Goharille

Jussi

Niin..
Lähinnä olen tätä palstaa seurannut mutta olen nyt pannut merkille että toimintasi on herättänyt aika lailla ja kovastikin arvostelua..

Olisiko nyt jonkinlaisten johtopäätösten aika osaltasi ja miettiä voitko ylipäätänsä toimia sheriffinä täällä ?

Olen myös seurannut näitä Jyllands posten lehden kuvien jälkimaininkeja ja itse olen sitä mieltä että länsi maissa olevat muslimit ovat uhka ja heidän läsnäoloansa tulisi tarkastella ja miettiä haluammeko maahamme ihmisiä jotka mellakoivat ja uhkaavat mestauksella kun jotkut ovat kriittisiä islamin nimessä tehdyille ihmisoikeusrikkomuksille.

Mielestäni euroopan maissa tulisi nämä rettelömuslimit laittaa kuriin kovin keinoin.
Kiinni eikä turhan hölläkätisesti ja maasta karkoitus.

Onhan se todellakin hassua että ns islamilaisissa maissa lähetystöjä saa häpäistä ja lippuja polttaa.. mutta tuntien muslimien rohkeuden eli
niin kauan riehutaan kunnes sitten voimatoimin nämä rosvot laitetaan ojennukseen.
Kertoo hyvin islamin todellisita kasvoista..

Jotenkin alkaa tuntua siltä että ehkä maailmsassa täytyy sitten kohta kokeilla voimatoimia islamilaiset maat vs länsimaat ja ylipäätänsä lopettaa näiden vaimon ja lastenhakkaajien paapominen.
Brittipoliisienki olisi pitänyt antaa suoraan pampusta näille hampeille jotka kantoivat uhkauksia mestauksista.

Mielestäni islam on uhka maailmanrauhalle ja sille
tulee tehdä jotain

7

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rettelömuslimeista

8 § (21.4.1995/578) Kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

• piikkiq

kielletty. niinhän olet itse kertonut.

Joten gohar, poista tuo edellä oleva.

Vai onko niin että säännöt ovat voimassa vain silloin kun se palvelee sheriffiä.

piikkiq

ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan

• ei ollenkaan

avaajan paikka on mielisairaalassa. Hän on yksi niistä palstaterroristeista, joka käy häiritsemässä islamilaisten palstaa. Eihän se miksikään kaatopaikaksi ole tarkoitettu. Hulluja kyllä suomessamme piisaa.

• gf --

Lakitekstissä sanotaan "joissa uhataan, panetellaan tai solvataan". Miten tuossa avauksessa rikotaan lakia? Anna lainaus tekstistä.

• tarkemmin

ei kiihotetä mihinkään, mutta itsekin olen sitä mieltä "että on hassua" että heillä on lupa tuhota ympäristöään ilman rangaistusta (koska ovat niin loukkaantumeita) ja kuitenkin he itse samalla tavoin pilkkaavat juutalaisia omassa lehdistössään.

Juutalaiset ovat vain niin fiksua porukkaa etteivät provosoidu.

• Jussi:[Brittipoliisienki olisi pitänyt antaa suoraan pampusta näille hampeille jotka kantoivat uhkauksia mestauksista.]
      Kyllä tuolla mielenosoituksissa terrorisminvastainen poliisi nukkui. Sekin yksi pommimies, miksi sitä ei pidätetty?

Mutta olet oikeassa siinä, että rähinöinti loppuu kovilla otteilla, ei ymmärtämällä loputtomiin. Kysehän on rajojen hakemisestakin. Jos ymmärrät ja ymnmärrät, rajaa haetaan vielä kauempaa.

• suomalainen

Kyl niille täytyy ottaa jo kovat vastaan. Ne ovat uhka maailmanrauhalle, ihmisoikeuksille ym.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe