olen täällä taas

trem,a

ja olen trem,a!!!!!!!!1Muistatteko minut?Herra luuseri? Sijais-dipsu? No jos ette muista niin teiän ongelma. No kummiskin asiaan. Kuka haluaa haastaa minut ff-tietokilpailuun? siis tää on ff:eistä IV,V,VII,VIII(en tiiä paljon)X,ja X-2. Ja jos oon tunkeileva niin mun onkelma(sori lipsahti vähä pitkää Universumin suurimmalta törpöltä.)

37

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantasyman-yrp

otin haasteen vastaan.

aiheet ffx ja ffx-2

mitkä on säännöt???

kysy ekat kysymykset

• trem,a

säännöt on suddendeath wooooooooooooohooooooooooo eli 2 kysymystä per viesti ja yhestä väärin tippuu

tässä tulee kyssä(kaali)t:

1. Mikä crest ja mikä sigil on lululla?
        2. MISTÄ saa The End:Garment Gridin

• trem,a kirjoitti:

säännöt on suddendeath wooooooooooooohooooooooooo eli 2 kysymystä per viesti ja yhestä väärin tippuu

öövini tule tänne pilaamaan tunnelman, ja varastaa haasteen :D

1. Lulullapa onkii Venus Cerst ja Sigil.
        2. The end garment gridin saat, ku oot owerSoulannu kaikki Monsterit shinran sieltä listasta.

Mut täältä pesee miun kyssät

FF X: Minkä niminen owerdrive seymourilla on ja mitä se tekee?
        FF X-2: Miltä viholliselta saa Cry in the night blue magic:n?

• trem,a
        irvine kirjoitti:

öövini tule tänne pilaamaan tunnelman, ja varastaa haasteen :D

1. Lulullapa onkii Venus Cerst ja Sigil.
        2. The end garment gridin saat, ku oot owerSoulannu kaikki Monsterit shinran sieltä listasta.

Mut täältä pesee miun kyssät

FF X: Minkä niminen owerdrive seymourilla on ja mitä se tekee?
        FF X-2: Miltä viholliselta saa Cry in the night blue magic:n?

muuuuuuahahahahahaha muistaakseni kyssä 2 oli että MISTÄ saa the entin elikä airship kelsiuksela osui ja upposi eli tipuit

vastaanpa kummiskin kyssiis:
        1.FFX:se nimi on nääs Requiem ja se tekee siinä 2000-3500 damaa
        2.FFX-2:oWersoulatulta Mega Tonberryltä

siinä nauti nyt häviöstäsi

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

laita uudet (muut ehti vastata)

• trem,a
        fantasyman-yrp kirjoitti:

laita uudet (muut ehti vastata)

FFX:Miten saa Animan?
        FFX-2:Mistä saa Mascotin?

ookoo tossa kyssäkaalit

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

FFX:Miten saa Animan?
        FFX-2:Mistä saa Mascotin?

ookoo tossa kyssäkaalit

X: ottamalla jokaisesta CoT:sista aarteen(myö zanarkandista) ja ettimällä ilmalaivalla baaj templen ja voittamalla geosguano(en muista nimee) ja kävelemällä jokaista tolppaa päin

X-2:celsiukselta saatuaan kaikista paikoista episode completen( bevelle vikana!!!)

• trem,a

X: ottamalla jokaisesta CoT:sista aarteen(myö zanarkandista) ja ettimällä ilmalaivalla baaj templen ja voittamalla geosguano(en muista nimee) ja kävelemällä jokaista tolppaa päin

X-2:celsiukselta saatuaan kaikista paikoista episode completen( bevelle vikana!!!)

tee kyssät

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

tee kyssät

ff X: mistä/miten saa clearspherejä?

ff X-2:miten saa gippal spheren?

• trem,a

ff X: mistä/miten saa clearspherejä?

ff X-2:miten saa gippal spheren?

1:En tiedä ees mitä on clearspheret
        2:Pitää saada rin syylliseksi siihen mi-ihen juttuun ja se antaa sen sulle

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

1:En tiedä ees mitä on clearspheret
        2:Pitää saada rin syylliseksi siihen mi-ihen juttuun ja se antaa sen sulle

1: väärin. saa monster arenalta kerättyään 5 JOKAISTA hirviötä

2:oikein

voitin. otetaanko uusiksi???

• trem,a kirjoitti:

muuuuuuahahahahahaha muistaakseni kyssä 2 oli että MISTÄ saa the entin elikä airship kelsiuksela osui ja upposi eli tipuit

vastaanpa kummiskin kyssiis:
        1.FFX:se nimi on nääs Requiem ja se tekee siinä 2000-3500 damaa
        2.FFX-2:oWersoulatulta Mega Tonberryltä

siinä nauti nyt häviöstäsi

Vastasin kyll tarkemmi ku Celsiuksesta, vastasin et sen saa shinran bestiary jutusta, vai mikä lie, mis on niit monstereita.

Sitä paitsi jos pilkku nussitaan niinu säkin nii toi requiem tekee kaikkii damagea, et sanonu sitä.
        Fifty Fifty tilanne.

• trem,a

1: väärin. saa monster arenalta kerättyään 5 JOKAISTA hirviötä

2:oikein

voitin. otetaanko uusiksi???

otetaan vaan

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

otetaan vaan

uudet kyssät

• trem,a

uudet kyssät

MIKÄ TEHTÄVÄ ON FRIEND SPHEREILLÄ?
        MISTÄ VOI SAADA SAMURAI DRESSIN JOS ET SAANUT SITÄ CHAPTER 3:SSA?
        okei siinä kyssäkaalit

• fantasyman-yrp
        trem,a kirjoitti:

MIKÄ TEHTÄVÄ ON FRIEND SPHEREILLÄ?
        MISTÄ VOI SAADA SAMURAI DRESSIN JOS ET SAANUT SITÄ CHAPTER 3:SSA?
        okei siinä kyssäkaalit

pystyy menemään toisen hahmon paikkaan spheregridillä

menemällä kilikaan c.5:ssa . mene CoT:iin ja avaa arkkuja. yhdessä on samurai ds.

• ..koskaan ollut sijais-dibsu.

• trem,a

etkö muista

• Kadajiyo
        trem,a kirjoitti:

etkö muista

Kukaan ei ole koskaan pitänyt sinua sijais-dipsuna. En ainakaan minä. Sitä paitsi et sovi siihen rooliin >8(

• trem,a
        Kadajiyo kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan pitänyt sinua sijais-dipsuna. En ainakaan minä. Sitä paitsi et sovi siihen rooliin >8(

oooooooooooon luuuuuuuuuuseri kukaan ei pidä musta mä ansaitsen kuoleman tai vähintään ip-bannit

• trem,a kirjoitti:

oooooooooooon luuuuuuuuuuseri kukaan ei pidä musta mä ansaitsen kuoleman tai vähintään ip-bannit

Ehdit olla sijais-dibsu vaivaset 5 minuuttia. =/ Olipa moinen kunnia.

• dipsu-creeper
        Vincento kirjoitti:

Ehdit olla sijais-dibsu vaivaset 5 minuuttia. =/ Olipa moinen kunnia.

Trema tulee ikuisesti olemaan suuri sijaiseni. Kunnioittakaa häntä sen mukaisesti -___-

Dipsun virkaa saavat hoitaa vain suurimmat luuserit

• trem,a
        dipsu-creeper kirjoitti:

Trema tulee ikuisesti olemaan suuri sijaiseni. Kunnioittakaa häntä sen mukaisesti -___-

Dipsun virkaa saavat hoitaa vain suurimmat luuserit

su,vaan eri nimimerkillä?

• dipsu-creeper
        trem,a kirjoitti:

su,vaan eri nimimerkillä?

Olen dipsu eri nimimerkillä. Vanha legendaarinen nikkini on historiaa. Olen jättänyt areenan teille nuoremmille yrittäjille :/ ja itse siirtynyt syrjään

• dipsu-creeper kirjoitti:

Olen dipsu eri nimimerkillä. Vanha legendaarinen nikkini on historiaa. Olen jättänyt areenan teille nuoremmille yrittäjille :/ ja itse siirtynyt syrjään

Repsahdin kun katsoin sinun galleria sivuasi Dibsubibsu. .ddd

• kotilo-ja-gekkofani
        Vincento kirjoitti:

Repsahdin kun katsoin sinun galleria sivuasi Dibsubibsu. .ddd

..täällä.. xD

• dipsu-creeper
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

..täällä.. xD

>__> Olinkin jo unohtanut tuon viiksihomon kuvan.

:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::DD

Kerroppa jokin todiste, että oot dipsu.
        kerro joku vanha chat juttu, minkä se dipsu jonka mä tunnen on kertonu, huom! joku muu chat juttu kuin joku noista kulissien takana hommista.
        tarviit myös todistajan tähä!

Mikäli kerrot, saatan ehkä tunnistaa sut, jos et, nii en usko et oot dipsu sillä muistaakseni se bännittiin lopullisesti täältä keskustelu palstalta.

alue FF x ja x-2 1 väärin ja putoaa.

FF X) Mitä seymour sanoo, jos käytät Animea sitä vastaan Viimeisessä Seymour matsissa?

FF X-2) Mitä saat jos saat 10 000 pistettä Gunner Gauntletistä mission timen aikana?

• dipsu-creeper
        irvine kirjoitti:

Kerroppa jokin todiste, että oot dipsu.
        kerro joku vanha chat juttu, minkä se dipsu jonka mä tunnen on kertonu, huom! joku muu chat juttu kuin joku noista kulissien takana hommista.
        tarviit myös todistajan tähä!

Mikäli kerrot, saatan ehkä tunnistaa sut, jos et, nii en usko et oot dipsu sillä muistaakseni se bännittiin lopullisesti täältä keskustelu palstalta.

Drorrs drorrs

• dipsu-creeper
        dipsu-creeper kirjoitti:

Drorrs drorrs

No siis olen saanut useamman kerran kuukauden verran bannia kerrallaan. Elinikäinen banni oli liioittelua jolla luotiin dramatiikkaa.

En muista mitä olin sinun paikalla ollessasi chatissä sanonut, mutta aika paljon nussimis -juttuja siellä puhuin. Millähän nyt todistaisin :/........

Nyt tiedän. Scooby Doo flashin linkkiä jakelin silloin kesällä, varma todistus että olen aito dianolos: http://www.newgrounds.com/portal/view/2278 :D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D OMG LOLZ! http://www.newgrounds.com/portal/view/5717 LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

• irvine kirjoitti:

FF X) Mitä seymour sanoo, jos käytät Animea sitä vastaan Viimeisessä Seymour matsissa?

FF X-2) Mitä saat jos saat 10 000 pistettä Gunner Gauntletistä mission timen aikana?

hehhe taiettiin vetää tremaa hiljaseks, ku noihi et löydä netistä vastausta.....:D

• trem,a
        irvine kirjoitti:

hehhe taiettiin vetää tremaa hiljaseks, ku noihi et löydä netistä vastausta.....:D

ett ne oli tarkoitettu dipsulle

• trem,a kirjoitti:

ett ne oli tarkoitettu dipsulle

niinno ne oli tarkoitettu sulle, meni vaa vahingossa dipsun viestin jälkeen.

• trem,a
        irvine kirjoitti:

ffx:se sanoo jotain tommosta:so,you have betrayed me...
        ffx-2:adamantiten

• trem,a kirjoitti:

ffx:se sanoo jotain tommosta:so,you have betrayed me...
        ffx-2:adamantiten

Otan tost ekasta kyssästä tarkat sanat ku ton voi muute päätellä ite, et mihi tyyliin se sanoo, ja mitä.
        1) "you would turn against me?! So be it!"
        2) Siitä saa jonkun spheren, nimeä en kyll enää muista, ku sen pysty kattoo vaa kerra läpi.
        Kummikin ylimääräinen sphere.

• trem,a
        irvine kirjoitti:

Otan tost ekasta kyssästä tarkat sanat ku ton voi muute päätellä ite, et mihi tyyliin se sanoo, ja mitä.
        1) "you would turn against me?! So be it!"
        2) Siitä saa jonkun spheren, nimeä en kyll enää muista, ku sen pysty kattoo vaa kerra läpi.
        Kummikin ylimääräinen sphere.

mä vastasin väärin animajuttuun ja sen speren saa kun on saanut e.c:n besaidista eli tasapeli

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe