Minulla ei ole ketään, joka synnit anteeksi antaisi. Liian ujokin olen sen ääneen sanomaan...
Saanko minäkin
14
1293
Vastaukset
- ystävä hyvä
Jeesus on sinunkin puolestasi sovittanut kaikki syntisi. Usko Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoeressä kaikki synnit anteeksi.Usko iloon ja vapauteen asti.
- Jumalan lapsi
Näin se on. Jumala uhrasi oman poikansa syntiuhriksi sinun syntiesi edestä, niin paljon hän on rakastanut sinua, ja edelleen rakastaa.
Ap. t. 10:42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
Ap. t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta." - nettivinkki
Kyllä netistä voi monenlaista tilailla. Nyt jo synnitkin anteeksi. JES!
- Jumalan lapsi
nettivinkki kirjoitti:
Kyllä netistä voi monenlaista tilailla. Nyt jo synnitkin anteeksi. JES!
Asia on ihan siitä kiinni saiko hän Pyhän Hengen voiman myös uskoa syntinsä anteeksi.
Jos joku esimerkiksi pelleilisi, niin Pyhä Henki ei avaa hänelle, ei kirkasta Kristuksen uhria hänen kohdalleen sovintouhrina. - avauksen tehnyt
Jumalan lapsi kirjoitti:
Asia on ihan siitä kiinni saiko hän Pyhän Hengen voiman myös uskoa syntinsä anteeksi.
Jos joku esimerkiksi pelleilisi, niin Pyhä Henki ei avaa hänelle, ei kirkasta Kristuksen uhria hänen kohdalleen sovintouhrina.Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta.
Toisena hetkenä minä jaksan tuon uskoa, mutta toisena hetkenä epäilen. Kuten nyt tuon ylemmän viestin takia... - nettivinkki
avauksen tehnyt kirjoitti:
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta.
Toisena hetkenä minä jaksan tuon uskoa, mutta toisena hetkenä epäilen. Kuten nyt tuon ylemmän viestin takia...En ole vl, enkä voi tilata syntejä anteeksi netissä. Kun olen sen sortin suhari, että useinkin vahingossa loukkaan ihmisiä, joudun usein nöyrästi pyytämään henkilökohtaisesti anteeksi loukkaamiltani ihmisiltä. Se ei aina ole helppoa. Monesti olen kyllä ihaillut vl-porukkaa, kun ne voi näppärästi vaan pyytää anteeksi joltain tutulta eikä tartte nöyristellä loukatun edessä. Kätevää!
- Jumalan lapsi
avauksen tehnyt kirjoitti:
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta.
Toisena hetkenä minä jaksan tuon uskoa, mutta toisena hetkenä epäilen. Kuten nyt tuon ylemmän viestin takia...Kiitos kun kommentoit. Jumala sinua runsaasti sdiunatkoon ja kaikesta pahasta varjelkoon. Kristuksen lunastustyön tähden sinä olet NYT
ja AINA Jumalan lapsi, kuten minäkin.
Kiusausten tullessa osoita viholliselle, (missä haamussa hän kulloinkin sinua lähestyy), osoita
hänelle tätä kuittia jonka Jeesukselta sait:
Siinä kuitissa lukee verisillä kirjaimilla, että sinun *syntivelkasi on kokonaan maksettu*. Joka täten kuitataan Gogatalla pitkäperjantaina:
Allekisjoittajana on Jeesus Kristus Jumalan Poika, sinun Lunastajasi ja sinun Vapahtajasi.
Muista aina tämä, että sinun autuutesi on siinä mitä Kristus sinun puolestasi teki, ei siinä mitä sinä sait aikaan, taikka kuinka siveästi ja virheettömästi sinä onnistut elämään.
Herramme Jeesuksen Kristuksen armo Isän Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus, olkoon sinun kanssasi nyt ja aina, Aamen! Mene Herran rauhaan.
