Onko kellään kokemusta Tolvon nimisestä lääkkeestä? Itselläni vaihdettiin remeronin tilalle iltaisin unta parantamaan. Remeronin ansiosta paino noussut vuoden sisällä 10 kg.
Tolvon
4
4173
Vastaukset
- m4ke
Mulla oli Remeron pari vuotta sitten. Nukutti kaiken aikaa ja paino nousi, kun oli pakko syödä jatkuvan nälän tunteen vuoksi. Nyt käytän Seroniliä. Ei väsytä, mutta Tenoxilla saa jonkun moiset unet, ja vointi muuten parempi.
- ei paljoakaan
eroa Remeronista, Remeron on tavallaan parannettu versio Tolvonista, eli jos Reme ei sopinut, tuskin sopii Tolvonkaan.
Eri asia on jos sitä ottaa esim. 10-20 mg iltaisin unta antamaan, silloin sivuv., mm. nälän tunteen lis. ja nesteen kertyminen, silloin niitä harvemmin tulee, mutta jos sitä aikoo esim. indikaatiolla depressio ottaa niin...
Itse en Tolvonia siksi lääkkeeksi ottaisi, unta antamaan sen sijaan otan (käytänkin silloin tällöin). - DingDongPam
ei paljoakaan kirjoitti:
eroa Remeronista, Remeron on tavallaan parannettu versio Tolvonista, eli jos Reme ei sopinut, tuskin sopii Tolvonkaan.
Eri asia on jos sitä ottaa esim. 10-20 mg iltaisin unta antamaan, silloin sivuv., mm. nälän tunteen lis. ja nesteen kertyminen, silloin niitä harvemmin tulee, mutta jos sitä aikoo esim. indikaatiolla depressio ottaa niin...
Itse en Tolvonia siksi lääkkeeksi ottaisi, unta antamaan sen sijaan otan (käytänkin silloin tällöin)....Tolvon on jo vanha lääke..kun olin masennuksessa kerran,kauan sitten sain sitä..en tiedä mihin lääkkeeksi..käsitin,masennukseen..mutta enpä juuri muista sen auttaneen siihen tilanteeseen yhtään mitään.Remeronista tiedän jokaisen joka on käyttänyt valittaa lihomista.Nykyisin minulla on Seroxat" piuhojen" yhdistämiseen,eli ns.jo biologiseen vammaan,sehän on serotoniinin poisto estolääke..yöllä joskus Tenox auttaa,useimmiten ei..Diapam ahdistukseen..joten kahlataan täällä näillä apuvälineillä miten kuten kukin jaksaa...vertaisryhmä ainakin masikseen on hyvä!
- erkki-poika
DingDongPam kirjoitti:
...Tolvon on jo vanha lääke..kun olin masennuksessa kerran,kauan sitten sain sitä..en tiedä mihin lääkkeeksi..käsitin,masennukseen..mutta enpä juuri muista sen auttaneen siihen tilanteeseen yhtään mitään.Remeronista tiedän jokaisen joka on käyttänyt valittaa lihomista.Nykyisin minulla on Seroxat" piuhojen" yhdistämiseen,eli ns.jo biologiseen vammaan,sehän on serotoniinin poisto estolääke..yöllä joskus Tenox auttaa,useimmiten ei..Diapam ahdistukseen..joten kahlataan täällä näillä apuvälineillä miten kuten kukin jaksaa...vertaisryhmä ainakin masikseen on hyvä!
Mulla tolvon antoi kyllä hyvin unta. Seuraavana päivä hoidon aloittamisesta pyörryin kesken syönnin ruokapöytään. Sen lääkkeen käyttö oli pakko lopettaa siihen. Kyllä säikäytti, kun olin saman päivän aamulla ajanut autoa. Lääkäri ei sanonut mulle, ettei saisi ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249