Oletteko te arvon saabistit ihan oikeasti sitä mieltä, että saab on hyvä auto? Itse olen aikanaan 3 moista laitetta omistanut, eikä kyllä ollut vallan juhlaa. Ei tervettä päivää tahtonut olla, ellei muuta, niin vähintään jäähdytysnesteet tuli jostain pihalle. Sitten ne ajo-ominaisuudet, voi herran jestas, vaikka tumppas 205 matalat renkaat alle, eihän se puskutraktori tahdo kurviin taipua, ees kuivalla asfaltilla. Makia se on kulkemaan ja vääntöä piisaa, se oli plussaa.
Että oletteko tosiaankin tosissanne?
Ihmettelijä.
Kertokaa
11
1626
Vastaukset
- Se jauhaa taas
Sontaa.
- Höpöä
Sontaahan se on, kun kertoo omat kokemuksensa juu.
- Äiti
Mene sinä vaan ruuvaamaan sitä mopoasi talliin ja onko läksyt tehtynä huomiseksi.
- Justiinsa
Moponi ruuvailin jo noin 25-28 vuotta sitten. En ymmärrä miten se nyt tähän kuuluu? Osaakos saabisteista kukaan vastata asiallisesti ollenkaan?
- ymmärrä...
Justiinsa kirjoitti:
Moponi ruuvailin jo noin 25-28 vuotta sitten. En ymmärrä miten se nyt tähän kuuluu? Osaakos saabisteista kukaan vastata asiallisesti ollenkaan?
mitä nämä takavetoluistelijat täällä latelee.
Kertaakaan en ole Saabillani ajanut mutkaa suoraksi. Sen sijaan olen useasti nähnyt, kuinka talvikelillä bemut heittelehtii holtittomasti suoralla tiellä. - Verrata
ymmärrä... kirjoitti:
mitä nämä takavetoluistelijat täällä latelee.
Kertaakaan en ole Saabillani ajanut mutkaa suoraksi. Sen sijaan olen useasti nähnyt, kuinka talvikelillä bemut heittelehtii holtittomasti suoralla tiellä.Ei takavetoa ja etuvetoa voi verrata toisiinsa. Mutta kokemukseni oli, että etuvetoisista saab oli hyvinkin aliohjautuva ja vaikea taipumaan kurviin. Lisäksi, mikäli se takapää joskus lähti luisuun, sai kyllä tehdä täyden työn, että pysyi tiellä. Saabihan ei tosiaan usein sitä tarjoa, mutta kun se sen tekee... Etuvetoinen minulla on edelleenkin, vaikkakin tosiaan eri merkkiä.
- eikä yksikään
ollut päivääkään kunnossa. Pääsihän niillä ajamaan mutta aina oli joku paikka vialla.
Jälkeenpäin olen ihmetellyt miten niitä jaksoi korjuuttaa.- tänne
valitat,jos on ollut piha täynnä romuautoja.
- niitä Saabeja
tänne kirjoitti:
valitat,jos on ollut piha täynnä romuautoja.
eli romuja oli.
- Peinu
niitä Saabeja kirjoitti:
eli romuja oli.
...kun halavalla lähti! :)
Pitääkö sitä aina ajaa huonolla pidolla olleita ikäloppuja?
- TM:ssa...
näkyi olevan raportti uudesta Saab 9-5 Vectorista. Jutussa todettiin mm., että mikäli päiväseltään olisi ajettava matka Helsigistä Ouluun ja sieltä vielä takaisin niin tälle reissulle autoa valittaessa ykkösvalinta olisi yhä Saab 9-5. Aika omituinen kommentti toimittajilta automerkistä, jonka ajo-ominaisuudet tämän foorumin mukaan ovat niin surkeat että edes kuivalla asfaltilla ei meinaa tiellä pysyä. Miettikääpä sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933