Minkäsuuruista kuukausipalkkaa aloittelevan copywriterin on kohtuullista pyytää ja odottaa keskisuuresta mainostoimistosta? Onko alalla edes minkäänlaista peruspalkkaa määritelty, vai onko kyseessä "villit markkinat"?
Copywriterin "aloituspalkka"?
Alasta kiinnostunut
5
3391
Vastaukset
- kysy mitä pyydetään
TES kunniaan
- markkinat
sitten kun olet keittänyt kahvit, pessyt lattiat ja jaellut hanuria kuukaudenpäivät, saat iloiset tujat erkkiä. Onneksi olkoon!
- hanuria
ja pessyt pomon auton pakkasessa pihalla....
- copiwrittter
hanuria kirjoitti:
ja pessyt pomon auton pakkasessa pihalla....
Kuukausipalkka pyörii siinä 4-5 eurossa. Riippuu vähän kuinka nopeasti osaat tanssia kun pomo tähtää sinua ritsalla jalkoihin.
- kova palkka
copiwrittter kirjoitti:
Kuukausipalkka pyörii siinä 4-5 eurossa. Riippuu vähän kuinka nopeasti osaat tanssia kun pomo tähtää sinua ritsalla jalkoihin.
mä saan 1,50 ja oon ihan kusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161