Joo-o. Rynnätkää vaan kaikki kaljamahaiset tiepalvelumiehet hakemaan Saksasta "uudenveroisia" diesel Mersuja.
Kun myyjä Berliinin kehäteiden verkkohäkissä kertoo, että yksilö on kotoisin Baijerista, eläkkeellä olevan lääkärin kakkos auto ja ajettu vain sunnuntaisin. Oikeasti auto on Berliinistä, turkkilaisen taksikuskin työkalu, jonka takapenkille on oksennettu ja mittarista ruuvattu 200 tkm pois.
Jos haluaa kunnon auton, lienee syytä ostaa Vehosta. Ei oo hinnassa paljoa eroa kotimaiseen, mutta on varmasti uudenkarhea laatupeli, jossa on takuu ja kaikki.
Vehon tuontiautot
43
7250
Vastaukset
- Mister
Se oli siinä-asiaa!
- JJ
Siinä oli tosiaan asiaa, mutta sen vierestä. Tättä skeidaa.
- saksanautoja tutkinut
varovaisuus tuontiauton kaupoissa on tarpeen! Suuressa osassa on USKOMATTOMAN vähän ajokilsoja mittarissa, 100 %:sti väärennettyjä lukemia (Saksassa laillista). Auto saadaan myös ulkoisesti fiksaamalla/maalaamalla siistiin kuntoon, ja kun vielä vaihdetaan uusi ratti, vaihdekepin nupi ja poljinkumit, on auto "uudestisyntynyt". tarkkakorvainen voi erottaa voimansiirron äänistä ja klonkseesta sekä ajettavuudesta kuluneisuuden, muitta ei aina silläkään koska osat voidaan vaihtaa.
Valkoisia/beigejä saksanmersuja dieselinä on syytä varoa, niistä suuri osa on palvellut taksissa, nimittäin saksalainen taksi on beigenvaalea ja auton päällä pidetään taksikäytössä beigenvärinen kalvo, joka poistetaan sitten kun auto menee jälleenmyyntiin.
Itse olen tutkinut tarkalla silmällä suomalaisten autoliikkeiden tuontiautoja; erittäin monessa Mersussa on jouduttu koria maalaamaan uudelleen, tarkka silmä erottaa maalausjutut. Ja kuka takaa pohjamaalauksen laadun? Saattaapi käydä että ekana suolapitoisena talvena alkaa maali puklata...
Eli jäitä hattuun! Sama varovaisuus myös Vehon ja muiden firmojen myymissä ns. suomi-autoissa! Mm. Vehon tytäryhtiö Vaihto Plus vantaan Petikossa on pullollaan enemmän ja vähemmän arveluttavia ja maalailtuja mesejä.- xx
Joo, sita beigen varista kalvoa kutsutaan meilla maaliksi ;-)
- saksan autoja paremmin tutkin
"Suuressa osassa on USKOMATTOMAN vähän ajokilsoja mittarissa, 100 %:sti väärennettyjä lukemia"
Kyllähän niitä täällä ruuvaillaan, mutta ei sentään nyt läheskään jokaista.
"(Saksassa laillista)"
Tämähän on lakitieteellisesti erittäin jännä väittämä! Onko Suomessa petos laillista?
Mittarin ruuvailu luokitellaan Saksassa petokseksi, josta saa parhaassa tapauksessa parin vuoden linnarundin.
Kyllä se vaan niin on, että asioista kannattaa ensin ottaa selvää, ennen kuin laukoo perättömiä juttuja.
www.autosaksasta.info - Ben Matlock
saksan autoja paremmin tutkin kirjoitti:
"Suuressa osassa on USKOMATTOMAN vähän ajokilsoja mittarissa, 100 %:sti väärennettyjä lukemia"
Kyllähän niitä täällä ruuvaillaan, mutta ei sentään nyt läheskään jokaista.
"(Saksassa laillista)"
Tämähän on lakitieteellisesti erittäin jännä väittämä! Onko Suomessa petos laillista?
Mittarin ruuvailu luokitellaan Saksassa petokseksi, josta saa parhaassa tapauksessa parin vuoden linnarundin.
Kyllä se vaan niin on, että asioista kannattaa ensin ottaa selvää, ennen kuin laukoo perättömiä juttuja.
www.autosaksasta.infoVai että lakitieteellisesti. Varmaankin jotakin tuollaista epämääräistä sivustoa kannattaa siteerata arvioitaessa petosta Saksassa.
Kyllä se on rikos, mutta onko sillä nyt niin paljoa merkitystä? Jos ostajaa on kustu silmään, niin minkäs teet? Jos jotain hyvistystä saat, niin hyvä, mutta sen varaan ei kyllä kannata laskea. - Jp
xx kirjoitti:
Joo, sita beigen varista kalvoa kutsutaan meilla maaliksi ;-)
Kyllä sakemannien takseissa on nimenomaan muovinen vaaleankellertävä kalvo. Juuri äskettäin oli tv:ssäkin juttua tuontiautoista ja kuvassa ajoi venäläinen autonsiirtäjä E-mallin Mersua SuperFastilta ulos ja kalvon riekaleet lepattivat tuulessa.
- vaihtotähti
rahastaa sulta rahat pois. Iso organisaatio=iso kate. Kyllä sen jahreswagenin itsekin Saksasta osaa käydä hakemassa. Rahat taskuun ja menoksi.
Kyllä Vehokin osaa autot meikata ja myllyttää. Muistelisin, että tuossa takavuosina Veho mainosti tuotetta nimeltä "vaihtotähti". Vaihtotähteen oli oikein vaihdettu polkimenkumit ja laitettu hyväntuoksuinen vaha pelteihin. Hintaa tietysti oli, mutta olihan se lähes uudenveroinen "Vaihtotähti".
Näitä "vaihtotähtiä" löytyy muuten Hampurin ja Berliinin ympäristön afgaani-kauppiaiden takapihoilta; jos sellaisista juuri nimenomaan on hakemassa. Kielitaito ei ole ongema, koska ainakin Hampurissa toimii ainakin yksi suomalainen agentti, joka vie sinut mielellään kohtuu hintaan tsekkaamaan näitä em takapihojen aarteita. - Jake
Noilla hinnoilla ei osta kuin tyhmät! Odotellaan kuhan hintoja tarkistetaan niin sitten
- Henkka Jii
Copypastasin tämän "vehon mainos" -ketjuun tekemäni vastauksen tännekin koska tähän se nyt olisi kuulunut. Moni tosi autofriikki näkee autonhakureissun kivana seikkailuna jolloin se on ihan perusteltavissa mutta kansan syville riveille ja kiireisille/kallispalkkaisille joku saksassa käyminen tonnin säästön vuoksi on absurdi ajatus.
"Kuten kommentoin jo jossakin vaiheessa tuolla autoveropalstalla, tämä on juuri mitä kansa kaipaakin.
Sen sijasta että hankkisi tuontiauton miltälie jobbarilta tai peräti lähtisi itse hakureissulle, ostaa autonsa maahantuojalta eli ammattilaiselta.
Jos olen Vehon mainontaa oikein ymmärtänyt niin kyseessä ovat tarkastetut ja huolletut kärryt joihin saa jonkinasteisen takuunkin. On meinaan hivenen verran paremmat chanssit saada mittariltaan ruuvaamaton ja oikeasti kaikilta osin ehjä auto Vehosta hakemalla, eikö vain?
Ei Veho mitään hyväntekeväisyyttä tee vaan bisnestä. Tottakai niitä myydään siksi että siitä saadaan voittoa. Niinkuin mitä tahansa liikkeissä myytäviä autoja ja ei siinä sitten mitään sen kummempaa. Tinkiä saa ja kannattaakin.
Kukin voi itse laskea minkä arvoista aikansa on; usean päivän hakureissun menetetty työ- tai vapaa-aika ja matkakulut päälle niin äkkiä laskelmassa voi käydä niin että kaksi tuntia kädenvääntöä Vehon myyjän kanssa on PALJON huokeampi vaihtoehto ja lopputuloksena auto, jossa on liikkeen takuu ja jossa ongelmatilanteessa ei tarvitse alkaa Saksanmaalle soittelemaan.
Kolikolla on kaksi puolta.
Henkka"- C- klass
Asia muuten on juuri kun kirjoitit.
Ja muuten itse olisin valmis maksamaan
vehon maahantuomasta autosta hieman enempi
jos kyse on kalliimmasta kiesistä.Turvallisuus
näkökohtiin vedoten. - Pekka
C- klass kirjoitti:
Asia muuten on juuri kun kirjoitit.
Ja muuten itse olisin valmis maksamaan
vehon maahantuomasta autosta hieman enempi
jos kyse on kalliimmasta kiesistä.Turvallisuus
näkökohtiin vedoten.Jos teillä edes on varaa ostaa autoa, saati Mersua. Kaikista Vehoa puolustelevista kommenteista paistaa läpi tyhmyys ja pelko tehdä itse jotain. On hyvin mahdollista että näiden kommenttien takana on autoliikkeen myyjiä tai muuten yhtiöön sidoksissa olevia henkilöitä. Muuten näitä lapsellisia kommentteja ei voi selittää.
Miksi joitain Mersua haluavia jannuja viedään kuin pässiä narussa. Myyjän ei tarvitse kuin sanoa, että hypätkää järveen, jotta saatte oikein 200 diesel Mersun! Ja nämähän hyppäävät.
Ihmeellistä nuoleskelua.
Käyttäkää järkeänne älkääkä uskoko sokeasti mainosmiesten juttuihin. Muuten voi tulla itku puseroon.
Ja turvallisuusnäkökohdilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä!
Pekka - nih
Pekka kirjoitti:
Jos teillä edes on varaa ostaa autoa, saati Mersua. Kaikista Vehoa puolustelevista kommenteista paistaa läpi tyhmyys ja pelko tehdä itse jotain. On hyvin mahdollista että näiden kommenttien takana on autoliikkeen myyjiä tai muuten yhtiöön sidoksissa olevia henkilöitä. Muuten näitä lapsellisia kommentteja ei voi selittää.
Miksi joitain Mersua haluavia jannuja viedään kuin pässiä narussa. Myyjän ei tarvitse kuin sanoa, että hypätkää järveen, jotta saatte oikein 200 diesel Mersun! Ja nämähän hyppäävät.
Ihmeellistä nuoleskelua.
Käyttäkää järkeänne älkääkä uskoko sokeasti mainosmiesten juttuihin. Muuten voi tulla itku puseroon.
PekkaKommenteista ei välttämättä paista läpi tyhmyys tai pelko, on ne sitten luettavissa Vehoa puolusteleviksi tai ei. Tyhmää se vasta olisikin lähteä hakemaan maan ääristä auto, jolle saksalaisjobbari ei anna kuin "takavalotakuun".
- C- klass
Pekka kirjoitti:
Jos teillä edes on varaa ostaa autoa, saati Mersua. Kaikista Vehoa puolustelevista kommenteista paistaa läpi tyhmyys ja pelko tehdä itse jotain. On hyvin mahdollista että näiden kommenttien takana on autoliikkeen myyjiä tai muuten yhtiöön sidoksissa olevia henkilöitä. Muuten näitä lapsellisia kommentteja ei voi selittää.
Ihmeellistä nuoleskelua.
PekkaEikö turvallisuusnäkökohta ole huoltohistoria tai onko auto kuumaa tavaraa tai onko auto tehty kahdesta tai kolmesta tai pitääkö digimittari kuti´nsa .
Ehkä olet senverran kokenut eränkävijä että olet niin kielitaitoinen ja muutenkin viisas ihminen että sinun kohdaltasi asiat ovat toisin.
Äläs rupee muitten viisaita ajatuksia Lapsettelemaan. - Tinkijä Tane
C- klass kirjoitti:
Eikö turvallisuusnäkökohta ole huoltohistoria tai onko auto kuumaa tavaraa tai onko auto tehty kahdesta tai kolmesta tai pitääkö digimittari kuti´nsa .
Ehkä olet senverran kokenut eränkävijä että olet niin kielitaitoinen ja muutenkin viisas ihminen että sinun kohdaltasi asiat ovat toisin.
Äläs rupee muitten viisaita ajatuksia Lapsettelemaan.No katsokaa nyt ainakin se hintataso jolla Veho niitä kauppaa ja verratkaa vaikka Saksan Mersu merkkiliikkeen hintoihin. Iltapäivällähän selviää paljon verot ovat.
- Pekka
C- klass kirjoitti:
Eikö turvallisuusnäkökohta ole huoltohistoria tai onko auto kuumaa tavaraa tai onko auto tehty kahdesta tai kolmesta tai pitääkö digimittari kuti´nsa .
Äläs rupee muitten viisaita ajatuksia Lapsettelemaan.c-luokan perusmersusta kuten nimimerkki c-klass tekee. Siitä vaan hakemaan se onneton käyhistä köyhimmin varusteltu (no ilmastointi löytyy) pikkumersu Veholta. Samalla hinnalla fiksu autonostaja hakee paremmin varustellun mallin joko Keski-Euroopasta tai Ruotsista. Ja vieläpä merkkiliikkeestä. Mukaan fiksu ostaja saa täydellisen huoltohistorian ja takuun.... Mutta eihän sen näin pitänyt mennä. Suomen Vehonhan piti olla ainoa liike, josta saa luotettavan auton. Ulkomailta ei voi saada kunnon autoa!! Ei voi! sanoo suomalainen merkkiliike.
Miksi pitäisi mennä Saksaan? Ruotsin Mersulta saa lähempää ja englannilla pärjää jokainen.
Turha pelotella asialla.
Itse en ole autoa hakenut, mutta aion sen Ruotsista hakea. Merkki ei kuitenkaan ole MB.
Perimmäinen tarkoitus on avata silmät Vehon näköjään onnistuneelta kampanjalta.
Vaihtoehtoja on muitakin kuin Suomi tai Saksa. - C- klass
Pekka kirjoitti:
c-luokan perusmersusta kuten nimimerkki c-klass tekee. Siitä vaan hakemaan se onneton käyhistä köyhimmin varusteltu (no ilmastointi löytyy) pikkumersu Veholta. Samalla hinnalla fiksu autonostaja hakee paremmin varustellun mallin joko Keski-Euroopasta tai Ruotsista. Ja vieläpä merkkiliikkeestä. Mukaan fiksu ostaja saa täydellisen huoltohistorian ja takuun.... Mutta eihän sen näin pitänyt mennä. Suomen Vehonhan piti olla ainoa liike, josta saa luotettavan auton. Ulkomailta ei voi saada kunnon autoa!! Ei voi! sanoo suomalainen merkkiliike.
Miksi pitäisi mennä Saksaan? Ruotsin Mersulta saa lähempää ja englannilla pärjää jokainen.
Turha pelotella asialla.
Itse en ole autoa hakenut, mutta aion sen Ruotsista hakea. Merkki ei kuitenkaan ole MB.
Perimmäinen tarkoitus on avata silmät Vehon näköjään onnistuneelta kampanjalta.
Vaihtoehtoja on muitakin kuin Suomi tai Saksa.Itse en haaveile minulla on jo ONNETON pikku mersu jota sinäkin pitäisit hienona autona jos sellaisen joskus saisit,mutta olet se pikku paska joka vaan haukkuu toisten olemassa olevia autoja ja itse haaveilee saavansa,mutta haaveeksi jää.Menee hermo tollaisten kateellisten suunsoittajien kanssa perkele.
- Iso Pekka
C- klass kirjoitti:
Itse en haaveile minulla on jo ONNETON pikku mersu jota sinäkin pitäisit hienona autona jos sellaisen joskus saisit,mutta olet se pikku paska joka vaan haukkuu toisten olemassa olevia autoja ja itse haaveilee saavansa,mutta haaveeksi jää.Menee hermo tollaisten kateellisten suunsoittajien kanssa perkele.
Minun itsetuntoni ei ole kiinni Mersusta. Minulla menee ilman sitäkin aivan hyvin. Enkä voi olla kateellinen sellaisesta, mistä en haaveile tai jota minulla ei ole.
Hyvä, että sinulle Mersu on kaikki kaikessa. Joillekin se on BMW tai Rolex.
Mersulla pääsen tarvittaessa taksissa.
Tässä vaiheessa ei muuta kuin hyviä ajokelejä!!
t: Pekka Poloinen - C180T
Iso Pekka kirjoitti:
Minun itsetuntoni ei ole kiinni Mersusta. Minulla menee ilman sitäkin aivan hyvin. Enkä voi olla kateellinen sellaisesta, mistä en haaveile tai jota minulla ei ole.
Hyvä, että sinulle Mersu on kaikki kaikessa. Joillekin se on BMW tai Rolex.
Mersulla pääsen tarvittaessa taksissa.
Tässä vaiheessa ei muuta kuin hyviä ajokelejä!!
t: Pekka Poloinenon niin kauhean tärkeätä että Saksassa autojen hinnat ja sen ostaminen on paljon järkevämpää, ns. fiksujen ihmisten hommaa?
Itse ajan tuolla sinun niin morkkaamalla C Mersulla ja olen ollut jo kohta 3 vuotta oikein tyytyväinen siihen, Vehon takuut (2v 2v)on toiminut hyvin ja asiakaspalvelu on ollut ihan OK.
Laskeskelin tuossa muutamaa esimerkki Bemua ja totesin seuraavaa:
BMW 323Touring v 1996 hyvillä varusteilla ajettu 140K, hinta suomessa 21900 euroa.
Sama auto, sama vm, samoilla varusteilla ajettu 60K saksasta (mobile.de)hintaan 11950 euroa, näyttää hyvältä eikö vaan.
No veron osuus uudessa autossa on kuulemma noin 30% loppukäyttäjähinnasta eli oletettavasti suomalaisesta käytetystä Bemusta veron osuus on sama, joten 6570 e on autovero ja siihen Alv 1445 e, tekee yhteensä 11950 6570 1445=19965.
Tässä vaiheessa auto on vielä Saksassa, joten tuontiauton hintaan on lisättävä välttämättömät hankintakulut, jotka ovat dokaamiset, huorissa käynti, matkat ym. kulut, ja takuu on olematon.
Joten ehkä ei vielä kannata ostaa lentolippua Saksaan vaan odottaa maltilla todellista laskentamallia ja tutkia homman järkevyyttä. - Iso Pekka
C180T kirjoitti:
on niin kauhean tärkeätä että Saksassa autojen hinnat ja sen ostaminen on paljon järkevämpää, ns. fiksujen ihmisten hommaa?
Itse ajan tuolla sinun niin morkkaamalla C Mersulla ja olen ollut jo kohta 3 vuotta oikein tyytyväinen siihen, Vehon takuut (2v 2v)on toiminut hyvin ja asiakaspalvelu on ollut ihan OK.
BMW 323Touring v 1996 hyvillä varusteilla ajettu 140K, hinta suomessa 21900 euroa.
Sama auto, sama vm, samoilla varusteilla ajettu 60K saksasta (mobile.de)hintaan 11950 euroa, näyttää hyvältä eikö vaan.
No veron osuus uudessa autossa on kuulemma noin 30% loppukäyttäjähinnasta eli oletettavasti suomalaisesta käytetystä Bemusta veron osuus on sama, joten 6570 e on autovero ja siihen Alv 1445 e, tekee yhteensä 11950 6570 1445=19965.
Tässä vaiheessa auto on vielä Saksassa, joten tuontiauton hintaan on lisättävä välttämättömät hankintakulut, jotka ovat dokaamiset, huorissa käynti, matkat ym. kulut, ja takuu on olematon.
Joten ehkä ei vielä kannata ostaa lentolippua Saksaan vaan odottaa maltilla todellista laskentamallia ja tutkia homman järkevyyttä.dokaamiset ja huorissa käynti ovat ilmeisesti sinulle rakkaita harrasteita. Mutta kaikkia ne eivät kiinnosta kuten ei pikku ceeeeeeeeeeekään.
- Goldfinger
Pekka kirjoitti:
Ihmeellistä nuoleskelua.
PekkaOlet täysin oikeassa. Nämä Vehon mainonnan uhrit ovat täysin aloitekyvyttömiä tumpeloita. He luulevat, että vain Vehosta saa hyviä autoja, vaikka niitä on muissakin liikkeissä ja vielä paljon halvemmalla.
Esimerkkipoiminta viime viikon lehdestä; Vehossa 200 cdi farmari, vm 2000 Ajettu 259 tkm, pyyntihinta 33 000 euroa. Vastaava auto Sulan alueella, mutta ajettu vain 202 tkm. pyyntihinta 27 000 eroa. Veholisää on siis peräti 6000 euroa!!!
Vehosta myydään käytettyinä mersuina eniten vanhoja taxeja, joita on yleensä kolhittu sieltä sun täältä, kuten taxeja yleensäkin. Niillä on ajettu järjestään 300 000 -500 000 km. Meikkauksen ja maalausten jälkeen ne näyttävät kyllä hienoilta, mutta moottoria ja vaihteistoa ym, tekniikkaa ei voi meikata. Todellisia "vaihtotähtiä" Vehon mukaan:-@ Hieman takuuta mukaan ja hintaa reipaasti, niin tyhmille kyllä kelpaavat. - C180T
Iso Pekka kirjoitti:
dokaamiset ja huorissa käynti ovat ilmeisesti sinulle rakkaita harrasteita. Mutta kaikkia ne eivät kiinnosta kuten ei pikku ceeeeeeeeeeekään.
Minua ei nämä pakolliset kulut kiinnosta kovinkaan paljoa kuten ei auton hankinta ulkomailta ilman todellista hyötyä ja tuo C mallihan on ollut minun tarpeisiini erinomainen, enhän sitä sinulle tarjonnutkaan kun jo aikaisemmin oivalsin ettet siitä ole kiinnostunutkaan.
Enemmän kiinnostaa mielipiteesi laskelmastani, onko tuleva OIKEA verolaskelma kovinkin paljon erillainen mielestäsi poislaskien muutama ei niin tärkeä kulu. - Iron Mike
C180T kirjoitti:
on niin kauhean tärkeätä että Saksassa autojen hinnat ja sen ostaminen on paljon järkevämpää, ns. fiksujen ihmisten hommaa?
Joten ehkä ei vielä kannata ostaa lentolippua Saksaan vaan odottaa maltilla todellista laskentamallia ja tutkia homman järkevyyttä.Ajelet siis n. 22 000 euron arvoisella 99- mallisella C-sarjan MB:llä! Jos ostit sen uutena. Ei hyvältä näytä. Olet sipannut autollasi yli 20 000 euroa, tai enemmän!! Vituttaako yhtään? Toisalla täällä kerrottiin, että 2000 mallin C- 200 tdi oli myynnissä Sulan alueella pyyntihinnalla 27 000 euroa. Lopullinen hinta on tietenkin halvempi.
- C180T
Iron Mike kirjoitti:
Ajelet siis n. 22 000 euron arvoisella 99- mallisella C-sarjan MB:llä! Jos ostit sen uutena. Ei hyvältä näytä. Olet sipannut autollasi yli 20 000 euroa, tai enemmän!! Vituttaako yhtään? Toisalla täällä kerrottiin, että 2000 mallin C- 200 tdi oli myynnissä Sulan alueella pyyntihinnalla 27 000 euroa. Lopullinen hinta on tietenkin halvempi.
vituttaa varmasti kuin sinua luulisin, minulla ei ole autoliikettä jossa seisoo kymmeniä nyt ylihintaisia autoja, huippuluokan mersuista alkaen, niinhän olet kertonut.
Ei poikaseni ei, minua ei harmita auton arvon aleneminen, sitä ne on tehnyt kautta aikojen.
En ole ajatellut ostaa autoa Saksasta enkä Sulan teollisuusalueeltakaan vaan tutkin tilanteen sitten kun se on ajankohtaista, mittarissa on vasta 115K km ja auto toimii moitteetta.
Tässä sinulle tietoa edullisista Mersuista, eli jos 22000 eurolla saa samanlaisen Mersun Suomesta kuin minulla niin ehkä ei kannata tuoda niitä Saksasta, katso
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=195&DataNr=4&DisplayDetail=11111111113141101&DoSearch=1&FormAircond=o&FormAutomatic=o&FormCategory=0&FormColor=...beliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1999-&FormGasoline=o&FormKilometer=-&FormLand=.&FormMake=28&FormModel=c180t&FormPLZ=&FormPower=-&FormPrice=-&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich=pkw&sprache=1&bereich=pkw&sprache=1&x=48&y=12 - C- klass
Goldfinger kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Nämä Vehon mainonnan uhrit ovat täysin aloitekyvyttömiä tumpeloita. He luulevat, että vain Vehosta saa hyviä autoja, vaikka niitä on muissakin liikkeissä ja vielä paljon halvemmalla.
Esimerkkipoiminta viime viikon lehdestä; Vehossa 200 cdi farmari, vm 2000 Ajettu 259 tkm, pyyntihinta 33 000 euroa. Vastaava auto Sulan alueella, mutta ajettu vain 202 tkm. pyyntihinta 27 000 eroa. Veholisää on siis peräti 6000 euroa!!!
Vehosta myydään käytettyinä mersuina eniten vanhoja taxeja, joita on yleensä kolhittu sieltä sun täältä, kuten taxeja yleensäkin. Niillä on ajettu järjestään 300 000 -500 000 km. Meikkauksen ja maalausten jälkeen ne näyttävät kyllä hienoilta, mutta moottoria ja vaihteistoa ym, tekniikkaa ei voi meikata. Todellisia "vaihtotähtiä" Vehon mukaan:-@ Hieman takuuta mukaan ja hintaa reipaasti, niin tyhmille kyllä kelpaavat.En tiedä ketä tarkoitit että on tumpelo . Minä en. korjaa,On sulla kanssa yksikantanen näkökanta.
Onko kaikki muut paitsi sinä tumpeloita.En ole mainonnan uhri kelle ton kohdistit? - Octopussy.
Goldfinger kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Nämä Vehon mainonnan uhrit ovat täysin aloitekyvyttömiä tumpeloita. He luulevat, että vain Vehosta saa hyviä autoja, vaikka niitä on muissakin liikkeissä ja vielä paljon halvemmalla.
Vehosta myydään käytettyinä mersuina eniten vanhoja taxeja, joita on yleensä kolhittu sieltä sun täältä, kuten taxeja yleensäkin. Niillä on ajettu järjestään 300 000 -500 000 km. Meikkauksen ja maalausten jälkeen ne näyttävät kyllä hienoilta, mutta moottoria ja vaihteistoa ym, tekniikkaa ei voi meikata. Todellisia "vaihtotähtiä" Vehon mukaan:-@ Hieman takuuta mukaan ja hintaa reipaasti, niin tyhmille kyllä kelpaavat.mee vittuun täältä uikuttaa sulla ei oo ollu eikä tuu olemaan mersua.Sä oot tyhjäntoimittaja rääväsuu, mee vaan kyykkyy hus hus.Olet alikoulutettu ja palkattu jos edes koululaisille voi palkkaa maksaa.Paljon saat viikkorahaa.
Pysy poissa sun mielipiteillä ei oo arvoa.Oot liikaa jo vittuillu muille nyt se loppuu sulle löyty vastus. - Goldfiger
C180T kirjoitti:
vituttaa varmasti kuin sinua luulisin, minulla ei ole autoliikettä jossa seisoo kymmeniä nyt ylihintaisia autoja, huippuluokan mersuista alkaen, niinhän olet kertonut.
Ei poikaseni ei, minua ei harmita auton arvon aleneminen, sitä ne on tehnyt kautta aikojen.
En ole ajatellut ostaa autoa Saksasta enkä Sulan teollisuusalueeltakaan vaan tutkin tilanteen sitten kun se on ajankohtaista, mittarissa on vasta 115K km ja auto toimii moitteetta.
Tässä sinulle tietoa edullisista Mersuista, eli jos 22000 eurolla saa samanlaisen Mersun Suomesta kuin minulla niin ehkä ei kannata tuoda niitä Saksasta, katso
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=195&DataNr=4&DisplayDetail=11111111113141101&DoSearch=1&FormAircond=o&FormAutomatic=o&FormCategory=0&FormColor=...beliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1999-&FormGasoline=o&FormKilometer=-&FormLand=.&FormMake=28&FormModel=c180t&FormPLZ=&FormPower=-&FormPrice=-&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich=pkw&sprache=1&bereich=pkw&sprache=1&x=48&y=12Kuka on puhunut mersuista jotka seisovat? En ainakaan minä. Minä en enää tee autokauppaa. Suomesta saa 1999 mallisen C-koppaisen takuulla 22 00 eurolla. Uusi korimalli on laskenut ko. autojen hintaa ja myös tulevaan veromuutokseen on ennakoitu markkinoilla. Jos 2000 mallinen C- 200 tdi. farkku ilmastoinnilla ja automaattivaihteisena on PYYNTIHINNALTAAN Sulan alueella 27 000 euroa, niin tottakai sinun autosi on sitä halvempi, siitä on turha edes väitellä.
Saksan tuonnin lopullinen edullisuus selviää vasta, kun KHO on käsitellyt ALV asian. - Octopussy
Goldfiger kirjoitti:
Kuka on puhunut mersuista jotka seisovat? En ainakaan minä. Minä en enää tee autokauppaa. Suomesta saa 1999 mallisen C-koppaisen takuulla 22 00 eurolla. Uusi korimalli on laskenut ko. autojen hintaa ja myös tulevaan veromuutokseen on ennakoitu markkinoilla. Jos 2000 mallinen C- 200 tdi. farkku ilmastoinnilla ja automaattivaihteisena on PYYNTIHINNALTAAN Sulan alueella 27 000 euroa, niin tottakai sinun autosi on sitä halvempi, siitä on turha edes väitellä.
Saksan tuonnin lopullinen edullisuus selviää vasta, kun KHO on käsitellyt ALV asian.Ei sun hinnat pidä paikkaansa sä et tiedä mitään.
- Goldfinger
Octopussy. kirjoitti:
mee vittuun täältä uikuttaa sulla ei oo ollu eikä tuu olemaan mersua.Sä oot tyhjäntoimittaja rääväsuu, mee vaan kyykkyy hus hus.Olet alikoulutettu ja palkattu jos edes koululaisille voi palkkaa maksaa.Paljon saat viikkorahaa.
Pysy poissa sun mielipiteillä ei oo arvoa.Oot liikaa jo vittuillu muille nyt se loppuu sulle löyty vastus.Vedä vittu päähäsi POJU ja mene korjaamaan mopoasi. Täällä ei penskoja kaivata. Paina se lippiksesi alle ja visusti!
- Octopussy
Goldfinger kirjoitti:
Vedä vittu päähäsi POJU ja mene korjaamaan mopoasi. Täällä ei penskoja kaivata. Paina se lippiksesi alle ja visusti!
Olet pelle suksi mamman kainaloon.sinä olet kyllä aika poju.Häpeä äitis antaa korville.SÄ näköjää vittuilet kelle sua huvittaa niinkö?
- Knööli
Octopussy kirjoitti:
Olet pelle suksi mamman kainaloon.sinä olet kyllä aika poju.Häpeä äitis antaa korville.SÄ näköjää vittuilet kelle sua huvittaa niinkö?
No ei ainakaan tän viestiketjun perusteella.Enemmänkin muistuttaa keskaripönäisten betoniraudottajien jutuilta.
- W210
Knööli kirjoitti:
No ei ainakaan tän viestiketjun perusteella.Enemmänkin muistuttaa keskaripönäisten betoniraudottajien jutuilta.
Kerro .? Onko se syötävää
- Knööli
W210 kirjoitti:
Kerro .? Onko se syötävää
siinäpä sulle pähkäiltävää lopuks iltaa.
- Napanöyhtä
Knööli kirjoitti:
siinäpä sulle pähkäiltävää lopuks iltaa.
Katsoin tietosanakirjasta ja se tarkoittaa räkäpalloa.
Vaikka ei asia minulle alkujaan kuulunut mutta mielenkiinnosta. - Reetu
Octopussy kirjoitti:
Älä sinä mamis hypi Goldin nenille. Se tulee pian ja antaa sulle isällisen litsarin lättyyn, niin että lippis pyörii tyhjässä kaalissasi kuin ruletti yökerhossa.
- C180T
Goldfiger kirjoitti:
Kuka on puhunut mersuista jotka seisovat? En ainakaan minä. Minä en enää tee autokauppaa. Suomesta saa 1999 mallisen C-koppaisen takuulla 22 00 eurolla. Uusi korimalli on laskenut ko. autojen hintaa ja myös tulevaan veromuutokseen on ennakoitu markkinoilla. Jos 2000 mallinen C- 200 tdi. farkku ilmastoinnilla ja automaattivaihteisena on PYYNTIHINNALTAAN Sulan alueella 27 000 euroa, niin tottakai sinun autosi on sitä halvempi, siitä on turha edes väitellä.
Saksan tuonnin lopullinen edullisuus selviää vasta, kun KHO on käsitellyt ALV asian.ovat ilmeisesti sama henkilö koska heihin laskelmat eniten kolahtaa.
Eli itse mahtava goldsinger kertoo löytävänsä vastaavan auton kuin edellisessä puheenvuorossa kerroin -99 mallin C180T automaatilla ja ilmastoinnilla ajettu 115000km hintaan 22 000 euroa Suomesta ja ilmeisesti vielä Sulan teollisuusalueelta, oletko ystävällinen ja esität minullekin tiedot jotta voin ilmoittaa ystävälleni joka on ajatellut käydä Saksan kaupoilla, sehän tulisi halvemmaksi ostaa C kotimaasta.
Saksantuonnin edullisuus todellakin selviää sen jälkeen kun ensimmäiset kaupat on tehty ja autot kuljetettu Suomeen, autovero lisätty ja sen päälle alv autoverosta ja hintaan laskettu rahdit ym,ym, sekä vertailupohjaksi käytetty noin 10% pudonneet kotimaan autojen hinnat. - Reetu
C180T kirjoitti:
ovat ilmeisesti sama henkilö koska heihin laskelmat eniten kolahtaa.
Eli itse mahtava goldsinger kertoo löytävänsä vastaavan auton kuin edellisessä puheenvuorossa kerroin -99 mallin C180T automaatilla ja ilmastoinnilla ajettu 115000km hintaan 22 000 euroa Suomesta ja ilmeisesti vielä Sulan teollisuusalueelta, oletko ystävällinen ja esität minullekin tiedot jotta voin ilmoittaa ystävälleni joka on ajatellut käydä Saksan kaupoilla, sehän tulisi halvemmaksi ostaa C kotimaasta.
Saksantuonnin edullisuus todellakin selviää sen jälkeen kun ensimmäiset kaupat on tehty ja autot kuljetettu Suomeen, autovero lisätty ja sen päälle alv autoverosta ja hintaan laskettu rahdit ym,ym, sekä vertailupohjaksi käytetty noin 10% pudonneet kotimaan autojen hinnat.Missä Goldfinger on muka sanonut, että hänen tietämällään autolla on ajettu 115 tkm? Sinä ja sinun ystäväsi! Aiemmin sinä sanoit, ettet osta autoa Sulasta. Miksi ystäväsi muka sitten ostasi?
Sulassa on sitäpaitsi Suomen suurin autoliikekeskittymä, jossa on valtavan iso ja monipuolinen autovalikoima. Toki siellä on myös muutama teollisuushalli. - C180T
Reetu kirjoitti:
Missä Goldfinger on muka sanonut, että hänen tietämällään autolla on ajettu 115 tkm? Sinä ja sinun ystäväsi! Aiemmin sinä sanoit, ettet osta autoa Sulasta. Miksi ystäväsi muka sitten ostasi?
Sulassa on sitäpaitsi Suomen suurin autoliikekeskittymä, jossa on valtavan iso ja monipuolinen autovalikoima. Toki siellä on myös muutama teollisuushalli.vaihtui taas nimimerkki vai?
No joo, alussa itse esitin malliksi auton joka vastaa omaani ja kerroin kilometrit, mainitsin ettei vastaavaa kannata tuoda ulkomailta, sen jälkeen nimimerkkisi kolmas versio mainitsi että niitähän löytyy alle torihintojen, joten sen takia heräsi keskustelu noin 115K km ajetusta.
Yksikään nimimerkeistäsi ei kommentoinut hintoja, laskutapoja tai yleensäkään mitään mistä puhuttiin.
Toiseksi tyhmyys näköjään tiivistyy kun kyselet miksi "ystäväni" ostaisi Sulan alueelta auton, ensinäkin se on hänen asiansa mistä ostaa ei minun, ja mikäli saisi yhtä hyväkuntoisen ja samalla varustetasolla olevan auton kuin minulla 22000 euron hintaan niin mikä ettei.
Olet jo esittänyt mielipiteitäsi ihan tarpeeksi mutta et ainoatakaan faktaa mistään, samoin olet aina tehnyt kaikilla nimimerkeilläsi joten sanon kuten kaikki muutkin kyllästyneet, TÄMÄ EI JOHDA MIHINKÄÄN, KIITOS TÄSTÄKIN VÄHÄSTÄ. - Reetu
C180T kirjoitti:
vaihtui taas nimimerkki vai?
No joo, alussa itse esitin malliksi auton joka vastaa omaani ja kerroin kilometrit, mainitsin ettei vastaavaa kannata tuoda ulkomailta, sen jälkeen nimimerkkisi kolmas versio mainitsi että niitähän löytyy alle torihintojen, joten sen takia heräsi keskustelu noin 115K km ajetusta.
Yksikään nimimerkeistäsi ei kommentoinut hintoja, laskutapoja tai yleensäkään mitään mistä puhuttiin.
Toiseksi tyhmyys näköjään tiivistyy kun kyselet miksi "ystäväni" ostaisi Sulan alueelta auton, ensinäkin se on hänen asiansa mistä ostaa ei minun, ja mikäli saisi yhtä hyväkuntoisen ja samalla varustetasolla olevan auton kuin minulla 22000 euron hintaan niin mikä ettei.
Olet jo esittänyt mielipiteitäsi ihan tarpeeksi mutta et ainoatakaan faktaa mistään, samoin olet aina tehnyt kaikilla nimimerkeilläsi joten sanon kuten kaikki muutkin kyllästyneet, TÄMÄ EI JOHDA MIHINKÄÄN, KIITOS TÄSTÄKIN VÄHÄSTÄ.Mitä sä tolvana höpiset muista nimimerkeistä? Olen kirjoittanut omallani jo kaksi vuotta, enkä tavitse muita. Luuletko olevasi selvänäkijä? Varmaankin, koska luulet paljon muutakin, eli, että ajelet yli 22 000 euron autolla.
- Reetu
C180T kirjoitti:
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=195&DataNr=4&DisplayDetail=11111111113141101&DoSearch=1&FormAircond=o&FormAutomatic=o&FormCategory=0&FormColor=...beliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1999-&FormGasoline=o&FormKilometer=-&FormLand=.&FormMake=28&FormModel=c180t&FormPLZ=&FormPower=-&FormPrice=-&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich=pkw&sprache=1&bereich=pkw&sprache=1&x=48&y=12Ikävä kyllä sinulla ei taatusti ole vastaavaa autoa, joka on noin hyvillä lisävarusteilla, kuin esimerkkiautosi Saksassa on. Jos autosi on bensakäyttöinen, se on PALJOn halvempi kuin Sulassa 27 000 euron pyyntihinnalla myynnissä ollut C- 200 TDi. vm/2000
- Octopussy
Reetu kirjoitti:
Ikävä kyllä sinulla ei taatusti ole vastaavaa autoa, joka on noin hyvillä lisävarusteilla, kuin esimerkkiautosi Saksassa on. Jos autosi on bensakäyttöinen, se on PALJOn halvempi kuin Sulassa 27 000 euron pyyntihinnalla myynnissä ollut C- 200 TDi. vm/2000
Tarkenna muuten mikä tuo sulka on hatussa vai pyyhkijässä.
- Maantiekiitäjä
Reetu kirjoitti:
Älä sinä mamis hypi Goldin nenille. Se tulee pian ja antaa sulle isällisen litsarin lättyyn, niin että lippis pyörii tyhjässä kaalissasi kuin ruletti yökerhossa.
Onko niin,että olet goldvingerin poika?Vai miksi
sulla tuntuu olevan jutut samalla tavalla höyrähtäneitä?Minä olin lentäjän, poika, lähes sankari siis itsekkin, vielä lentäisin korkeammalle kuin muut,isäänikin paremmin.
- Ari K.
Jos tunnet jonkun saksasta, joka vähän
auttaisi.
Osta suoraan yksityiseltä ja kai sieltä
rekisteritietoa on saatavana onko ollut kauan
viimeisellä omistajalla.
Lisäksi jos kilometrit saisi rekisteristä huoltokirjasta.
Lyhytaikainen omistaja voi olla trokari, ja
nehän niitä kilometreja ruuvaa.
Uskoisin olevan mahdollista ostaa suoraan
tavalliselta perheeltä auto.
Mutta diesel, vähän ajettu ???
Kuinkahan paljon ilmaa syntyy kun ostat auton Vehosta? Eiväthän ne autot taida halveta ollenkaan, jos on tämäntyyppisiä välittäjäportaita
paksua siivuaan ottamassa.
Osta vaikka Volvo Ruotsista, niin kaikki helpottuu! Tuttavia löytyy paremmin, kieli on tutumpaa, systeemit selvempiä jne.
terv.
Ari
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982