Naamioituneet mielenosoittajat

?????????

Elisen mielenosoituksen osallistujista osalla oli kasvot peitettyinä, eikös tämä ole laitonta nyky-Suomessa? Oliko ko. henkilöt kriminaaleja, jotka eivät halunneet kasvojensa tulevan nähdyiksi paikalla olleille poliiseille, vai olivatko he vellihousuja joilla ei ole munaa seistä sanojensa tukena.

9

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri niin

Kyllä naamioituneena esiintyminen on kiellettyä yleisillä paikoilla. Poliisin pitäisi panna putkaan kaikki kasvojensa peittäjät, ja ottaa myös valokuvat arkistoihin.

• niinpä niin

Nämä sankarit , jotka eivät uskalla seistä sanojensa takana omilla kasvoillaan esiintyen taitavat olla juuri niitä pelkureita , jotka pakenivat omasta maastaan , kun siellä olisi pitänyt puolustaa omaa asiaansa sortajia vastaan eli jokainen arvioikoon itse millaisia sotasankareita nämäkin "Allahin Kotkat" ovat pohjimmiltaan?

• Gohar
        niinpä niin kirjoitti:

Nämä sankarit , jotka eivät uskalla seistä sanojensa takana omilla kasvoillaan esiintyen taitavat olla juuri niitä pelkureita , jotka pakenivat omasta maastaan , kun siellä olisi pitänyt puolustaa omaa asiaansa sortajia vastaan eli jokainen arvioikoon itse millaisia sotasankareita nämäkin "Allahin Kotkat" ovat pohjimmiltaan?

...sama ilmiö kuin täälläkin siis toisinaan? Ne kaikkein pahimmat huutelijat huutelevat kymmenillä ei-rekisteröidyillä nimimerkeillä ;)
        Aika harvalla on "munaa" tulla puolustamaan omaa asiaansa edes rekisteröidyllä nimimerkillä.

• Eihän?
        Gohar kirjoitti:

...sama ilmiö kuin täälläkin siis toisinaan? Ne kaikkein pahimmat huutelijat huutelevat kymmenillä ei-rekisteröidyillä nimimerkeillä ;)
        Aika harvalla on "munaa" tulla puolustamaan omaa asiaansa edes rekisteröidyllä nimimerkillä.

>Aika harvalla on "munaa" tulla puolustamaan omaa asiaansa edes rekisteröidyllä nimimerkillä.>

Muistuttaisin tähän että toit itse esiin vasta viikko sitten ettet näe ip-numeroita. On täysin ymmärrettävää että muslimien viimeaikaisen käyttäytymisen perusteella harva haluaa ottaa riskiä että henkilöllisyys joutuisi mahdollisesti muslimiyhteisön tietoon. Itse en olisi ollenkaan huolissani siitä onko joku rekisteröitynyt vai ei. Sen sijaan olisin huolissani Eniron linjasta poikkeavasta sensuurista.

• ace..
        Gohar kirjoitti:

Sinä olet saanut vastauksen tähän herjaukseesi, mutta olet sen poistanut. Sinä et siedä, että sinulle osataan vastata.

>>Aika harvalla on "munaa" tulla puolustamaan omaa asiaansa edes rekisteröidyllä nimimerkillä.

Olen huomannut, että keskustelu on rauhallisempaa ilman nimimerkkiä. Silloin on pakko tarttua itse asiaan, kun ei ole henkilöä johon voi tarttua.

Tunnettua henkilöä kohtaan voidaan esittää murhauhkauksia ja taukoamatonta solvausta. Tästä voin heti antaa lainaukset arkistoista.

http://tinyurl.com/9vvn9

• SE ON RIKOS

Kyllä olet ihan oikeassa, ettei SUOMEN LAIN mukaan saa esiintyä naamio päässä mielenosoituksessakaan. Siitähän oli kuvia muun muassa Helsingin Sanomissa tänään. Ihmettelin täysin samaa asiaa.

• Helsingin Sanomista

• Helsingin Sanomista kirjoitti:

Lähde:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Helsingissä osoitettiin mieltä Tanskan lähetystön liepeillä/1135218642116

edustajaa paikalla

"Mielenosoituksen aikana poliisi joutui ottamaan kiinni kaksi henkilöä, jotka pyrkivät provosoimaan rauhallisesti käyttäytyneitä mielenosoittajia." HS

• Sulo-Seppo

Kyllä minulla oli "munaa" olla kasvot paljaana, olinkin siten suuren osan ajasta. Mutta pakkaselle emme voineet mitään. Laki kieltää naamioituneena esiintymisen, mutta me emme olleet naamioituneina.

Rohkeampia me olimme kuin ne, jotka oikeussaleissa piiloutuvat minkä lehdenlipareen tahansa taakse, vaikka olisivat murhanneet ja ryöstäneet sitä ennen. Joukolla hakanneet ja potkineet avuttomia uhrejaan. Sitten nämä itksevät "ihmisoikeuksiaan" jos heistä näkyy kyva jossain....tavallisesti se kuva esittääkin kyhjöttävää pumminalkua, joka tuntee vain yhden sanana: MINÄMINÄ.

Heillä ei ole munaa vastata teoistaan, me taas olimme etukäteen ilmoittaneet osallistuvat yhdistyksemme yms. vastuuhenkilöt viranomaisille.

Kykenevätkö tähän oikeussaliluuserit tai meitä naamioituneiksi syyttäneet?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe