Tässä viime kesänä näin oravan joka poukkoili minusta n.2 metrin päässä.
Ihmettelin sitä mihin olivat kadonneet karvat hännästä, pelkkä ranka jäljellä. Jotain syöpäläistä ajattelin, mutta kun muuten orava oli tosi kauniissa turkissa.
Kyseinen orava ei ollut keskenkasvuinen pentu, tiedän sen 100%.n varmasti, koska olen hoivannut orpoa oravan pentua sen kasvaessa. (eläinsuojeluyhdistyksen huostassa)
Nuorimmilla oravillahan on aika olematon karva hännässä.
oravan karvatonhäntä
3
704
Vastaukset
- jäänyt
mahdollisesti jonkin väliin,esimerkiksi ohi ajavan auton tai mopon renkaan alle,josta orava vetänyt häntäänsä renkaan liikkeen mukana ja karvat ovat samalla hännästä irronneet?Olisiko mahdollisesti näin päässyt käymään? Itse olen nähnyt vataavan tapauksen parisen vuotta sitten kesällä,oravan häntä oli kärsineen näköinen ja epäilin,että näin oli päässyt käymään,koska sen lajitoverien hännät olivat hyvässä kunnossa. Orava itse oli hyväkuntoisen oloinen muutoin.Harakoitakin epäilin,mutta ne tuskin olisivat jättäneet kiusantekoa pelkkään häntään?
- SilverFox
Voi olla, kun ei pysty kuin arvaill amitä on käynyt.. orava oli tosi reippaan oloinen.
Häntä oli kyllä siltä näkemältä aika suoran/toimivan oloinen. Jospa se on jäänyt nalkkiin hännästään tosiaan.. - tuudeli
SilverFox kirjoitti:
Voi olla, kun ei pysty kuin arvaill amitä on käynyt.. orava oli tosi reippaan oloinen.
Häntä oli kyllä siltä näkemältä aika suoran/toimivan oloinen. Jospa se on jäänyt nalkkiin hännästään tosiaan..ihan vaan rakenteellinen vika.. onhan niitä kokonaan karvattomiakin oravia nähty.. niin miksi ei karvatonta häntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613