Liian kapea naama ja liian terävä nokka. Tuli ihan takavuosien missi Seija Paakkola mieleen, voisivat olla sisarukset. Melko karsee oli Paakkolakin. Mun mielestä paras joutu jättämään kisat kesken.
Eipä ole häävi
2
400
Vastaukset
- RRr
Kyllä voitto meni oikeaan osoitteeseen. Ihmettelen kyllä niitä ennakkosuosikkeja: niitä kahta tummaa naikkosta, toinen oli todella tätimäinen ja toinen ei siis mistään kotoisin.
Tämä voittajatyttö muistuttaa takavuosien Sari Aspholmia, joka todella pärjäsikin kansainvälisissä kilpailuissa. Silmissä paljon samaa - ja olemuksessa.
Kerrankin missi, jossa on näköä ja uhkeutta, eikä mikään pikkusievä hepsankeikka! - Karkki
Minulle tuli myös Seija Paakkola mieleen. Joka vuosi missikisoja katsoessa tuntuu, että eikö ne nyt kauniimpia ole löytäneet. Tänäkin vuonna. Tulin siihen tulokseen, että Suomen oikeasti kauneimmat eivät ole niin typeriä, että menisivät tuollaiseen hömpötykseen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474