Vihollinen on aina kavalin silloin kun se tulee valkeuden enkelin haamussa riistämään sinulta pois uskoa ja luottamusta Kristukseen.
Muista että hänen uskollisia palvelijoitaan ovat myöskin Kristuksen oppia ymmärtämättömät, vaikkakin nimellisesti uskoa tunnustavat ihmiset.
Pois pelko ja epäily Jumalan lapselta. Kaikki synnit ja viat on anteeksi annettu, Jeesuksen Pyhässä nimessä ja kalliissa sovintoveressä.
Se veri on lämpimänä vuotanut Kristuksen haavoista, se on rakkaudesta lämmintä vielä tänäänkin. Kristallin kirkkaana se vuotaa Jumalan ja Karitsan istuimesta, pesten virran lailla pois joka hetki kaikki sinun syntisi. - Jumalan lapsi
nettivinkki kirjoitti:
En ole vl, enkä voi tilata syntejä anteeksi netissä. Kun olen sen sortin suhari, että useinkin vahingossa loukkaan ihmisiä, joudun usein nöyrästi pyytämään henkilökohtaisesti anteeksi loukkaamiltani ihmisiltä. Se ei aina ole helppoa. Monesti olen kyllä ihaillut vl-porukkaa, kun ne voi näppärästi vaan pyytää anteeksi joltain tutulta eikä tartte nöyristellä loukatun edessä. Kätevää!
Sinun paikkasi ei ole täällä, Jeesuksen nimessä vaikene, sinä pilkkaajahenki
- netiivinkki
Jumalan lapsi kirjoitti:
Sinun paikkasi ei ole täällä, Jeesuksen nimessä vaikene, sinä pilkkaajahenki
Väitätkö olevasi uskovainen Jumalan lapsi? Minun mielestäni oikea uskovainen ei toivo toisinajattelijalle Jumalan rangaistusta. Jos tällainen on uskontonne mukaista, niin voi teitä poloisia...
- ihminen
Jumalan rauhaa
Lue mitä Matteus todistaa Jeesuksen sanoneen.
9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.(Matt. 6:9-13)
Ystävä, sinulla on Taivaallinen Isä, joka koko ajan odottaa, että saisi antaa syntisi anteeksi. Ei tarvitse edes ääneen pyytää, vaan hiljaa mielessä tunnusta Vapahtajallesi syntisi, Hän antaa ne anteeksi. Ei Jeesuksella koskaan ole ollut välimiestä, eikä tule olemaan, ainoastaan todistajia.- Tuska
Kyllä maan päällä tarvitaan vielä välimies, jolla on Pyhä Henki, saarnaamaan synnit anteeksi.
Usko rakas ystävä kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä aina rauhaan, iloon ja vapauteen asti, ja ole turvatulla mielellä. - ihminen
Tuska kirjoitti:
Kyllä maan päällä tarvitaan vielä välimies, jolla on Pyhä Henki, saarnaamaan synnit anteeksi.
Usko rakas ystävä kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä aina rauhaan, iloon ja vapauteen asti, ja ole turvatulla mielellä.En halua tarkoituksella haastaa riitaa, mutta mielestäni synnintunnossa olevalla ihmisellä pitää olla mahdollisuus lähestyä Jumalaa.
Se on nimittäin saatanan valhe, että tarvittaisiin ihminen välimieheksi ateeksiantamisessa. Tämän valheen tarkoitus on estää ihmistä tulemasta Jumalan eteen. Jeesus on meidän välimiehemme. Miksi muuten Jeesus käskee anomaan syntejä anteeksi Taivaan Isältä, jos tarvitaan välimies? Saarnaaminen muuten raamatussa tarkoittaa jonkun asian ilmoittamista ihmisille, jotka sitä ei vielä ole kuulleet. Milloin raamattu ilmoittaa käytetyn välimiestä? Milloin Jeesus on säätänyt käytettäväksi välimiestä?
Jeesus on kuollut jokaisen syntisen rikkomusten tähden. Ja antaa rikkomukset anteeksi.Jeesus tuntee sydämet ja tietää olemmeko vilpittömiä, ihminen ei sitä tiedä.
24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
25 Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."(Mark. 11:24-25)
Rukouksessa siis annetaan synnit anteeksi, yhdellä ehdolla, pitää myös itse antaa lähimmäiselleen anteeksi. Välimiehestä ei sanaakaan.
Pyytäkäämme anteeksi siltä, jota vastaan olemme rikkoneet ja antaakaamme anteeksi sille, joka on meitä vastaan rikkonut. Rikkomus ihmistä vastaan on rikkomus Jumalaa vastaan, Laupeus ihmiselle on laupeus jumalalle.
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.(Matt. 25:40)
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.(Matt. 25:45) - Jumalan lapsi
Tuska kirjoitti:
Usko rakas ystävä kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä aina rauhaan, iloon ja vapauteen asti, ja ole turvatulla mielellä.Muita välimiehiä ei ole.
Me jotka Jeesuksessa Kristuksessa olemme, me todistamme Jeesuksesta, Herrastamme. Jeesuksen valtuuttamina todistamme Hänen nimessään ja veressään synninpäästöä. Me emme siis päästä ketään synnista vaan Kristus jota me todistamme, hän päästää Pyhän sovintoverensä kautta synnistä. - Jumalan lapsi
ihminen kirjoitti:
En halua tarkoituksella haastaa riitaa, mutta mielestäni synnintunnossa olevalla ihmisellä pitää olla mahdollisuus lähestyä Jumalaa.
Se on nimittäin saatanan valhe, että tarvittaisiin ihminen välimieheksi ateeksiantamisessa. Tämän valheen tarkoitus on estää ihmistä tulemasta Jumalan eteen. Jeesus on meidän välimiehemme. Miksi muuten Jeesus käskee anomaan syntejä anteeksi Taivaan Isältä, jos tarvitaan välimies? Saarnaaminen muuten raamatussa tarkoittaa jonkun asian ilmoittamista ihmisille, jotka sitä ei vielä ole kuulleet. Milloin raamattu ilmoittaa käytetyn välimiestä? Milloin Jeesus on säätänyt käytettäväksi välimiestä?
Jeesus on kuollut jokaisen syntisen rikkomusten tähden. Ja antaa rikkomukset anteeksi.Jeesus tuntee sydämet ja tietää olemmeko vilpittömiä, ihminen ei sitä tiedä.
24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
25 Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne."(Mark. 11:24-25)
Rukouksessa siis annetaan synnit anteeksi, yhdellä ehdolla, pitää myös itse antaa lähimmäiselleen anteeksi. Välimiehestä ei sanaakaan.
Pyytäkäämme anteeksi siltä, jota vastaan olemme rikkoneet ja antaakaamme anteeksi sille, joka on meitä vastaan rikkonut. Rikkomus ihmistä vastaan on rikkomus Jumalaa vastaan, Laupeus ihmiselle on laupeus jumalalle.
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.(Matt. 25:40)
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.(Matt. 25:45)Jumala vanhurskauttaa ihmisen Lunastajan ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tähden. Kristus on lihaksi tullut Jumalan Sana, kuten Johannes hänestä todistaa.
Ihminen ei ole välimies vaan Kristus, mutta uskovat on valtuutettu Sanan todistajiksi, palvelemaan syntistä VAPAUTTAVALLA Jumalan sanalla, sovituksen sanalla.
*) Ei siis ole valhetta se, että uskovat on valtuutettu julistamaan Jumalan Sanaa
syntien anteeksiantamuksesta katuville syntisille.
Samaa sovitusta Jeesuksessa Kristuksessa todistaa myöskin kirjoitettu Jumalan sana, Herran Pyhä Ehtoollinen ja rippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478