Niin tollanen kortti on www.verkkokauppa.comissa ja onko tuo oikeasti agp kortti kun en ole varma?
Connect3D Radeon X850 Pro 256MB
9
1450
Vastaukset
- onon
verkkokauppa.comissa ei myydä muutakuin agp väylään tuota näyttistä että kyllä se on. hinta 256.90 €
"Connect3D Radeon X850 Pro 256MB DDR DVI TV näytönohjainkortti AGP-väylään."- antec_007
Kiitos, Laitan tilaukseen?
- Zomeone
antec_007 kirjoitti:
Kiitos, Laitan tilaukseen?
On itselläni koneessa kiinnikkin jopa, eli on todellinen.
- Antec_007
Tukeeko tuo kortti 1.5 volttia kun mun emolevy tarvii ton 1.5 volttia toimiakseen?
Voisko joku etsiä että käykö minun emolevyyn tuo näytönohjaimen kanssa: ASUS A7N8X-E Deluxe- urpo
tuo emoosi käy jos se agp:tä tukee en ymmärrä mitä ajat takaa noilla volteilla ei sen pitäisi olla este.Minä asensin just x850xt agp:en ei siinä minkään volttien kanssa tarvinnu pähkiä.Kortissa itsessään on kylläkin virta liitin otettavaksi suoraan powerilta.
Kyllä se tukee -> 1.5V ja 0.8V
Eli tolla 1.5V kortti menee AGP 4X vauhtia, ja 0.8V menee AGP 8X vauhtia.
Ilmeisesti sun emolevy ei tue AGP 8X ??- antec_007
j.a.m kirjoitti:
Kyllä se tukee -> 1.5V ja 0.8V
Eli tolla 1.5V kortti menee AGP 4X vauhtia, ja 0.8V menee AGP 8X vauhtia.
Ilmeisesti sun emolevy ei tue AGP 8X ??Kyllä mun emolevy tukee agp 8x, kun on minulla tällä hetkellä Nvidia geforce 4 fx 5700 ja toi kortti toimii agp 8 väylässä, sanokaa joku että voinko ostaa ton Radeon X850 kortin ja laittaa tohon emolevyyn ilman ongelmia?
antec_007 kirjoitti:
Kyllä mun emolevy tukee agp 8x, kun on minulla tällä hetkellä Nvidia geforce 4 fx 5700 ja toi kortti toimii agp 8 väylässä, sanokaa joku että voinko ostaa ton Radeon X850 kortin ja laittaa tohon emolevyyn ilman ongelmia?
Juu, Asusksen sivuilla oli et sun emolevy tukee AGP 8X.
Ei pitäis mun mielestä olla sit mitään ropleemia sen suhteen.
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=56&model=217&modelmenu=1- antec_007
j.a.m kirjoitti:
Juu, Asusksen sivuilla oli et sun emolevy tukee AGP 8X.
Ei pitäis mun mielestä olla sit mitään ropleemia sen suhteen.
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=56&model=217&modelmenu=1Entäs kun tolla sivustolla sanotaan että:
1 x AGP Pro/8X (1.5V only) niin eikös tuo 1.5V Only tarkota että tuohon vaan käy 1.5 Volttinen Näytönohjain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218