Hei,
Olin "joutunut" unessani matkalle naisten kanssa.
Olimme menossa vastaanottoon ja kuvittelin, että pääsemme jo kotiin. Nainen kuitenkin sanoi, että ihana, nyt matka vasta kunnolla alkaa. Nyt on maanantai ja loma kestää viikon. Olin luullut, että olemme matkalla vain viikonlopun ja minulla oli hirvittävä koti-ikävä. En ymmärtänyt, miksi minun on oltava mukana "bilestämässä". En kaivannut sellaista ollenkaan.
Paikassa oli lunta ja sohjoa ja ajattelin, että ehkä viihtyisin paremmin, jos olisimme jossakin lämpimässä. Kiersimme katsomassa paikkoja ja eräässä kaupassa mies tuli luokseni (miksihän unessa tapaan usein miehet kaupan myyjänä?). Hän oli unessa ystäväni. Hän kysyi, voisimmeko mennä treffeille seuraavana iltana. Se sopi minulle mainiosti ja huokasin helpotuksesta. Sentään jotakin mukavaa tälle matkalle. Mies oli hiljainen ja olin kyllästynyt remuavaan naisporukkaan.
Hotellissa kuulin, että seuraavalle päivälle on suunniteltu jonkun naisen syntymäpäiväbileet. Voi ei, tapaaminen miehen kanssa ei onnistuisikaan. Naiset sanoivat, että ensin on lähdettävä pesemään kaikki pyykit. Lähdimme autolla.
Ajoimme tosi itsekkään ja hankalan miestyökaverini ohi. Hän oli rivitalon pihalla ja huusi puhelimessa, että pesukone meni rikki ja hän pesi sillä vain kerran. Säikähdin, että hän rikkonut koneen, jolla meidänkin piti pyykkimme pestä. Ei se onneksi niin ollutkaan. Autossa oli likaisia sukkia, mutta jätin ne penkin alle, sillä oletin ne olevan auton omistajan.
Kohta olimme jo matkalla takaisin puhtaiden pyykkien kanssa. Koska en jaksanut juhlia, laittelin autossa pyykkejä kuivamaan.
Penkin selkänojassa oli pieniä pusseja. Minulla oli iso meikkipussi täynnä raakajalokiviä (siis näitä kaiken värisiä ja kokoisia hoitavia kiviä).
Laitoin niitä pikku pusseihin. Kysyin toiselta naiselta, eikö nämä voisi olla meikkipussissa, sillä kivet olivat jo ihan kuivia. Huomasin samassa, että pussin reunat olivat kosteat, joten parempi oli nostella kuivumaan kaikki.
Toisessa unessa ajelin autolla kyydissä tyttäreni ja hänen ystävänsä. Unohdimme ottaa hänen exäni, tytön isän kyytiin ja oli palattava takaisin kahteen eri otteeseen hakemaan häntä. Olen eronnut kahdesti eli taitaa uni kuvata sitä, että kahdesti olen unohtanut ottaa miehen kyytiini ajellessani lasteni kanssa :).
t. Sara
Matkalla
3
295
Vastaukset
- Sorcerer
Hei Sara.
Tässä muutama symboli unestasi...
Lumi kuvastaa viileitä tunteita. Valkoisen värin ja lumikiteen kauneuden takia lumi edustaa myös puhtautta ja kauneutta ja uuden alun mahdollisuutta. Lumi ilmestyy usein uniin esimerkiksi tunnesuhteiden päättymisen jälkeen tai yksinäisyyden ajanjaksoina
Hotelli voi kuvastaa väliaikaista, uutta ja epätavallista elämänvaihetta. Hotelli on rakennus ja kuvaa, ihan kuten talokin, usein unennäkijän omaa persoonaa. Mandy 27.9.2005
Matkalle lähteminen lentokentältä tai juna-asemalta kuvaa uutta alkua, olet jättämässä vanhaa elämää taaksesi ja aloittamassa jotakin uutta.
Pyykin peseminen on yritys päästä eroon negatiivisista tunteista.
Jalokivet ovat sinulle arvokkaita asioita.
Autolla ajaminen omassa unessa kertoo, että olet itse oman elämässi hallitsija. Oma elämäsi on omissa käsissäsi.
Aloitetaan näillä...
Sorcerer- Sara
Hei,
Uni siis kaiken kaikkiaan oli lupaus. Tunnenkin todella väsyneeni vanhoihin energioihin ja haluan olla uudessa ja puhtaassa energiassa.
Vanhaa olen puhdistanut kohta 1 1/2-vuotta ja nyt tuntuu, että ei ainakaan tällä hetkellä isompaa enää löydy. Tosin olen joutunut toteamaan, että kyllä sitä löytyy. Loppumaton on solujemme määrä ja niihin kirjoitettu menneisyys :).
Minua harmittaa, että en tässäkään unessa päässyt kohtaamaan tuota miestä. Tuntuisi, että se olisi suuri edistysaskel minulle. Joka unessa tilanne on jotenkin nurja eli hetket hänen kanssaan ovat varastettuja ?! Uneni ovat monesti toteutuneet, että ehkä uni kertoi vain, että hetki on tulossa, mutta ei ihan vielä ajankohtainen.
Viime yönä olin taas töissä. Mietin elämäntehtävääni ja ehkä siksi työ pyörii jatkuvasti unissani. On siellä nyt paljon tapahtumiakin, jotka aktivoivat. Unessa opetin ja sain taas tuon äänen ylhäältä "sinä et saa kertoa tieoasi muutakuin heille, jotka ovat jo valmiita sen vastaanottamaan. Sitä ei saa kertoa heille, jotka eivät ole valmiita". Outo kehoitus ? Ehkä uniin jäi Maitreyan uusi kirja. Hän kertoo lähestyvänsä jokaista ihmistä hänen omalla kielellään ja sanoin, joita ihminen voi ymmärtää. Toisaalta tuo uni oli samantyyppinen kuin uneni, jossa piilotin salaisuuteni kaivoon ja poltin sen. Sama ääni ylhäältä ohjasi siinäkin ?
Kuulisinpa hereilläkin tuollaista ohjastavaa ääntä noin selvästi. Olisi pikkuisen helpompaa tämä taivallus :).
t. Sara - Sorcerer
Sara kirjoitti:
Hei,
Uni siis kaiken kaikkiaan oli lupaus. Tunnenkin todella väsyneeni vanhoihin energioihin ja haluan olla uudessa ja puhtaassa energiassa.
Vanhaa olen puhdistanut kohta 1 1/2-vuotta ja nyt tuntuu, että ei ainakaan tällä hetkellä isompaa enää löydy. Tosin olen joutunut toteamaan, että kyllä sitä löytyy. Loppumaton on solujemme määrä ja niihin kirjoitettu menneisyys :).
Minua harmittaa, että en tässäkään unessa päässyt kohtaamaan tuota miestä. Tuntuisi, että se olisi suuri edistysaskel minulle. Joka unessa tilanne on jotenkin nurja eli hetket hänen kanssaan ovat varastettuja ?! Uneni ovat monesti toteutuneet, että ehkä uni kertoi vain, että hetki on tulossa, mutta ei ihan vielä ajankohtainen.
Viime yönä olin taas töissä. Mietin elämäntehtävääni ja ehkä siksi työ pyörii jatkuvasti unissani. On siellä nyt paljon tapahtumiakin, jotka aktivoivat. Unessa opetin ja sain taas tuon äänen ylhäältä "sinä et saa kertoa tieoasi muutakuin heille, jotka ovat jo valmiita sen vastaanottamaan. Sitä ei saa kertoa heille, jotka eivät ole valmiita". Outo kehoitus ? Ehkä uniin jäi Maitreyan uusi kirja. Hän kertoo lähestyvänsä jokaista ihmistä hänen omalla kielellään ja sanoin, joita ihminen voi ymmärtää. Toisaalta tuo uni oli samantyyppinen kuin uneni, jossa piilotin salaisuuteni kaivoon ja poltin sen. Sama ääni ylhäältä ohjasi siinäkin ?
Kuulisinpa hereilläkin tuollaista ohjastavaa ääntä noin selvästi. Olisi pikkuisen helpompaa tämä taivallus :).
t. SaraHei Sara.
Niinpä. Itsensä kuuntelu ja itselle rehellisyys eivät ole helppoa valveilla. Unissa itsesi ilmentää tahtoaan ... mitähän tietoa et ole valmis vastaanottamaan?
Sinänsä tuo viesti on aika yleismaailmallinen totuus kaikessa ihmisiin liittyvässä. Tosin joskus on osattava tuottaa ihmisille pettymyksiä. Itseään on suojeltava.
Sorcerer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593