Esikoisemme on nyt vuoden ikäinen ja hän on kauan haaveiltu perheenjäsen, joka viimein vuosi sitten syntyi. Ensin ajattelimme että toinen sisarus siihen heti perään tilattaisiin, mutta sitten tyttöselle tuli koliikki, joka vain kesti ja kesti... Siinä valvottujen öiden lomassa ajattelimme, ettei enää toista ikuna, kunhan vain saadaan tämä siihen ikään että yöt saadaan nukuttua edes joten kuten...
Nyt meillä on aivan ihana päivästä toiseen hymyilevä ja naurava reipas tyttönen, joka tykkää olla muiden lasten kanssa. Tietysti niitä huonompia päiviäkin mahtuu joukkoon. Nyt kuitenkin ajattelimme yrittää jos saataisiin pikkusisko tai pikkuveli aikaiseksi. Olisihan se mukavaa jos olisi leikkikaveri, jolla ei olisi kauheasti ikäeroa. Oma siskoni on minua kahdeksan vuotta nuorempi ja leikit ei kyllä olleet meillä samanlaisia.
Kertokaahan miten olette jaksaneet vauvan ja pienen lapsen kanssa. Itse olen kyllä ajatellut, että kyllä sitä jaksaa vähän vähemmälläkin unella.
Toinen
haaveissa
1
177
Vastaukset
- jotku ei
Minä en jaksaisi, mutta pakkohan se olisi jos "vahinko" tapahtuisi. Ihailen äitejä, jotka jaksaa monen pikkuisen kanssa. Itse rakastan liikaa omaa aikaa ja yöunia. Ehkä sitten toinen kun esikoinen lähtee kouluun... tai vähän aikasemmin ;) Eihän sitä tiedä milloin se vauvakuume iskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624