myös maskuliininen ilmestys! Ninnillä on jenkkakahvat joten dietille vaan ennen universumeja vaikka ei se siellä pärjää vaikka voissa paistais...Ninni on kaikkea muuta kun kaunis!! Muistuttaa kovasti transua tässäkin kuvassa...ja kasvot olivat miehiset siinä suomi24 äänestys kasvokuvassa...
Miksi miehet tykkää transumaisesta Ninnistä...asuukohan kaikissa miehissä pieni homo? :D
http://www.iltalehti.fi/2006/02/07/200602064067165_vi.shtml
Ninni on liian lihava!!
15
2850
Vastaukset
- ninnistä
voisihan ninni pari kiloa pudottaa. olet oikeassa universumeja ajatellen, että jos siellä kiloihin tuijotetaan niin syytä olisi ehkä hieman laihduttaa. mutta muista, ettei missin tarvitse olla MALLIN mitoissa. eihän strömbergin annakaan laiha ollut, päinvastoin. ja hanna ek painaa 58 kg, ninni 63, joten eihän ninni ole hannaakaan kuin 5kg lihavampi.
- todella hoikka!
Näin hänet livenä Rovaniemellä juuri missiksi valinnan! Telkkarissa näytti lihavammalle muttei todellakaan sitä ollut...voisi ennemmin puhua alipainoisesta!
- noita
Paksut reidet, löllyvä ihramaha, ainoa meriitti lienee pituus. Kamalaa.
- myös nainen
Taas näitä kateiden kirjoituksia. Etsitään vikoja hakemalla. Uskomatonta.
- Lopettakaa jo
tuo kateus höpinä!! En todellakaan ole kateellinen! Ninni on kaikkea muuta kun minun käsitys kauniista naisesta...se on vain minun mielipide asiasta enkä edes ole itse sitä mieltä että Ninni on lihava vaan se juttu oli otettu tuosta iltalehden kirjoituksesta mutta Ninnillä todellakin on jenkkakahvat ja jos et sitä huomaa niin painu silmälääkäriin! Ninni on myös maskuliinisen näköinen enkä ole ainut joka sen on huomannut...
- myös nainen
Lopettakaa jo kirjoitti:
tuo kateus höpinä!! En todellakaan ole kateellinen! Ninni on kaikkea muuta kun minun käsitys kauniista naisesta...se on vain minun mielipide asiasta enkä edes ole itse sitä mieltä että Ninni on lihava vaan se juttu oli otettu tuosta iltalehden kirjoituksesta mutta Ninnillä todellakin on jenkkakahvat ja jos et sitä huomaa niin painu silmälääkäriin! Ninni on myös maskuliinisen näköinen enkä ole ainut joka sen on huomannut...
Jenkka kahvat saa pois.
Kasvot Ninnillä todella kauniit ja olemus hyvä.
Myös monen miehen mielipide.
Näin on. Vaikka sinun varmaan on kateuksissasi vaikea hyväksyä. - haluat!!
myös nainen kirjoitti:
Jenkka kahvat saa pois.
Näin on. Vaikka sinun varmaan on kateuksissasi vaikea hyväksyä.Ninni on ruma eikä se asia siitä miksikään kummene ennen muutamaa leikkausta!! Ninnillä on kyrpämäinen nokka joka rumentaa huomattavasti...ainut hyvä asia Ninnissä on kissamaiset silmä mutta siihen se jää!! Katsotaan kumpi on oikeassa universumeiden jälkeen! Kyllä sieltä tulee suomineito maitojunalla kotiin koska sitä tarvittavaa kauneutta ei löydy! Transukisoissa vois menestyä :D Ninni oli rumimmasta päästä missifinalisteja ja olinkin tosi yllättynyt taas tuomariston valinnasta mutta niillähän ei tunnetustikaan ole silmää todelliselle naiskauneudelle! Sä oletkin varmaan sellanen tantta että kaikki vähääkään naista muistuttavat on sun mielestä kauniita...
Makuasiat on makuasioita eikä niistä oikeastaan voi kiistellä kun tyhmät vaan! Ninni on ruma ja se on vain MINUN mielipide!! - transumaista Ninniä!!
myös nainen kirjoitti:
Jenkka kahvat saa pois.
Näin on. Vaikka sinun varmaan on kateuksissasi vaikea hyväksyä.Tuossa se on just ku transu!! Kauhee akka...
http://www.suomi24.fi/kuvagalleria/gallery.fcgi?gallery_id=13 - lopeta jo!!
myös nainen kirjoitti:
Jenkka kahvat saa pois.
Näin on. Vaikka sinun varmaan on kateuksissasi vaikea hyväksyä.Lopeta jo! Ei kukaan jaksa kuunnella tota kateus-paskaa. Tämä on puhdas makuasia. Sun mielestä tää Ninni on kaunis, jonkun toisen mielestä ei. Miksi se on niin vaikee hyväksyä, että sun oma mielipide ei ole ainoa oikea.
Itsekin sanoit: "Myös monen miehen mielipide." -Nimenomaan, mutta ei kaikkien!!
- Fenixxx
Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että Ninni on miesmäinen. Vartaloltaan (ilman tissejä) ja varsinkin kasvoistaan. meikki, pitkät hiukset ja naisten vaatteet tekee kyllä naisen tässä tapauksessa ;)
- Oman elämänsä missi
Kyllä Ninnin pitää hieman timmimpään kuntoon päästä. Mutta sanoisin, että silläkin jo tekee aika paljon, että on oikean kokoiset ja hyvin istuvat vaatteet. Jokaisella naisella on jenkkakahvaa, jotka korostuu jos on liian tiukat nyörit uikkareissa. Sama yläosan kanssa, niitten pitää sopia kuin nyrkki silmään.
Jos on 38 kokoa, niin 36 kokoiset alaosat ei vaan kerta kaikkiaan auta... Vaikka koko 36 näyttäis paremmalta papereissa. Näin se vaan on. - jenni
nuo transupuheet voisitte jo unohtaa... ette voi tosissanne väittää transuksi. veikkaan että jos näkisitte Ninnin luonnossa, niin ihan naiselta se näyttäisi, uskokaa tai älkää!
- Eiköhän sellainenkin
ole missikisoissa kiellettyä :D Tai mistäs minä tiedän hehheh...
Mutta miesmäisiä piirteitä hänessä on roimasti "kyrpänenää" myöten!!
- kiiinnostaa
iso haukotus
vaikka olen mies niin en ole koskaan missikisoja katsonut. jos haluan katsella tai nähdä kauniita naisia etsin heitä ihan muualta kuin missikisoista. Ja mitä nyt kuvia olen nähnyt niin ihan hyvännäköinen tyttöhän tuo Ninni on. mielummin jenkkakahvat kuin taas yksi anorektikko tissitön "poika" - votsku
Kun tätä Ninniäkin jo pidetään lihavana niin ei ole mikään ihme, että nykyajan nuoret ja jo lapsetkin on todella laihoja ja jos ei ole niin ainakin laihduttavat hullunlailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708