Elikkäs teetätin ylioppilasjuhliini nätin kotelomekon ja sitä on nyt jonkin verran tullu käytettyä juhlissa. Kesällä on kuitenkin taas juhlia tulossa, joten mietin, että uuden ostamisen sijasta voisin muokata tuota vanhaa kotelomekkoa...
haluaisinkin siitä nyt olkaimettoman eli yläosaa tarvitsisi leikellä ja ommelle jonkin verran uuteen uskoon... Varmaan myös jotain tukikangasta/luita tarvitsee, jotta se pysyy päällä????
Mielelläni ottaisin vastaan hieman vinkkejä miten tehdä tuo vai vienkö suosiolla jollekin ompelijalle?!?!
mekko uuteen uskoon?!
3
319
Vastaukset
- Minä tiedän...
...että menet ompelijalle.
- vastaajakin
suosittelen matkaa ompelijan luokse. Pyydä häneltä rehellinen mielipide siitä, onko ideasi edes toteuttamiskelpoinen. Itse en ryhtyisi moiseen hommaan, vaikka kokemusta ja taitoa on varmasti riittämiin.
Jollei onnistu, kotelomekon saa muuttamaan muotoaan muillakin tavoilla, vaikka värjäämällä tai lisäämällä pieniä (tai suuria) jujuja. - Mikää mikääää
Kotelomekko ongelma on minullakin.
Olen katsellut sellaista boleroa tai oikeastaan ponshoa sen päälle kevyestä kankaasta. Olisikko siitä sinulle ideaa.
Näinkin sellaisen joka oli ommeltu kolmesta kappaleesta. Taka- ja kaksi etukaistaletta suorakaiteen muotoista. Pituutta oli käsien hihan verran. Siihen oli ommeltu keskeltä suorakaidetta käden "kuja". Laskeutu hyvin kun kädet laski alas ja näytti jotenkin huivin ja ponshon yhdisteeltä.
Aijon itse tehdä tuollaisen kevyestä kankaasta. Taitoa ei paljon tarvii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354