olen tehnyt kaksi kertaa abortin joista ensinmäinen oli henkisesti todella vaikea. olen nyt juri kolmannen kerran raskaana ja haluaisen pitää lapsen. mutta avomieheni/kihlattuni on eri mieltä ja sanoo että milloin meinaat "hoitaa sen pois" ei taida olla muuta vaihtoehtoa kun en halua yh äidiksikään. ( nämä aikaisemmat raskaudet ovat saman henkilön kanssa.)
mitä tehdä?
6
858
Vastaukset
- höh
Sinun varmaan kannattaisi kysyä mieheltä, että milloinkas hän lapsen haluaisi vai haluaako ollenkaan. Sekä kerrot sen, että itse haluaisit tämän lapsen pitää.
Itse teet sitten päätöksen tarpeellisten tietojen perusteella.
Mikäli päädyt aborttiin, perhesuunnittelu keskustelu on kuitenkin paikallaan. Sillä jos yhdessä olette eikä lapsi ole tervetullut pitäisi ehkäisy asiat hoitaa kunnolla. Ilmeisesti ne eivät kovin hyvällä mallilla ole olleet mikäli tämä on jo kolmas raskautesi. Tarkoitukseni ei ole tuomita sinua, vaan säästää tuolta valinnan tuskalta jatkossa sekä siitä seuraavalla henkisiltä rasitukselta.- Ratkaisunne.
Menkää lobotomiaan.
Ampukaa itsenne.
Iham nitä vaan, tuo on sairasta. - aikuinen
Ratkaisunne. kirjoitti:
Menkää lobotomiaan.
Ampukaa itsenne.
Iham nitä vaan, tuo on sairasta.Taitaa sulle itelle olla ratkaisu kun luet oman viestisi.
Aloittajalle:Ajattele mitä itse haluat se kai on tärkeintä.Miehesi tuskin omistaa sinua tai kehoasi,joten päätös on sinun.
Yh-äidin elämä kyllä näin asiasta enempää tietämättä
kuulostaa parhaalta ratkaisulta.Saathan silloin kuitenkin elatusapua ukolta vai pakottiko joku sen yhdyntään?
- kakarat
tai vastuuntunnottomat ihmiset otatte sen EHKÄISYN KÄYTTÖÖNNE????!!!!
Siskoni kanssa ollaan ihmetelty teidän puutuisia ihmisiä,molemmat ollaan reippaasti yli20-wee!
Joillekkin ihmisille ei mene jakeluun ensimmäisellä kerralla kun abortti tehdään,että sitä EHKÄISYÄ tulisi käyttää!!
Molemmilla meillä on tuttuvia ketkä ovat tehneet abortin useampaan kertaan.EI MITÄÄN VÄLIÄ??!!Kunhan on hauskaa??!!
Olen minäkin hölmöillut teini ainana,mutten ole muutakuin luotettavan kumppanin antanut panna paljaalla(siinäkin on riski)kun tietää kokemuksesta ettei se päästä sisälle vaan sivuun.(ennemmin käytettiin kortsua.)
en tiedä kuinka vanha olet,mutta todella lapselliselta ja sovisintiselta "miehesi" kuullostaa!!!
Serkkuni piti lapsen kun tuli 15-16-vuotiaana raskaaksi.
Se on sun päätös eikä miehesi,miehesi on kersa jos ei vastuutaan kanna siitä mihkä on liemensä tuikannu ja olet sinä kans samanlainen jos kolmannen kerran saat vahingossa itsesi raskaaksi!!Ehkäisyt on sen takia että niitä käytetään,ei sen takia että niitten käyttöä odotellaan tai ihmetellään vaan.... - Bais_
Miten olet edes onnistunut tulemaan raskaaksi haluamattasi 3-kertaa? Jos joudut ravaamaan raskauden keskeytyksissä, muista että se heikentää mahdollisuuksiasi saada lapsia enää. Minulle on tehty yksi kaavinta. Mä kyl opin jo ihan kerrasta. Se henkinen kärsimys minkä se tuo mukanaan...En ymmärrä miten ihmeessä noin voi/annetaan käydä!..Abortti ei ole mikään ehkäisy. Siellä ei ravata alvariinsa. Tai ainakaan, jos on maalaisjärkeä yhtään. Sano miehelles et alkaa käyttää ehkäisyä, jos kerta lapsi on niin kamala juttu. T: Ei mitä vaan miehen tähden...
- kuin
sterilointi. Mutta onneksi eivät sentään lisäänny :-((
Eikä taida tuota ikääkään olla liikaa... Juu, voimia vaan ja onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti ei tarvitse 4. aborttia teettää, että selviisit näillä kolmella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073