Minkälaisia kokemuksia yksinmatkustavilla on esim Kreikan saarilla, ottavatko esim hotellissa asuvat muut suomalaiset porukkaan, esim syömään illalla, ja onko turvallista yleensä mennä yksin naishenkilön syömään ravintoloihin iltasella.
otetaanko yksinmatkaaja porukkaan
6
1414
Vastaukset
- ansku
otetaan mukaan.Rohkeasti vain tutustumaan muihin hotellin asukkaisiin. Ja kannattaa varoa sitä yksinliikkumista pimeällä. =D
- Veturi
Kannattaa nätisti tutkistella sitä, että sopiiko sakkiin mukaan. Itselläni on kokemusta takertujista ja perässähiihtäjistä ja helmassaroikkujista. Se ei ole kivaa. Kysy reilusti, että otatteko mukaan ja oletteko oikeasti sitä mieltä...
- annuli
Itse naisihmisenä olen usein ollut Kreikassa matkalla eikä mitään vaaraa ole liikkua iltaisin ulkona. Kuljen siellä missä muutkin, pimeätkin osuudet olen kokenut ihan turvalliseksi. Kun ei viinan kanssa läträä niin hyvin menee. Eikä siellä mikään pakko ole tuppautua paikallisten miesten eteen tyrkylle. Napakka kielto niin aina ovat uskoneet ettei seura kiinnosta. Enkä ole koskaan hakeutunut väkisin kenenkään seurueeseen. Jos lähden yksin niin yksin myös kuljen. Jos yksin ei viihdy, onko pakko sitten lähteä. Enkä itsekään halua, että kun seurassa olen matkalla niin joku täysin vieras hakeutuu mukaan. Matka on minun lomani kerran vuodessa, seurustella saan tarpeeksi töissäkin. Mutta kukin tavallaan.
Kyllä se vähän porukasta riippuu,otetaanko joku mukaan.Mutta rohkeasti vaan tutustumaan muihin hotelliasukkaisiin,kyllä sieltä aina joku löytyy,jonka kanssa voi lähteä syömään tai retkille ym.Kunhan ei ihan koko ajan ole lyöttäytymässä toisten seuraan...
- kokemuksia tällä
Itse en seuraa ole saman hotellin suomalaisista ihmeemmin halunnut, mutta kyllä nyt olisi kohteliasta tervehtiä, kun kaupungilla nähdään. Se ei ole kyllä onnistunut, kun vaimot pelkää miestensä puolesta ja/tai pelätään takertumistra sairaalloisesti. Menemiseni ovat kyllä kiinnostaneet muita matkalaisia selkäni takana.
- Jaum
Esim. nuoret pariskunnat ei haluu ketää perässähiihtäjää roikkumaan takapuoleen. Toiset voi olla vaan kohteliaisuudesta mut ei oikeesti haluu.. Ite tykkään suomalaisista mut ulkomaille lahetään just sen takia et niistä pääsee niin kauas missä pippuri kasvaa.. Yhen kerran takertuvat suomalaiset pilannu kahen viikon loman. Ulkomailla kaipaa nim. om. eksotiikkaa ja irtiottoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865