Nyt tuli toimisto-ohjelmassa todellinen ongelma eteen!
Lisäsin kiireessä OO:n Writeriin ylätunnisteen kun piti laittaa alatunniste. Nyt en millään keksi, miten ylätunnisteen saa pois. Ei lähde deletellä, enkä ole löytänyt siihen mitään asetuksta. Kokeilin heti lisäämisen jälkeen kumota, mutta ei ollut käytössä. Ainut mitä olen nyt saanut tehtyä on, että pienensin ylätunnistetta puolella, mutta vie kuitenkin liian suuren tilan asiakirjassa.
Olisiko neuvoja tähän?
OO ylätunnisteesta
Justiina35
2
495
Vastaukset
- htp
Valitse uudestaan Lisää->Ylätunniste->Oletus ja vastaa "kyllä" kun kysytään, poistetaanko ylätunnisteen sisältö. Tämä näyttää olevan siis sellainen päälle/pois -valinta, sen saa pois samasta paikasta mistä sen sai päällekin.
- Justiina35
Enpäs hoksannut edes kokeilla laittaa uudestaan sitä. Hyvä juttu, suurkiitokset sinulle :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214