Suhteen alussa naidaan kuin pienet jänikset ja harrastetaan seksiä mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Kosketellaan toisia hellästi lähes joka päivä ja monta kertaa päivässä. Seksielämä kukoistaa.
Suhteen jatkuessa naista ei enää halutakaan samalla tavalla ja seksiä alkaa olla harvemmin. Nainen sanoo miehelleen, että häntä ei haluta, mutta kertoo silti, että seksi miehen kanssa on ihanaa ja että mies osaa koskea häntä juuri niin kuin nainen haluaa ja vieläpä siten miten häntä ei ole ennen kosketukaan. Tulisi ainakin miehelle mieleen, että silloinhan seksiä pitäisi haluta useammin, kun toisen mieltymyksistä ollaan tietoisia.
No tästä, että nainen ei olekaan kiinnostunut miehestään seksuaalisesti, mies alkaa ottaa asioita henkilökohtaisesti ja pettyy, koska hänen tarpeitaan ei oteta huomioon. Miestä, kun panettaisi ja tekisi mieli koskettaa naistaa useammin kuin se pari kertaa kuukaudessa jollaiseksi pariskunnan seksielämä on kuihtunut.
Mies alkaa miettiä, että täytyy ruveta tyydyttämään itseään, koska nainen ei enää ryhdy rakastelemaan eikä näytä muutenkaan kinnostuvan seksistä. Mies myös tulee ärtyisäksi, koska seksielämä on kuihtunut eikä nainen enää tee aloitetta siihen suuntaan. Miehen tehdessä aloitteen, nainen kieltäytyy seksistä kerta toisensa jälkeen ja torjuu miehensä lähentely-yritykset ja mies turhautuu.
Tästä edellä kirjoitetusta ärtymyksestä johtuen suhteseen syntyy säröjä ja tulee riitoja. Riitojen jälkeen miehen on turha odottaa seksiä puolisoltaan, koska nainen on niin loukkaantunut miehen käytöksestä, ettei naisen yksinkertiasesti tee mieli rakastella tai harrastaa seksiä muutoin.
Mies jatkaa yksin itsensä tyydyttämistä ja alkaa ajatella, että seksielämä ei tästä parane. Erokin alkaa käydä mielessä, kun parisuhteeseen kuuluvaa seksiä ei ole. Suhteen alussa miehelle ei todellakaan tullut mieleen tyydyttää itseään, koska seksiä oli usein ja se oli kummastakin ihanaa. Seksiä oli riittävästi ja paikoin jopa liikaa, mutta sitä joka tapauskessa oli.
Jossain vaiheessa nainen kertoo miehelleen, että toivoisi, ettei tämä lähtisi hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta. Mies lupaa, ettei näin toimisi, mutta ei myöskään ole tyytyväinen seksielämäänsä.
Nainen syyttää miestään, koska mieshän ajattelee vain ja aínoastaan seksiä. Syntyy riitoja, koska halut eivät kohtaa.
Mies syyttää naistaa, koska tämä ei tyydytä miestään. Syntyy riitoja joiden vuoksi naista ei haluta.
Mies haluaa naistaan, mutta nainen ei miestään eikä myöskään pysty sanomaan, miksi häntä ei haluta.
Oravanpyörää oravanpyörän perään. En varmastikaan ole ainoa mies, jonka elämässä on kyseinen ongelma, mutta tieto siitä ei piristä seksielämääni.
Onko tuttua?
13
2549
Vastaukset
- paikkaansa
Tai siinä mielessä pitää, ettei seksi enää niin usein maita kuin suhteen alussa, mutta jos naiselta häviää halut kokonaan niin syy pilee aivan jossain muualla.
Yleensä johtuen siitä, ettei mies tyydytä naisen tunteellisia tarpeita,seksuaalisia tarpeita (orgasmi),mies loukkaa sanoilla tai teoilla, tai että mies muuten vaan on sika.
Nainen yleensä vaikenee kuin muuri ja toivoo miehen muuttuvan ajan myötä, niin ei kuitenkaan tapahdu kun mies nyt luonnollisesti on putkiaivoinen typerys. Ja nainen myös, koska ei tee asialle mitään.
Vasta vuosien jälkeen nainen alkaa hautoa eroa mielessään ja haaveilla paremmasta elämästä. Ero tulee lopulta miehelle täytenä yllätyksenä. Mies vaipuu alkoholin syövereihin ja nainen jatkaa itsenäistä elämää.- myllari
eli vikokako on aina miehessä "siassa"?! itsellä aivan samanlainen tilanne kuin keskustelun alottajalla ja joka ikinen lause on täyttä totta. mut jos kertomas tarinas on totta niin kyllä nyt tein päätöksen ja yllätän emännän erolla. en mä ala vuosia odottamaan seksiä ja loppujen lopuks suhde päätyy vaan eroon. alkoholi on kyllä alkanut maistumaan jo huolestuttavasti tässä vaiheessa. suhteen takia.
- myllari
myllari kirjoitti:
eli vikokako on aina miehessä "siassa"?! itsellä aivan samanlainen tilanne kuin keskustelun alottajalla ja joka ikinen lause on täyttä totta. mut jos kertomas tarinas on totta niin kyllä nyt tein päätöksen ja yllätän emännän erolla. en mä ala vuosia odottamaan seksiä ja loppujen lopuks suhde päätyy vaan eroon. alkoholi on kyllä alkanut maistumaan jo huolestuttavasti tässä vaiheessa. suhteen takia.
mut en sitten tiedä vaikka olisikkin emäntäni, istumassa tietokoneella kotona, eikä ole vielä saanu edes vaatteita puettua kun tulen jo töistä, otat muksun ja lähet mummolaan, sanot vaan että soittelet illemmalla ja sitten aamulla kun taas lähen töihin näen viestin "ollaan porukoilla yötä, sen varmaan huomasitkin :) nähään huomenna" heh sen 5 min ku tuun töistä ja kavereitas kämppä täynnä. sit taas lähet enkä tiedä minne ku ei koskaan voi mitään ilmottaa. kaljakauppaanhan sitä tässä suhteessa aina päädytään.
ps:tää oli eukolle vaikka ehkä se ei täällä käykkään. - ööööööööööööö
myllari kirjoitti:
mut en sitten tiedä vaikka olisikkin emäntäni, istumassa tietokoneella kotona, eikä ole vielä saanu edes vaatteita puettua kun tulen jo töistä, otat muksun ja lähet mummolaan, sanot vaan että soittelet illemmalla ja sitten aamulla kun taas lähen töihin näen viestin "ollaan porukoilla yötä, sen varmaan huomasitkin :) nähään huomenna" heh sen 5 min ku tuun töistä ja kavereitas kämppä täynnä. sit taas lähet enkä tiedä minne ku ei koskaan voi mitään ilmottaa. kaljakauppaanhan sitä tässä suhteessa aina päädytään.
ps:tää oli eukolle vaikka ehkä se ei täällä käykkään.jätät ton "eukko" sanan pois sanavarastostasi ja alat katsomaan sitä vaimoasi vähän uudella tavalla.Toisaalta,jos sä oot kaljoitteleva "äijä",niin ei ihme,ettet häneltä saa...
- myllari
ööööööööööööö kirjoitti:
jätät ton "eukko" sanan pois sanavarastostasi ja alat katsomaan sitä vaimoasi vähän uudella tavalla.Toisaalta,jos sä oot kaljoitteleva "äijä",niin ei ihme,ettet häneltä saa...
eukoks sanon sitä siks koska suhde on vähä ku olis ollu 80 vuotta yhessä. vaimo se ei vielä ole kihlattu kyllä... kaljottelu on puhjennu seksin, onnen, rakkauden puutteen vuoksi. pettänytki se on enkä osaa luottaa.. nykyää kauheet harhakuvitelmat, että miksi suhde on tällanen missä syy eikai toinen?! siitähän se stressi on sitten puhjennu jonka myötä työ ja koulu vaikeudet, alkoholismin ura pian kiikarissa ellei asioille tapahdu mitään. sotkee se osaa kämpän varmaa ku eihä se kämppä oo ku "eukon" kavereitten kokoontumis paikka siihe asti että tuun koulusta tai töistä. eilen oli kyllä vikatikki ku tulin töistä klo 16.30 ni ei ollu saanu edes puettua päälle, ei ollu siivonnu, syöny ja tarjonnu kyllä kavereille kaapin tyhjäks. ja seki viä että meni varastaan meikän passi rahat. ja ne oli tällä hetkellä mun viimiset, piti lähtee luokan kanssa saksaan mut jäi haaveeks. en tiä mikä tässä mättää.. kertokaa te!
ps: ku en usko et kumpikaan tätä tahallaan tekee.. tähän vaan on pikku hiljaa tultu ja pää räjähtää pian lopullisesti jos ei tiedä yhtää mitä tekee :(
- tuttua
KAIKKI muu on juuri sillon tärkeämpää, vaikkapa siivoaminen. Onhan se tietysti hyvä virike muuten niin naisten inhoamalle asialle. Ainakin meillä senkin olisi kuuluttava ilmeisesti vain miehen hommiin? Kai kahdesta pahasta pitää valita se pienempi?
TÄMÄ EI OLLUT YLEISTYS - ARVON NAISET. TEIDÄN TASAN TARKKAAN, ETTÄ JOTKUT NAISET NAUTTIVAT MOLEMMISTA EDELLÄ MAINITUISTA.
Suhteen pitkittyessä vaikuttaa siltä, että vaimon pääasiallisiin tehtäviin perheessä kuuluu huutaa lapsille ja isälle, kieltäytyä seksistä, sekä nalkuttaa miehelle tekemättömistä kotitöistä. Itse olen joskus ehdottanut, että vaihdetaan rooleja - minä teen kotityöt ja sinä hoidat autot, ruohonleikkuun, lumien kolaukset, kaikki pienet OK- talossa esiin tulevat korjaukset, metsästä polttopuiden kaadon ja pilkonnan jne. NO EIHÄN SE KÄY, KUN HÄN EI KUULEMMA OSAA TEHDÄ AUTOLLE MUUTA, KUIN TANKATA JA VAIHTAA RENKAAT. Sanomatta ääneen on jäänyt, että se on vielä aika paskaista hommaa ainakin joskus.
On se kiva, kun repii omasta selkänahastaan rahaa - siis tekemällä itse, eikä ostamalla ja siitä saa palkaksi olla puutteessa ja kuunnella vittuilua silloin, kun suunsa avaa hän.
Ai miksikö asutaan saman katon alla?? Siksi, että meillä asuu myös kaksi minulle maailman napaa, jotka tarvitsevat minua(kin). Kuulostaa varmaan omahyväiseltä, mutta lapsilla on varmasti parempi henkisesti, kun olen läsnä vähän jarruttelemassa??
Kun katsoo taaksepäin kymmenen vuotta, niin aika menee nopeasti. Samaa vauhtia se menee eteenkinpäin, joten jos vielä olen hengissä, sinisissä mokkakengissä, niin...???
Nuorena sain pillua kiitettävästi (poikamiehenä). Miks en voisi tehdä samaa vanhanakin???- erään vaimo
että kärsit tilanteessanne.Jos lohduttaa,meillä on ihan sama juttu paitsi,että lapset on lentäneet maailmalle.Silti tässä jatketaan tätä seksitöntä elämää.Olisikohan teidän kahden mentävä jonnekin pois kotiympyröistä ilman niitä lapsia ihan keskustelemaan ja yrittämään sitä toisen löytymistä uudelleen.Jospa se auttais teitä.Seksuaalisuus on todella tärkeä juttu ja tuntuu,että itse olen uhrannut elämäni väärän miehen vierellä.Hän on aivan tavallinen kunnon mies ja mitään syytä hänen jättämiseensä ei löydy.Hän kuitenkin haluaisi,minä en niin paljon jostain syystä.Haluan kuitenkin edelleen miehen kosketusta ja sehän tässä niin outoa on.
- tuttua
erään vaimo kirjoitti:
että kärsit tilanteessanne.Jos lohduttaa,meillä on ihan sama juttu paitsi,että lapset on lentäneet maailmalle.Silti tässä jatketaan tätä seksitöntä elämää.Olisikohan teidän kahden mentävä jonnekin pois kotiympyröistä ilman niitä lapsia ihan keskustelemaan ja yrittämään sitä toisen löytymistä uudelleen.Jospa se auttais teitä.Seksuaalisuus on todella tärkeä juttu ja tuntuu,että itse olen uhrannut elämäni väärän miehen vierellä.Hän on aivan tavallinen kunnon mies ja mitään syytä hänen jättämiseensä ei löydy.Hän kuitenkin haluaisi,minä en niin paljon jostain syystä.Haluan kuitenkin edelleen miehen kosketusta ja sehän tässä niin outoa on.
Arvaa monestiko olen ihan tuskaan asti yrittänyt jututtaa ja puhua siitä, mikä mättää. Ei kuulemma ole aihetta puhumiseen, eikä ainakaan mihinkän ammattiauttajalle hän lähde, kun ei ole sinnekään mitään asiaa.
Olen päättänyt ottaa henkisen aikalisän ja hieman hengähtää, kunnes saan tai en saa muka jotain kuningasideaa? Tai sitten teen jotain, mutta mitä??????????? Ehkä olin, ehkä en - pääasia, että hyppy kulkee - sanoi matti.
Pilke ei lähde silmäkulmasta - EI!!! Veitikka siellä ei ole, kun en ole maailman pienin mies. - joopajoo
tuttua kirjoitti:
Arvaa monestiko olen ihan tuskaan asti yrittänyt jututtaa ja puhua siitä, mikä mättää. Ei kuulemma ole aihetta puhumiseen, eikä ainakaan mihinkän ammattiauttajalle hän lähde, kun ei ole sinnekään mitään asiaa.
Olen päättänyt ottaa henkisen aikalisän ja hieman hengähtää, kunnes saan tai en saa muka jotain kuningasideaa? Tai sitten teen jotain, mutta mitä??????????? Ehkä olin, ehkä en - pääasia, että hyppy kulkee - sanoi matti.
Pilke ei lähde silmäkulmasta - EI!!! Veitikka siellä ei ole, kun en ole maailman pienin mies.ainoat kerrat kun kiletäydyn seksistä on silloin kun olen juuri saamassa unta, koska tiedän etten unta saa heti jos siinä jotain hikistä tekee ja kuukautisten aikana. Reilut 3 vuotta suhteessa ja välillä on tuo mies se jota ei haluta.
- jep jep
ainoastaan vaan että minä (nainen) oon se seksiä haluava osapuoli.
- tuttua
Pitäsiköhän perustaa pilottihanke samanverran haluavien yhteen saattamiseksi? Toisaalta homma ei toimisi pitkään, jos halut alkaa muuttua.
Jossain se haluton on nainen ja jossain mies. Ne parit eivät sitten valita, joissa haluttomia ovat molemmat. Eipä ole tarvetta.
Taitaa porukka olla vähän liian hätäistä kumppania valitessaan tai sitten kukaan ei siinä vaiheessa ajattele. Väestöliiton tms. pitäisi aloittaa valistuskampanja seksin tärkeyden merkityksestä parisuhteessa. Tarkoitan, että pitäis ajatella sitä, meneekö meillä oikeasti hyvin sängyssä, ennenkuin sitoudutaan.
Vanha sanonta, että kun tolkku ja mulkku seisoo yhtä aikaa - siitä ei hyvää seuraa. Kaikki muu on turhaa alkuhuumassa, kun se toinen on niin ihana. Ajatellaanko me poloiset siinä vaiheessa, että tätä huumaa kestää (suhde ja itse) kymmeniä vuosia? - pitkäaikaisessa
tuttua kirjoitti:
Pitäsiköhän perustaa pilottihanke samanverran haluavien yhteen saattamiseksi? Toisaalta homma ei toimisi pitkään, jos halut alkaa muuttua.
Jossain se haluton on nainen ja jossain mies. Ne parit eivät sitten valita, joissa haluttomia ovat molemmat. Eipä ole tarvetta.
Taitaa porukka olla vähän liian hätäistä kumppania valitessaan tai sitten kukaan ei siinä vaiheessa ajattele. Väestöliiton tms. pitäisi aloittaa valistuskampanja seksin tärkeyden merkityksestä parisuhteessa. Tarkoitan, että pitäis ajatella sitä, meneekö meillä oikeasti hyvin sängyssä, ennenkuin sitoudutaan.
Vanha sanonta, että kun tolkku ja mulkku seisoo yhtä aikaa - siitä ei hyvää seuraa. Kaikki muu on turhaa alkuhuumassa, kun se toinen on niin ihana. Ajatellaanko me poloiset siinä vaiheessa, että tätä huumaa kestää (suhde ja itse) kymmeniä vuosia?suhteessa olleena,tiedän,ettei mikään ole samalla lailla kuin suhteen alussa.Olen kuin kapakala ilman seksiä ja kuitenkin olen ihan lämpöinen nainen.
- vedän vedän...
Pitää paikkansa. Täytyy sanoa, että tätä menoa on enää loppunäytökset edessä.. huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603