseään vaivaa. Kaljuuntuminen on kyllä vasta alussa, hiusraja hieman paennut, mutta voisihan sen ajoissa ehkäistä... Ei muuten haittaisi mutta olen vasta 18v ja mies 28v, en haluaisi tässä iässä kaljua miestä. Rakastan miestäni erittäin paljon, ja hän on muuten komea, mutta en halua loukata tunteita...!?

13

3818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto matti

Kyllähän niitä lääkkeitä on, mutta ei niitä kenenkään kannate toisten vuoksi alkaa käyttämään jos itselle kaljuuntuminen ei ole ongelma.

Missä iässä muuten haluaisit sitten kaljun miehen?

• sjdpjfpa

Jos kaljuuntuminen ei ole miehellesi ongelma, teet hänelle melkoisen karhunpalveluksen huomauttamalla asiasta. Sen jälkeen voi hänelläkin alkaa jatkuva hiusten kyttääminen ja stressaaminen...

• sdafsd
        sjdpjfpa kirjoitti:

Jos kaljuuntuminen ei ole miehellesi ongelma, teet hänelle melkoisen karhunpalveluksen huomauttamalla asiasta. Sen jälkeen voi hänelläkin alkaa jatkuva hiusten kyttääminen ja stressaaminen...

Ja tältä palstalta voi sen stressaamisen seuraukset todeta :)

• Mikko_

Olet elävä todiste siitä, että miesten murehtiminen kaljuuntumisestaan EI ole turhaa.. :) Joillekin naisille miesten hiuksilla tai niiden puutteella ei ole niin väliä, mutta aika monelle kumminkin on. Myönsivät sitä tai ei.

Kuitenkin on minusta melkoisen pinnallista, että murehdit miehesi hiustenlähdöstä nyt, kun jo olette yhdessä ja häntä rakastat.. Useimmitenhan tällaiset ulkoiset pikkuseikat vaivaavat lähinnä tutustumisvaiheessa. Tai estävät sen.

Kannattaa myös muistaa, että vaikka lääkkeitä onkin olemassa, ne lähinnä vain hidastavat kaljuuntumista. Nykylääketieteen keinoin miesystäväsi tuskin mitään paksua teinitukkaa tulisi saamaan.

Mutta jos suhteenne on avoin ja hyvällä pohjalla, niin kyllähän tällaisestakin asiasta varmaan voi keskustella. Kysyt siis mieheltäsi, haittaako häntä hiustenlähtö ja kerrot hoitomahdollisuuksista.

• opisk.poika

Se mitä joku pikku tyttö tänne kirjoittelee (oikeesti edes on nais puolinen henkilö tiedä häntä) on yhdentekevää. Toi oli täyttä paskaa.. ja lisäksi mitä mies puolinen 28v tekee lapsen kanssa- tämä henkilö on nyt eksynyt ihan väärälle palstalle... Ehdotan näitä Mielenterveys/hyvinvoiti/parisuhteet palstoja -jos henkilö on tosissaan.

• Cheerios

Luulen että miestä itseäki vähä vaivaa, tai edes ottaa päähän se, mutta ku ollaan keskusteltu siittä että haittaako meitä toisten ulkonäös mikään, niin oon sanonu että ei mua mikään vaivaa, joten luulen että se on antanu asian olla ku se luulee että mua ei haittaa. Tai ei se ny oikeastaan mua haittaa mutta kyllä seki on sanonu että olisin nätimpi jos muuttaisin tiettyjä asioita vaikka sitä ei haittaa vaikka en muuttais...

• Pekka_

Jahas... Taas on noita turhamaisia pikku-pissiksiä liikkeellä. Hiusrajan nousemisella ja rakkaudella tuntuu olevan sinulle paljon merkitystä. Itseäni lähinnä viestisi säälittää. Varo vaan, että kohta et voi viedä poikaystävääsi näytille kun hänellä on hiusraja noussut.

Ehkä voisit katsoa itse peiliin ja miettiä pyöriikö oma elämäsi ulkonäön ympärillä, tarkkailet joka ryppyä, 100g painonlisäystä jne. Projisoitko omaa epävarmuutta ulkonäön suhteen poikaystävääsi?

Entä jos itse kärsisit jostain perinnöllisestä sairaudesta kuten esim liikalihavuus ja sinua se ei haittaisi ollenkaan mutta poikaystäväsi mainitsisi, että voisit viettää vähän enemmän aikaa juoksumatolla ja jääkaapilla. Miltä tämä tuntuisi? Ei varmaan kovin kivalta.

Pinnallista tuntuu tämä elämä olevan.

• Cheerios

Onhan se pinnallista, mutta en tod. jättäis miestä sen takia, mutta kun ollaan sovittu että pitää pystyä puhumaan jos joku asia toises häirittee, ja jos mä lihoisin kymmenen kiloa niin mies varmasti mainittis asiasta ja pyytäis mua tekemään asialle jotain. Ja tiedän että nää hoidot ei oo mitään pysyviä mutta on se joskus maininnu että vois olla tukkaa enemmän pääs, niin ei se mun mielestä oo mitään väärää jos mä sille mainittisin asiasta.

• samaa mieltä

kuin aikaisemmat kirjoittajat, että katso peiliin!!! Kuulostaa todellakin, että onko teidän suhteessa ns mittasuhteet oikealla tolalla! Mitä sitten vaikka miehesi kaljuuntuisi, jos kerta miehesi itse on asian kanssa sujut. Tästä huomaa sen, että olet todellakin vasta opettelemassa elämää. Oli tukkaa tai ei, niin tosi rakkaus ei tollaisia mieti. Mitä teet sitten, kun tulee muita vaikeampia asioita eteesi, jätätkö miehesi, jos hän vaikka sairastuisi.

• juho

Käy hakemassa gefinaa ja yritä ujuttaa sitä päivitäin miehesi juomiin esim. kahvi, kalja,maito

• nuorelle naiselle

Mulla on sinällää vaähän sama juttu.. Olen itse 24 ja mieheni 38.
      Miehelläni on päälaelta hiukset TODELLA harvat.. Aluksi se tuntui hieman sellaiselta, tai niinkun toivoi jotenkin että ne kasvaisi takaisin. Oikeastaan sitä ajatteli niin, että mitä kaverit tuumaavat kun mulla on puolikalju mies!! Juuri niin naiivia ja pinnallista ajattelua kun nuori nainen vaan osaa.. ;D
      Kyllä se rakkaus on sellainen, että harvat hiukset unohtuu hyvin äkkiä, eikä mua asia harmita enää päivääkään.

Mun mielestä sä voisit ihan rennosti vaan sille sanoa: "Pitäisiköhän sun kokeilla jotain ainetta, kun noita hiuksia sulta taitaa vähän lähteä. Kannattais kokeilla nyt kun ne ei vielä ole harvat".
      Jos sä sille sanot sen jotenkin aristellen, se huomaa että asia vaivaa sua, mut jos otat itse asian ihan rennosti, se huomaa(tai luulee) ettei se susta kuitenkaan ole mikään big deel.

• jere

voi että sää olet tyhmä ja pinnallinen.
      katsoppas peiliin

• AikuneN

Ei ole suhde oikealla tolalla, jos tuollainen asia vaivaa. Tietysti se pitää ottaa huomioon, että alkuperäinen kirjoittaja on vasta 18-vuotias ja hänen kaverit voivat vinoilla, että minkälaisen poikaystävän onkaan löytänyt. Nuorena ulkoiset asiat ovat niin tärkeitä, myöhemmin huomaa, että sitä osaakin olla lapsellinen. Minäkin 18-vuotiaana ajattelin, että voi tuota minun harvahapsista poikaystävääni...mutta vielä 25 vuoden jälkeenkin olen hänen kanssaan ja rakastan hänen kaljuaan.

Minua henkilökohtaisesti vaivaa miehessä hoitamattomat hampaat, ketjutupakointi, liika alkon juonti sekä hoitamaton ulkoinen olemus. Mutta tukka on yksi ja sama, kalju tai tukka..kummatkin käy. Niin ja kaikista tärkeintä on tietenkin kiva luonne, se on ehdoton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3791
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      37
      3387
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2998
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2850
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1848
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1837
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1679
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1607
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1602
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1584
    Aihe