TÄSSÄ MUN SYSTEEMI
1.VEISIN TYTÖT TAVARATALOIHIN.VANHAINKOTEIHIN JNE
2.KIERTUE VOISI OLLA 5 PÄIVÄNEN
MITEN KEHITTÄISITTE MISSIKISOJA
5
249
Vastaukset
- ehdotus
ihan ok ideoita, mut itse lisäisin Oulun noihin kaupunkeihin ja sitten itse finaaliin jotain piristystä niihin ainaisiin pukukierroksiin. Jotain sellaista joka korottaisi näistä nuorista naisista todellisia esikuvia muilla nuorille naisille. Jokin kykyjuttu Amerikan malliin. (Miss idol?)Nythän he ovat vain kohulehtien riistaa.
- blackmagictiger
no joo oulu vielä..finaaleissa vois olla henkilökuva tyyliin
- blackmagictiger
mä lisäisin vielä jääkiekkoottelut missit-hifk ja missit-tappara.tai turussa tps-vastaan missikokelaat jossa tytöt pelaisivat jääkiekkoa
- mappe
uudet tuoamarit ja yleisöäänestys pois ja tyttejenpituudet uusiksi ja tytönpitää olla luonnon kaunis ei mitään kauneus leikkauksia ei silkooneja ei mitään kasvo ja hammmas leikkauksi eli luonnon kaunis tyttö
- voisi olla
semifinaalivaiheessa, eli kansa valitsisikin finalistit, tai ainakin osan! Eipä tarvitsisi kuunnella sitä ainaista narinaa, kuinka ei ole taaskaan yhtään kaunista finaalissa.
Ne haisevat raatokasat eli turkit poistaisin kisasta ehdottomasti.
Lisäksi jonkinlainen kyky-osuus olisi hyvä. Ainakin missejä pitäisi haastatella enemmän ja kiperämmin (ei jaksa aina näitä "millainen missi olisit"...), ja myös yleisön edessä englanniksi. Sillä kielellähän Universe-edustajamme joutuu tuhansien paikan päällä ja miljoonien televisiosta katsovien edessä esiintymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244576Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261035Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77966
- 54926