Kertokaapas, viisaammat, mikä olisi näppärin paku mikroauton kuskaamiseen? Eli pitäisi toimia myös helsingin keskustassa rälläysajossa.
Lyhyt Transportteri tai Scudo/Jumpy/Expert varmaan kävis mutta löytyiskö vielä näppärämpää? Renault Berlingo? Volvo V70? Fiat Stilo? Muita vaihtoehtoja?
Pieni pakettiauto?
12
2748
Vastaukset
- PTS
Hei,
ainakin poitsun cadet auto meni aikoinaan oikein helposti ihan farkun taakse, kun penkit oli kaadettuna.
Varaosien ja työkalujen määrä vaikuttaa myös itse auton koon lisäksi. Lisäksi, jos auton saa pystyyn niin tilaa jää tällöin muillekin tarvikkeille.- jiugrg
osta pitkä hiace.Itellä mahtuu perälle kevyesti ainakin raket auto ja jää tilaa kaikelle muullekki.Halpa ja hyvä vaihto ehto.
- Harjunpää
Olen käyttänyt heittoautona vanhaa Volvo 745, siihen menee täysi Formula A tai ICC. Ei tarvitse varoa, eikä maksa juuri mitään.
- Timo
.. ICA:sta irrottaa miten paljon, että mahtuu Volvoon? Vasemmat pyörät ja sivuponttooni ainaskin?
- Välillä
Timo kirjoitti:
.. ICA:sta irrottaa miten paljon, että mahtuu Volvoon? Vasemmat pyörät ja sivuponttooni ainaskin?
Jos irrotatkin vaikka oikeat pyörät... LOL
- Harjunpää
Timo kirjoitti:
Olen yleensä ottanut sivukatteet, etukatteen ja vasemman takapyörän, mutta poika ei näyttänyt viitsivän ottaa kuin vasemman takapyörän, vähän jäi vinoon.
- farkku Temprassa
kun ottaa takarenkaat pois, eikä maksa liikoja..
- Sprinter :-)
heko heko
- Kokemusta on
Näppärä ja toimiva ratkaisu löytyy Atrosta siis jenkki peli. Takaluukkuun pystyyn kartti ja muut roinat samaan osastoon, toimii myös mainiona lauluautona viikonloppuisin ja vapaa-aikana saa ropata tekniikkaa niin kartista kuin "huoltoautostakin"
- Pecu69
Chevy Vani. Sinne mahtuu rojut hienosti. Tietysti sitten diisseli, bensa vehkeen kans menee konkurssiin:-)
- Timo
Pecu69 kirjoitti:
Chevy Vani. Sinne mahtuu rojut hienosti. Tietysti sitten diisseli, bensa vehkeen kans menee konkurssiin:-)
.. olisivat siinä mielessä kivoja, että useimmat on varustettu automaatilla ja ilmastoinnilla.
Linja-auton kääntöympyrä ja talviajo-ominaisuudet jättää ne silti harkintalistalta pois.
- Hoohoo
Lincoln navigator kehtaisko sitä muilla pakoilla rällätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849