"Ernut"

rokkitypy---

miten ernut pukeutuu ja rokkarit? haluisin olla semmonen, mutten oikeen tiiä, miten ne pukeutuu...

49

5439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Ei kannata yrittää olla erilainen jossei edes tiedä miten voisi näyttää erilaiselta.

      Tuu alasti kouluun, niin olet erilainen.
      Vedä jätesäkki päälles, niin olet erilainen.

      • rokkitypy---

        sori, mutta mä kysyin mielestäni ihan asiallisesti.. ja olentan sitten kans asiallisia vastauksia!!


      • rock'n roll boy
        rokkitypy--- kirjoitti:

        sori, mutta mä kysyin mielestäni ihan asiallisesti.. ja olentan sitten kans asiallisia vastauksia!!

        Mä oon rokkari ja pukeudun nahkatakkiin farkkuihin hurriganes paitaan ja bootseihin


      • MSIfan
        rokkitypy--- kirjoitti:

        sori, mutta mä kysyin mielestäni ihan asiallisesti.. ja olentan sitten kans asiallisia vastauksia!!

        Mitä vittuu tuutte haukkuu tot kuka kysy et miten ruvetaa Ernuks... mun mielest saa olla sellanen ku haluu... ite ihailen ernu ja scene tyylii ^^ eläkää vaa ihan omaa elämäänne älkääkä puuttuko muitten pukeutumisee! ihan samal taval joku voi miettii miten rumii teijän vaatteet on -.-


    • joooaa

      Aika hassua et haluat olla ernu, sillä mä käytän ainakin kyseistä sanaa negatiivisessä merkityksessä...

      • ...PASKA.

        Surkee Wannabe paska soot.


    • OutoudenJumala

      Älä hyvä ihminen! Ernuista ei tykkää kukaan. Bisaids, jos et edes tiedä, MITEN näyttää ernulta, sulla on väärä lähtökohta.

      • PinkPink

        Repesin kommentillesi "Ernuista ei tykkää kukaan.", OutoudenJumala. :'DDD
        Niinhän se kai vähän on, mutta jokainen on mitä on.

        No, kuitenkin, asiaan. Ernulta voi näyttää raitasukissa, tyllihameessa, eriparitennareissa, säärystimissä, kaikessa värikkäässä ja kaikessa mahdollisessa ylimääräisessä roinassa. Kravattia ei saa unohtaa. :'D
        Mutta jos et tätä pohjimmiltasi ole, niin sitten en tuolle muuttumisen linjalle lähtisi. Esittämällä muuta kuin on, ei satuta muita kuin itseään. n_n'


    • Bamboozled

      Hei, älä KOSKAAN ala mikskään sellaseks mitä toiset sanoo "erilaiseks" vaan koska "haluat olla erilainen".. Ernutkin on oikeestaan tollasta massailmiöö edustavia.. Mulla ei siis oo mitään ernuja tms vastaan, mut tarviiko ruveta wannabeks. Haukut siitä vaan tulee. Hae nyt se oma tyylis sellasista vaatteista mitä ite haluat pitää, mistä asioista pidät tms ja tuo ne esille rohkeasti. Sit oot erilainen ja sut huomataan positiivisessa mielessä jos et yritä olla väkisin mikään massailmiön edustaja. Saat tietenkin olla, sitä en kiellä, eikä mulla ole mitään niitä vastaan. Mun kaveripiiristä löytyy punkkareita, hevareita, ernuja, jopa joitakin pissiksiä ja monia muitakin. Mulla oli kans tollasta tyylin haeskelua tässä 7 luokalla koko vuosi, ja sit päätin et pukeudun sillee miten ite haluan, koska sain haukut niin monelta ihmiseltä. Esim. alussa olin sellainen hälläväliä-tyyppiä: "Yök, kato ton vaatteita, löytäny varmaan roskiksesta !" Sitten, yritin pukeutuu kuten muutkin meidän luokkalaiset: "Kopioi vaan toisten tyylejä, ei sil oo mitään omaa ideaa." No sit rupesin pukeutuu vähän huolitellummin, mut rennosti ja kuulemma sporttisesti. Jo loppu haukut. No en ny rupee kertomaan mun koko "tyylihistoriaa". Eli, hae sitä tyyliä sulle läheisitä asioista. Kehitä ihan oma tyyli ! Onnea :3

      • jeejee

        sulla on asennetta :P


      • Emmi_chan

        juu u... itsekki olen ns. japani friikki eli ernu.... pukeudun värikkääseen ja käytän paljon hameita koruja pinnejä rusetteja ja kaikkea mikä näyttää kivalta : D onhan se niin että ernuista ei tykätä mutta älä anna sen lannistaa.... onnee ja menestystä


      • jeejee
        Emmi_chan kirjoitti:

        juu u... itsekki olen ns. japani friikki eli ernu.... pukeudun värikkääseen ja käytän paljon hameita koruja pinnejä rusetteja ja kaikkea mikä näyttää kivalta : D onhan se niin että ernuista ei tykätä mutta älä anna sen lannistaa.... onnee ja menestystä

        no voi vittu millasta paskaa... et taida edes tietää mitä ERNU tarkoittaa. ERilainen NUori, eikä toi japsi musiikin kuunteleminen tee susta ernua...kaikkihan sitä harrastaa nykyään. yhtäpaljon jotkut ei pidä hiphoppareista tai pissiksistä tai japsi-ihkuttajista tai emoista tai hevareista. Miksi hemmetissä kaiken pitää olla niin saakelin luokiteltua? eikö ihminen voi vaan olla jotakin kuulumatta johonkin saakelin "ryhmään". Ei hemmetti miten massamaista-mustavalkosta touhua... ernu on semmonen joka ei kuulu mihinkään ryhmään vaan on semmonen oma ittensä, koska sille ei oo omaa "luokkaansa". Lopettakaa hyvät ihmiset tuo luokittelu ja se "ihmiset ei pidä musta" asenne, ei tietenkään pidä jos et itsekäään pidä itsestäsi, se on vaan tätä nykymaailmaa.


      • karhulainen
        Emmi_chan kirjoitti:

        juu u... itsekki olen ns. japani friikki eli ernu.... pukeudun värikkääseen ja käytän paljon hameita koruja pinnejä rusetteja ja kaikkea mikä näyttää kivalta : D onhan se niin että ernuista ei tykätä mutta älä anna sen lannistaa.... onnee ja menestystä

        Ei ernu tarkoita japsifriikkiä ottaisit selvää asioista. Ja jos kutsut itseäsi japsifriikiksi, sellaisenahan muutkin sinua sitten pitävät. Itsesäälissä rypeminen ei hyövytä. Olen samaa mieltä jeejeen kanssa, sitäpaitsi kuka sanoo mitä ernu edes oikeasti meinaa?


      • Kauha-Guru_

        Olen jeejeen kanssa aivan samaa mieltä.


    • Tattinen

      Sori kun vastan näin vanhaan, mutta jos tästä olisi apua jollekkin muulle joka tahtoo olla ernu. Tokitoki, vihaan wanna be ernuja tms. mut annetaan pikkusille mahdollisuus :--3 ensin sun täytyy vaan oppia ymmärtämään pari asiaa;
      1. Älä kulje massassa, massa porukat / ihmiset on syvältä
      2. Nauti katseita, niitä tulet saamaan
      3. Ennen tätä peraatiota säästä rahaa, sitä tulet tarttemaan

      Tässä on '' ohjelma '' jolla tulet ernuksi. Muista noudattaa tätä tarkkaan, niin sinua ei leimata wanna be'ksi. Eli toteuttamiseen menee tovi..

      viikko 1: raitasukkia kaupasta; musta-valko, musta-pinkki, musta-keltainen JA musta-vihreä.. Noita kaikia sukkia kaappi täyteen. Osan hyvä olla myös polvisukkia. Myös vanhoja yksiväri sukkia voi käyttää.
      VIIKON ASU ESIMERKKI: Mustat '' löysät '' pillit, musta pitkähihainen jonka päälle vihreä T-paita. musta-vihreä ja musta-valkoiset sukat

      viikko 2: Sama linja jatkuu, mutta jos et meikkaa niin nyt meikkivoide ja kevyt ripsari [ripsari ei pakko]
      VIIKON ASU ESIMERKKI: Vihreät '' löysät '' pillit, musta pitkähihainen jonka päälle vihreä T-paita / toppi. Musta ja pinkki sukka kokonaisuus

      viikko 3: Nyt laukkuun erilaisia '' helyjä '' esim. pelikortteja. Meikkaamisessa voi laittaa KEVYESTI kajaalia ja halutessaan KEVYTTÄ JA melkein VÄRITÖNTÄ huuli punaa / kiiltoa sydän psken yläkulmaan '' naama tussilla ''
      VIIKON ASU: Nuo meikit, musta-liila tyllihame mustat legginssit, musta- valko & musta-liilat polvisukat. musta '' paksu sankainen '' toppi & verkko käsine

      viikko 4: Meikit voi laittaa paksummin, olet nyt lähes valmis ernu 8D Se lähtee tästä itsestään, jos ernuus sopi sinulle.. vielä viimeinen;
      VIIKON ASU: mustat '' löysät '' pillit. Päälle musta-liila tyllihame, musta-vihreä ja vihreä sukka kokonaisuus. Musta pitkähihainen & musta / liila T-paita.

      Juttu nopeasti tehty & siksi aika surkea >__< Parempaa saa pyytää tarvittaessa!

      PS: muista että älä alistu vaikka sua haukutaan ernudestasi tms..

      • Shitto

        Sanottaisiinko, että repesin koko ketjulle. Liiallisesti. Kiitoksia :D


      • typykkäbö
        Shitto kirjoitti:

        Sanottaisiinko, että repesin koko ketjulle. Liiallisesti. Kiitoksia :D

        sun pitää löytää sun sisäine tyyli ja tuoda sitä ulospäin, yleensä mihinkää suuntaukseen ei vaan ruveta ja varsinkaa kysytä muilta et mitä mun pitää tehä että saan olla erillainen nuori tai joku vastaava. mutta tsemppiä yrittämiseen ja mä kannustan sua löytämään SUN oman juttus :D


      • omgapua

        ihana toi sun viestis :D repesin ja jos ei ollu läpäl nii viel söpömpi n___n


      • ksshhhht :o
        omgapua kirjoitti:

        ihana toi sun viestis :D repesin ja jos ei ollu läpäl nii viel söpömpi n___n

        toi oli tarkotettu sit sille muutu_ernuksi-ohjelmaviestille ..


      • heiolensieni..

        söpöä, todella hurmaavaa 8''D en tiennytkään että pitäisi noin tarkkaa kaavaa käyttää n_______n'' tämä tahtoisi tietää oliko tuo läppä ?! :''3 Mutta joo siis annetaan kaikkien olla ihan ome itsensä eikä ruveta ketään sellaiseksi mitä ei olla ja silleen n________________n


      • iihhQQQ

        VOI TSIISUS HAJOSIN ^______________^'''

        tollee ku pukeutuu PAM oot niiiiiin wnb tai tyhmännäköne ;___:'


    • <3

      Ernu tarkottaa Erillaista Nuorta joten sitä ei voi sillee perustella....
      joten jos haluat olla "ernu" sun pitää erottuu joukosta : )

      • pikad

        minkä takia kaikki haluu olla erinlaisia turhaan.

        Voi hitto olkaa vaan mitä olkaa.Ernu ei oo tyyli.Ei voi yrittää olla ernu ei oo ernu vaatteita.On vaan erinlaisia ihmisiä


      • ..
        pikad kirjoitti:

        minkä takia kaikki haluu olla erinlaisia turhaan.

        Voi hitto olkaa vaan mitä olkaa.Ernu ei oo tyyli.Ei voi yrittää olla ernu ei oo ernu vaatteita.On vaan erinlaisia ihmisiä

        Kaikki ihmiset ovat erilaisia jos et ole sattunut huomaamaan... ;33


      • ööh..
        .. kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat erilaisia jos et ole sattunut huomaamaan... ;33

        Eli kaikki ihmiset olisivat ernuja? o.O


    • ernut on

      ihan saatanan rumia. mut jos haluut paskaa niskaan niin siitä vaan. anna mennä vaan. mut sit on turha pillittää jos ihmiset vihaa sua.

      • Joku_Tyyppi_Vain

        Ensinnäkin. On tyhmää sanoa jotakin wannabeksi pelkän pukeutumisen perusteella (bäkkärin vaatteiden). Toki onhan sellasiakin ihmisiä, mutta ei kaikki ole wannabe_ita mitä lienee jos näin pelkkiin bäkkärin vaatteisiin pukeutuu. Eikä japsiernu tai muukaan ernu tee ihmisestä huonompaa kuin muut. Jotkut ihmiset on vaan niin ahdasmielisiä että ei hyväksy ns. erilaisuutta. Toisinsanoen heidän mielestään kaikkien pitäisi olla massateinejä pissiksiä ja fruittareita, ettei vaan erotu joukosta. Minusta on hienoa että toiset ihmiset uskaltavat niin sanotusti erottua joukosta. Onhan tämä japani-ilmiökin levinnyt Suomeen laajalti, että ei heitä välttämättä enää voi sanoa erilaisiksi... jokin osa japaniernuista esittävät sellaista vaan siksi koska se on in juuri nyt. Mutta suurin osa heistä todella pitävät mangasta, animesta, j-musiikista ja eri j-tyyleistä. Japanin nuorisokulttuurista muutenkin. Ööm... mihin suuntaan tää teksti nyt on menossa... Tälläistä pientä selvennystä vain asioihin. Luulisin. xD


    • äXDee

      Ernu tarkottaa vaan erillaista nuorta ja on monen mielestä kohteliaisuus. Moni haluu olla ernu ja se on hyvä mun mielest et pystyy erottumaan massasta.

    • lisbeth_

      jos 'ernu' tarkoittaa jotain emo/japsityyppiä, niin siinä ei kyllä todellakaan ole mitään erilaista. koko ernu-sana on kokenut inflaation, lopettakaamme siis sen käyttö kokonaan.

      • muutostahaluava

        oikeesti ääärh minäkii haluaisin olla ernu tai en sileen hirmu ernu vaan silleen vähän et silleen tavis mut toisaalta ernu . Kukaa ei varmaa tajuu mut ei mtn .En ees itekkää tajuuu miks haluisin olla ernyu en kyllä ees tykkää mistään japani jutuista enkä sellaseta. Mut iahn tylsää olla ninku kaikki muut ja sileen haluaisin löytäää sen oman juttuni=))


      • illbetherek
        muutostahaluava kirjoitti:

        oikeesti ääärh minäkii haluaisin olla ernu tai en sileen hirmu ernu vaan silleen vähän et silleen tavis mut toisaalta ernu . Kukaa ei varmaa tajuu mut ei mtn .En ees itekkää tajuuu miks haluisin olla ernyu en kyllä ees tykkää mistään japani jutuista enkä sellaseta. Mut iahn tylsää olla ninku kaikki muut ja sileen haluaisin löytäää sen oman juttuni=))

        http://www.cybershop.fi/

        Tuolta ainakin itse nuorempana ostelin vaatteita semi-ernutyyliin :)


      • NOHNIIN
        illbetherek kirjoitti:

        http://www.cybershop.fi/

        Tuolta ainakin itse nuorempana ostelin vaatteita semi-ernutyyliin :)

        Ernuksi ei voi "ruveta".
        Ernuksi synnytään.
        He ostavat tietämättään "ernu vaatteita",
        koska heistä ne on hienoja


      • Cherry-Crime
        NOHNIIN kirjoitti:

        Ernuksi ei voi "ruveta".
        Ernuksi synnytään.
        He ostavat tietämättään "ernu vaatteita",
        koska heistä ne on hienoja

        Mun kantani tästä ketjusta... Tuo ensimmäinen viesti ja pari muutakin on aika wnb-tyylisiä. Mutta siis mun mielestä "ernu"-sana voi kuvata ketä tahansa poikkeavaa, eikä vain japanin katumuodin mukaan pukeutuvaa. Mielestäni "otaku" olis parempi viittaus niihin, joita nykyään kutsutaan ernuikis. Esim. itse pukeudun aina joka paksuolkaimiseen toppiin tai sitten johonkin miljoonista korvallisista huppareistani.. Ja tietty jalkaan vedän ihan perusfarkut ^_^ Mutta mä kyllä luenkin mangaa, katselen animea, fanitan japsipoppareita ja harrastan cosplayta.. Eli toisin sanoen mua ei wannabeks voi sanoa.. Sitten taas on yks perässäroikkuja meidän kaveripiirissä. Se taas pukeutuu 70-luvun punasiin samettifarkkuihin, siniseen, normaaliin huiviin (päähän siis..) ja paitaan jossa lukee "Japan-luv". Tää henkilö ei edes lue kuin Inuyashaa (vain koska tahtoo olla "in" ), ei katso mitään animea ja luulee että Hetalia tarkoittaa porkkanaa. Mielestäni sitä voisi kutsua wnb-meiningiksi, mutta ernuhan hänkin on. Muttei japaniin-viittaava ernu. Vaan muuten vaan outo.. Oikeesti, en nyt tähän jaksa alkaa selostamaan kaikkia sen muka "niin japani"-juttuja....

        mihinköhän suuntaan toikin meni... o(^_~)o


      • ~Wnb ernu
        Cherry-Crime kirjoitti:

        Mun kantani tästä ketjusta... Tuo ensimmäinen viesti ja pari muutakin on aika wnb-tyylisiä. Mutta siis mun mielestä "ernu"-sana voi kuvata ketä tahansa poikkeavaa, eikä vain japanin katumuodin mukaan pukeutuvaa. Mielestäni "otaku" olis parempi viittaus niihin, joita nykyään kutsutaan ernuikis. Esim. itse pukeudun aina joka paksuolkaimiseen toppiin tai sitten johonkin miljoonista korvallisista huppareistani.. Ja tietty jalkaan vedän ihan perusfarkut ^_^ Mutta mä kyllä luenkin mangaa, katselen animea, fanitan japsipoppareita ja harrastan cosplayta.. Eli toisin sanoen mua ei wannabeks voi sanoa.. Sitten taas on yks perässäroikkuja meidän kaveripiirissä. Se taas pukeutuu 70-luvun punasiin samettifarkkuihin, siniseen, normaaliin huiviin (päähän siis..) ja paitaan jossa lukee "Japan-luv". Tää henkilö ei edes lue kuin Inuyashaa (vain koska tahtoo olla "in" ), ei katso mitään animea ja luulee että Hetalia tarkoittaa porkkanaa. Mielestäni sitä voisi kutsua wnb-meiningiksi, mutta ernuhan hänkin on. Muttei japaniin-viittaava ernu. Vaan muuten vaan outo.. Oikeesti, en nyt tähän jaksa alkaa selostamaan kaikkia sen muka "niin japani"-juttuja....

        mihinköhän suuntaan toikin meni... o(^_~)o

        Aaaw ihania wnb ernuja täällä. :-)


      • asddfgertcvb
        ~Wnb ernu kirjoitti:

        Aaaw ihania wnb ernuja täällä. :-)

        AAARGH rajoittakaa jo noitten perkeleen hymiöittenne kanssa. Ps. päivän naurut näitä lukiessa.


    • purinn~♪

      tuli tätä keskustelua lukiessa mieleen että yritin tossa noin vuos tai kaks sitten olla niin ernu että olla ja voi koska ystäväni oli. Se ei hyödyttänyt koska minua ei kiinnostanut mitkään: decorat,lolitat yms tyylit, mutta aloin sitten seuraamaan eri anime sarjoja, keräilemään mangaa ja kuuntelemaan eri japanilaisia solisteja/bändejä ja yhtäkkiä pukeuduin hyvin eritavalla, vaatteeni vaatekaapissa eivät mielyttäneet yhtään ne olivat niin sanottuja pissismäisiä. Tänä kesänä vihdoin ja viimein tein ensimmäisen cosplayni (kotona koska en päässyt minnekkään) ja sain kigurumin 3.4.2010 olin niin otettu että sain jotain joka muistuttaa japanista. (

    • ernu ja ylpeä siitä

      Mie olen ernu ♥♥♥ kiinnostun usein jostain muusta väristä joten kaappi on täynnä pinkkiä, mustaa, vihreää, keltasta yms. ja tykkään raidoista, pilkuista yms. ja aina ostan jtn uutta ja rakastan värejä ja luen mangaa ja katon animea melkein joka päivä ♥♥♥ minulla ei siis ole MITÄÄN ernuja vastaan

    • Mansikkanenä007

      Jos haluaa erottua joukosta, pitää laittaa esimerkiksi banaanipuku nahkatakin kera.

      Mut jos haluu olla tämmönen perus ihq kawaii teini kuten minä niin tässä ohjeet. Suosi raitoja, pastellivärejä ja söpöjä olentoja. Käytä söpöjä eläinhuppareita ja jumpsuitteja oleskeluun. Raitasukat, raitakäsineet yms on myöskin ihan hyvä olla varmuudenvaralta. Laita shokkivärejä päähän ja rajaa paksut kajaalit.

      • ...

        huomaatko että tämä ketju on aloitettu 7.2.2006 08:10 ja viimeinen viesti ennen sinua on 4.7.2011 21:12... älä kaiva näit vanhoi keskustelui esille ku ketään ei kiinnosta sun tän hetkiset mielipiteet.. ainakaa alottajaa..
        joko toi tän alottaja elää edelleen samanlaisena tai sit se on muuttunu ernuks. jokatapauksessa se tuskin enää seuraa tätä.


    • Miten sä voit haluta olla ErNu tai rakkityylinen, vaikket tiiä minkä näkösii ne on? Eikö voi pukeutua niin, kuin tahtoo pukeutua? Tai siis vittu niin.

    • augfosöiedfader

      Älkää jooko "yrittäkö" muuntautua näkemänne perusteella jonkinlaisiksi, tai koska se on siistiä. WNB-ihmiset ovat ärsyttäviä ;_;

      En dissaa mitään tyylejä tässä, oman tyylin löytäminen on hieno juttu. Huom., OMAN.

    • 13v_ernu_girl

      Rokkareist en nii paljoo tiiä mut ite oon jo nyt henkisesti totaalinen ernu (ernu eli yleensä japani fani, otaku, tai miten sen ny haluu ilmasta :D) ja oon aatellu alkaa pikkuhiljaa pukeutuukki sillai. Ainaki vaatteet mä aattelin pitää mustan ja neon värien sekamelskana. Pinneistä on kiva väkerrellä kaikkia hius systeemejä ja tumma meikki on se juttu. Niitti koruista tykkään iha sikana x3 ja heti kun saan aattelin kans värjätä hiukset joko mustaks tai kirkkaan siniseks taaai vähä molempia :3. Oon siis vasta 13 enkä haluu mitää syöpää päähäni tai mitää xDD mutta nii. J-pop for ever x3

    • Ai miten ernot pukeutuu?
      Ernoja on aika monta mut voithan sä vaihtaa nimekses erno.
      Jos haluut olla rokkari nii pukeudu stringeihin, kasvata iso perse ja laula anacondasta niin olet kuin rokkitöhti nikki minaz!

    • erilainennuori

      Pukeudu vaatteihin mistä tykkäät, mitkä näyttää ja tuntuu hyvältä. Jos bändipaidat on sun juttu, käytä niitä. Jos taas löysät hupparit, vedä semmone päälles. Pätee kaikkeen vaatetukseen, meikkaamiseen ja tyyliin ylipäänsä. Ja toki muutenkin. Oo semmone ku oot, ei ihmisiä tarvi luokitella "rokkareiks", "ernuiks", "massoiks", yhtään mikskään. Vaikka näin toki tehään. Mut se ei musta oo viisasta.
      Se on typerää, et kysyt MUILTA, miten olla erilainen. Käytät mielestäs kivoja vaatteita etkä anna muiden vaikuttaa suhun ni oot takuulla tarpeeks erilainen. Ja toki jos alat tehä omat vaattees ite ni oot vielä enemmän erilainen.

    • YÄK

      Hyi vittu vihaan ernuja/emoja/gootteja/rokki ja metallityyppejä ne on sellasii syrjäytyneitä,masentuneita,haisevii,ei peseydy eikä välitä ulkonäöstään

      • remember_to_be_yourself

        Vihata saat aivan vapaasti, kuten muutkin sinua, sillä ei ole mitään väliä. Huomaan, ettet tunne selvästikään ihmisiä. Minun tuntemani, sinun haukkumasi tyylin mukaan pukeutuvat ihmiset ovat iloisia, sosiaalisia, hyvään ammattiin -tai yliopistossa opiskelevia, hyvin työllistyneitä, puhtaita ja ulkonäöstään todellakin välittäviä. He eivät vain satu pukeutumaan ja pynttäytymään sinua ja muita varten, vaan itseään varten, saatana.


    • Kauha-Guru_

      En ymmärrä miksi musiikkimaku pitää sotkea pukeutumistyyliin.
      Onneksi nämä pellemäiset ilmiöt ovat jo eninmäkseen kuolleet suomesta.

    • remember_to_be_yourself

      Ernutyylit eivät ole kuolemassa mihinkään, ja hyvä niin. Itse pukeudun silloin tällöin erikoisemmin, silloin tällöin tavallisemmin, oman mielen mukaan. Kukaan ei ole tullut mussuttamaan ulkonäöstäni, ja pidän huolen että jos tulee, ei tule uudestaan.
      Massamuotia inhoan yli kaiken... fucking discusting... Olkaa ihmiset sitä mitä olette, omia itsejänne, älkääkä kuunnelko mitä joku pissaliisa tai takatukkatarzani mölöttää. Tietäisivätpä vaan miten naurettavan näköisiä ovat käytökseltään ja ulkonäöltään.. kunnon copy/paste-ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe