ip-osoitteen vaisto

Kysymys nro1

Niin elikkäs voinko vaihtaa oman ip- vaihtuvaksi, kun se nyt on aina sama.

11

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossi

Jos et maksa lisähintaa kiinteästä IP-numerosta, niin sinulla on vaihtuva. Vaihtumisväli voi olla tunneista vuosiin.

• kiitos tiedosta

Okei, en maksa mitään lisähintaa eli kai minulla on vaihtuva ip.

• onon
        kiitos tiedosta kirjoitti:

Okei, en maksa mitään lisähintaa eli kai minulla on vaihtuva ip.

jos on niin eikös IP-numero ole kiinteä?

• onnon
        onon kirjoitti:

jos on niin eikös IP-numero ole kiinteä?

Minulla on puhelinmodeemi ja eipä ole ip vaihtunut puoleenvuoteen. Tai netti ollut noin puoli vuotta ja edelleen sama ip.

• onon
        onnon kirjoitti:

Minulla on puhelinmodeemi ja eipä ole ip vaihtunut puoleenvuoteen. Tai netti ollut noin puoli vuotta ja edelleen sama ip.

oletko alkuperäinen kysyjä?
        ilmeisesti et? Aina ei tiedä, kun ihmisillä ei ole edes samaassa ketjussa sama nikki.

• (ilmainen vinkki)

vaistoni sanoo että sinulla on vaihtuva ip

• Satellite GPS

Eikös se ole ihan sama onko se kiinteä tai vaihtuva!
      Ei kannata turhaan miettiä.

• Ossi

Vaihtuvalle ip-numerolle ei voi rekisteröidä nimea. Tällöin Weppiserverin pito tai koneen etäkäyttö muuttuu hankalaksi.

• kun tarvii

Itsellä siis verkkokortti lankussa (emolevyssä) kiinni. Lankku = Abit NF7-S. Noh.. lyhyesti: vaihdan 'kortin' MAC-osoitteen eli fyysisen osoitteen jonka jälkeen mulle määräytyy uusi IP. Tapahtuu näin:

Start (käynnistä) > Run (suorita) > devmgmt.msc > (Enter) > klikataan auki 'Network adapters' > klikataan hiiren oikeaa sen kortin nimen päällä (mulla nvidia nforce network controller) > properties > advanced > network address, siihen 'value' kenttään nakutetaan joku numerosarja, voit käyttää numeroita ja kirjaimia väliltä A-F.

Ja tuo devmgmt.msc komento taitaa toimia vain WinXP Prossa, ei Homessa. Mut löytyy nuo loput roinatkin Homesta, pitää vain klikkailla auki 'Laitehallinta' (eng. Device Manager) (en muista miten)

Kirjoita varmuuden vuoksi ylös tuo alkuperäinen arvo, kaikki arvot ei välttämättä toimi. Yritys-erehdys tekniikka on se paras tässä.

• ihmisille

properties = ominaisuudet
        advanced = joku saa sanoa jos muistaa, mut kuitenkin.. se on se toinen välilehti vasemmalta
        network = öö... verkko?
        address = osoite

• olla
        ihmisille kirjoitti:

properties = ominaisuudet
        advanced = joku saa sanoa jos muistaa, mut kuitenkin.. se on se toinen välilehti vasemmalta
        network = öö... verkko?
        address = osoite

Lisäasetukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe