Nyt tuli toimisto-ohjelmassa todellinen ongelma eteen!
Lisäsin kiireessä OO:n Writeriin ylätunnisteen kun piti laittaa alatunniste. Nyt en millään keksi, miten ylätunnisteen saa pois. Ei lähde deletellä, enkä ole löytänyt siihen mitään asetuksta. Kokeilin heti lisäämisen jälkeen kumota, mutta ei ollut käytössä. Ainut mitä olen nyt saanut tehtyä on, että pienensin ylätunnistetta puolella, mutta vie kuitenkin liian suuren tilan asiakirjassa.
Olisiko neuvoja tähän?
OO ylätunnisteesta
Justiina35
2
437
Vastaukset
- htp
Valitse uudestaan Lisää->Ylätunniste->Oletus ja vastaa "kyllä" kun kysytään, poistetaanko ylätunnisteen sisältö. Tämä näyttää olevan siis sellainen päälle/pois -valinta, sen saa pois samasta paikasta mistä sen sai päällekin.
- Justiina35
Enpäs hoksannut edes kokeilla laittaa uudestaan sitä. Hyvä juttu, suurkiitokset sinulle :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672824
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.562012- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 841268
- 811080
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2001041- 951039