Nyt tarvittaisiin apua!
Tarkoitus on tehdä ihan itse startteri karttiin, mutta minkä auton starttimoottori käy?
Subarussa ilmeisesti oikeaan suuntaan pyörivä, mutta onko muitakin keksintöjä jossa sopiva aihio uusio käyttöön.
Jos jollakulla omakohtaisia kokemuksia olisi vinkeistä apua kiitos.
Tein sen itse ja säästin?
7
2292
Vastaukset
- exkuski
Ei ole tullut yhtään kätevää itse tehtyä vuosien aikana vastaan. Niitä varten on täytynyt olla norsu mukana kantamassa. Uusi ja kevyt maksoi viime kesänä gillardilla 350 ja R120 käynnistyy mukavasti.
- Norsu
Vai norsu:) Kyllähän osa harrastaja porukasta on kieltämättä koko XL tai ainakin L
- anonyymi
Keskipakokytkin moottoreiden alkuaikana ei valmiita starttereita paljoa ollut ja jos olikin niiden hinta oli päätähuimaava. Muistelisin, että myös toyotasta löytyy "oikeinpäin" pyörivä startti. Joissain versioissa käytettiin polkupyörän kappaa suunnan vaihtamiseen. Eräällä suomalaisella suuruudella oma startteri pyöri "hieman väärään" suuntaan ja siellä sitten mutterit lenteli :)
Kannattaa kuitenkin tiedustella vaikka käytettyjä, joita saa varmaan alle satasella.- booster
etsippä minin startti moottori ja tee siitä
- tai osta
booster kirjoitti:
etsippä minin startti moottori ja tee siitä
Se on totta ett äsen voi kyllä itse tehdä, mutta se painaa aika törkeästi. Ei ole kiva kövellä, juosta tai hölkätä ympäri rataa jos auto hyytyy toiselle puolelle rataa. Mytävänä löytyy "silitysrautamallia" joka on silitysraudan kokoinen ja todella kevyt. Maksaahan se, mutta saahan sen myytyä eteenpäin ja käytetty löytyy varmasti esim iCAJ:stä ICAan siirtyviltä.
- pikku akku
jos päädyt tekee itse kysele mootoripyörä purkaamoista starteja/akkuja olis suht keveitä.
- /nissan
cherryn startti käy.ainakin vanhan n10 korimallin.en edes tiennyt että niitä voi jostain ostaa valmiita.vähän mielikuvitusta,hyvä sorvari joka sorvaa jatkohylsyn akseliin kiinnitettäväksi ja tarpeex iso akku,niin tulee hiton hyvä startti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234