Tocamer Finland Torniossa...joku t:mi nimi...et mitä tuotteita heillä on ja muutenkin koko puljusta?
Onko tietoa kellään
11
2163
Vastaukset
- santtu
Joo on tosiaan T:mi Juhani Keinänen. Kuulemma "iso firma" ja henkilökuntaa tosi paljon omien puheittesi mukaan:) Ja vihaisia asiakkaita jo kaverilla tosi paljon, kun on ehtinyt touhuta jo parisen kuukautta. Ja kuullut että ei ole aivan puhas-ukko vaan tosiaan tekee myyntiä epärehellisellä tavalla.Ja tykkää naistyöntekijöistä:) Jopa lirkuttelee asiakkaille.
- kemistä tai torniosta?
onkos kyse siitä miehestä joka kiertää myyntimiehenä aina vaan eri firman salkkujen kans? aika myyntitykki, kun haukkuu muut firmat ja heittää seksiviestejä...
- mike
kemistä tai torniosta? kirjoitti:
onkos kyse siitä miehestä joka kiertää myyntimiehenä aina vaan eri firman salkkujen kans? aika myyntitykki, kun haukkuu muut firmat ja heittää seksiviestejä...
Joo Torniosta tämä kaveri on.Ei se minun mielestä ole myyntitykki vaan pelle. Kaveri puhuu enemmän kuin saa aikaiseksi.
- Krisse 24
Laitoin tälle Juhani Keinäselle hakemuksen, niin kaveri laitto jotain seksi juttuja takaisin.Melkonen kaveri.Älkää hakeko tälle Keinäselle töihin.Se ehottellee jotain sperma juttuja vain.
- vaikutti
mulle vastasi asiallisesti, mutta harmittaa kun ei avaudu se nettisivu.
- hopsa
vaikutti kirjoitti:
mulle vastasi asiallisesti, mutta harmittaa kun ei avaudu se nettisivu.
Olen toissä kyseisellä firmalla ja kaikki on ollut ihan ok! yli kaksi kk takana.firma on nuori, mutta fiilis on ollut kiva.
- tuomo
Ei näköjään aukea. No jos joku alkaa jollain t:mi nimellä laittamaan isoa puljua pystyyn, niin heikosti käy.Olen kuullut tästä Keinäsestä että se vaan puhuu ja puhuu vaan ei tee mitään.Ei tavaran toimittajat oikein reakoi noihin t:mi nimiin. Ei ainakaan tehtaat.
- odotellaan
tuomo kirjoitti:
Ei näköjään aukea. No jos joku alkaa jollain t:mi nimellä laittamaan isoa puljua pystyyn, niin heikosti käy.Olen kuullut tästä Keinäsestä että se vaan puhuu ja puhuu vaan ei tee mitään.Ei tavaran toimittajat oikein reakoi noihin t:mi nimiin. Ei ainakaan tehtaat.
olen myös kuullut, että tämä salkkumies on tehnyt jos jonkinlaisia kauppoja. joillakin on tavarat tulematta edelleen ja joitakin on yritetty vedättää.
- vai mikä
kyseinen firma toiminut jo kaks kuukautta, mutteivät saa nettisivuja auki ja työpaikat avoinna edelleen...
- ne aukes
mutta kuka söis uriginaalikapseleita:)))))
- herne nokassa
on tietoa sen verran et se haukkuu asiakkailleen kaikki muut firmat, joissa se itsekin on käynyt yrittään. joku entinen punttiville jolla tais mennä muutakin kuin gainomaksia kun on pönttö noin sekasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679