olin toisen miehen kanssa ilman ehkäisyä, olin humalassa enkä ole varma tuliko hän sisälleni.. Kävin hakemassa jälkiehkäisyn kahden päivän päästä mutta ainahan se ei auta? Siitä kahden päivän päästä olin avopuolisoni kanssa yhdynnässä.. Joten mistä tiedän jos olen raskaana, että kummalla kerralla tulin raskaaksi??! Pitäisikö tehdä abortti ja yrittää sen jälkeen mieheni kanssa uudestaan? Mieheni tietää syrjähypystäni.
auttakaa!
6
1233
Vastaukset
- kommondore
siiderihoro. Vieras kulli pillun herkku vai?
- helppa (rv 39+5)
jos olet raskaana, niin lapsen isän saat selville vasta lapsen synnyttyä. et mitenkään ennen sitä. ehkä abortin suunnittelu tässä vaiheessa on hieman ennenaikaista. odotat nyt vaan kuukautisia. eiköhän ne sieltä tule. olet varmasti tietoinen myös sukupuolitautien riskistä, kun ehkäisyä ei käytetä. luulisi, että ainakin miestäsi myös tämä seikka kiinnostaisi.
- aurinkoinen
sä olet ottanut jälkiehkäisy pillerit joten senkin takia sun menkat saattaa olla myöhässä tai jotain erilaista kuin ennen. Ne hormonilääkkeet laittaa monella kierron sekaisin. Äläs nyt mene asioiden edelle ku et vielä ees tiedä oletko raskaana, niin aborttia on turha vielä miettiä. Odottelehan rauhassa ja onhan se tietty mahdollista et jälkiehkäisy ei ole auttanut mut se on kyllä aika pieni mahdollisuus, mut voi niinkin käydä! lapsen isän saat tietään tosiaan vasta lapsen synnyttyä koska yhdyntöjen välillä ei ole monen viikon väliä. Hyvä että olet kertonut miehellesi syrjähypystäsi, rehellisyys maan perii vaikka asia olisi miten kamala.
- .....
Jos mä olisin sun avo, niin en ehkä lähtis yrittään lasta tollasen jälkeen..
Turha sitä viinan piikkiin on laittaa. Jossei osaa kontrolloida itteensä kännissä, niin ei kannata juoda vettä väkevämpää!
Huh huh..- Jussssst!
Mä luulen että jos olisit raskaana, että lapsi olis sun avomiehen koska ne jäkiehkäisy pillerit on kumminkin aika tehokkaita! Ja jos otit ne sen ajan sisällä ku pitää niin luulen ettei ole mitään hätää! Itse olen joskus ottanut niitä ja on hyvin auttanut! Toivotaan nyt vaan, että et olis raskaana ja saisit vähän selvitettyä päätäs sen jälkeen mitä teit! Minä en ainakaan pystyis lasta yrittämään avomieheni kanssa jos olisin pettänyt häntä! Ja jos yhtään rakastat häntä niin kannattaa kertoa tapahtuneesta!
- ehkäpä...
Jussssst! kirjoitti:
Mä luulen että jos olisit raskaana, että lapsi olis sun avomiehen koska ne jäkiehkäisy pillerit on kumminkin aika tehokkaita! Ja jos otit ne sen ajan sisällä ku pitää niin luulen ettei ole mitään hätää! Itse olen joskus ottanut niitä ja on hyvin auttanut! Toivotaan nyt vaan, että et olis raskaana ja saisit vähän selvitettyä päätäs sen jälkeen mitä teit! Minä en ainakaan pystyis lasta yrittämään avomieheni kanssa jos olisin pettänyt häntä! Ja jos yhtään rakastat häntä niin kannattaa kertoa tapahtuneesta!
avokki on pettävää sorttia myös jos antaa anteeks noin vain.mut ei välttämättä.pahoja on tollaset pettämisjutut,joihin voi liittyä vielä raskauden ja sukupuolitautien riskit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603