näin viime yönä unta, että olin kävelemässä äitini ja pikku veljen kanssa jossain polulla
polku oli minulle tuttu ihan kuin olisin käynyt siellä oikeasti kun kävelin aikani niin tuli polun
risteys.. oikea ja vasen haara. oikealla puolella on musta auto joten lähin kulkemaan vasenta polkua.
polun varrella oli 5 nuorta poikaa. menin yhden pojan kanssa(pojan nimi on Teemu) juttelemaan ja kysyin mitä he täällä tekivät?
Teemu, vastasi, että he etsivät Turkua. lähdin Teemun kanssa kävelemään polkua pitkin. minä ja teemu rakastuttiin toisiimme
teemu antoi minulle korvikset.. oudoitta oli se että teemun ex likka tuli vastaan ja alkoi tapella teemun kanssa.
teemu ja tämä likka itkivät.. mä sit lohdutin teemu ja sitten olikin jo kotona tai oikestaan isäni luona, mutta minä ja äitini asuttiin siinä. en saanut enään tähän teemun mitään yhteyttä.. menin katsomaan parvekkeelle ja näin alhaalla venäläisiä vanhempi rouva vilkutti ja sanoi hei hei menin sitten sisälle ja yhtäkkiä tuli kaksi miestä keittiöstä.. miehillä oli mustat puvut päällä.
muistan viellä, että kävin parvekkeella katsomassa ja alhaalla oli tikapuut. sitten heräsin.. mitä tämä mahtaisi tarkoittaa???
kun heräsin niin oli kamala kaipuun tunne takaisin nukkumaan ja nähdä tämä ”teemu” uudestaan…
muistin kaikki mitä he olivat sanonut ja miltä he olivat näyttänyt…
uni...
musta_siipi
1
116
Vastaukset
- krassi
Uni kertoo, että olet kasvamassa kohti omaa polkuasi, jossain polun päässä etsimisen jälkeen löytyy oma elämä -tulevaisuudessa.
Tässä unessa on vielä kaikki keskeneräistä ja kertoo epävarmuudentunnoista naisena/tyttönä.
Korun saaminen on kuin varmennus, haluat olla täydellinen Teemun silmissä.
Mustapukuiset, juhlavat miehet ovat sisäisiä vartijoitasi, valvojia, "omantuntosi" ääniä.
Vanha venäläinen rouva on myös osa sinua, tässä esiinnyt itsesi peräänkatsojana: Teemuun voi rakastua kyllä, mutta järjen ääntä voi silti kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933