paketissa. iskias iski viikonloppuna ja tämä viikko sairaslomalla ja mahdollisesti jos ei parane vaiva niin kuukauden päivät, eli jää hiihdot muille.
tämän talven hiihdot
4
4657
Vastaukset
- M48
On se joissakin asioissa mukava että tämä kotimaamme on ilmasto-oloiltaan niin erilainen. Etelä-Suomessa varmaankin kuukauden kuluttua hihtokelit huononee. Meillä pain vasta maaliskuun lopulla pidot paranee. On lunta reilusti, ladut muotoutuneet latukoneilla tasaisiksi, pitkät päivät, lämpötila sopiva. Ihan kohtuukeleillä monesti hiihtelemme huhtikuun loppuun. Selkävaivat tuttuja joten otan osaa ja toivotaan että selkä kuntoutuu tai lunta riittää toukokuulle.
- jts
otapa googlella..manuaalinen terapia..tai omt..
mulla n 5 v sitte iskias iski..kävin 5 krt. manuaalisessa terapiassa!!
sille reissulle se jäi...tehos ainakii muhu..ja on tehonnu muihinkin..se on inhottava juttu..koita tsempata eteenpäin...- tuttujuttu
Valitettava vaiva. Vähän voit katsoa ehkä peiliin. Vaiva on tyypillinen venyttelyn unohtaneilla. Parhaiten myös paranee venyttelemällä. Hidasta etenemistä tapahtuu noin 1 kk aikana..Kannattaa v...e....n...yy.tellä...ä!
Tollaset manuaaliterapiat perustuu venyttelyyn, pitää vaan olla fysioterapeutti kaittamassa aikuisia ihmisiä matkaan.
Kun kerran kunnolla vaiva tulee, oppii venyttelyn tärkeyden, kuntohiihdossakin. - gronholm
Heippa, olen 69 vuotias mies.Minulla on ollut kaksi
veritulppaa vasemmassa jalassa.Vuonna 05/12 tein
muuttokeikan.Siintä saakka on särky, joka alkaa
vasemmasta pakarasta jatkunut.Ei ole löytynyt
lääkettä, joka laukaisi tilanteen.Olin monta
kuukautta melkein liikkumatta.Lopetin tupakoinnin
18.11-02 jotenka ylipainoa tuli.Nyt olen pystynyt
uimaan ja pyöräilemään.Ostin myös kuntopyörän ja
olen todella venytellyt.Marevan arvo nyt pysynyt
hyvin, vaikka olen vähitellen muuttanut syömätapoja
Paino on lähtenyt alaspäin ja kolestrooli myös.
En siis polta enkä juo alkoa missään muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762