Niin elikkäs voinko vaihtaa oman ip- vaihtuvaksi, kun se nyt on aina sama.
ip-osoitteen vaisto
11
653
Vastaukset
- Ossi
Jos et maksa lisähintaa kiinteästä IP-numerosta, niin sinulla on vaihtuva. Vaihtumisväli voi olla tunneista vuosiin.
- kiitos tiedosta
Okei, en maksa mitään lisähintaa eli kai minulla on vaihtuva ip.
- onon
kiitos tiedosta kirjoitti:
Okei, en maksa mitään lisähintaa eli kai minulla on vaihtuva ip.
jos on niin eikös IP-numero ole kiinteä?
- onnon
onon kirjoitti:
jos on niin eikös IP-numero ole kiinteä?
Minulla on puhelinmodeemi ja eipä ole ip vaihtunut puoleenvuoteen. Tai netti ollut noin puoli vuotta ja edelleen sama ip.
- onon
onnon kirjoitti:
Minulla on puhelinmodeemi ja eipä ole ip vaihtunut puoleenvuoteen. Tai netti ollut noin puoli vuotta ja edelleen sama ip.
oletko alkuperäinen kysyjä?
ilmeisesti et? Aina ei tiedä, kun ihmisillä ei ole edes samaassa ketjussa sama nikki.
- (ilmainen vinkki)
vaistoni sanoo että sinulla on vaihtuva ip
- Satellite GPS
Eikös se ole ihan sama onko se kiinteä tai vaihtuva!
Ei kannata turhaan miettiä.- Ossi
Vaihtuvalle ip-numerolle ei voi rekisteröidä nimea. Tällöin Weppiserverin pito tai koneen etäkäyttö muuttuu hankalaksi.
- kun tarvii
Itsellä siis verkkokortti lankussa (emolevyssä) kiinni. Lankku = Abit NF7-S. Noh.. lyhyesti: vaihdan 'kortin' MAC-osoitteen eli fyysisen osoitteen jonka jälkeen mulle määräytyy uusi IP. Tapahtuu näin:
Start (käynnistä) > Run (suorita) > devmgmt.msc > (Enter) > klikataan auki 'Network adapters' > klikataan hiiren oikeaa sen kortin nimen päällä (mulla nvidia nforce network controller) > properties > advanced > network address, siihen 'value' kenttään nakutetaan joku numerosarja, voit käyttää numeroita ja kirjaimia väliltä A-F.
Ja tuo devmgmt.msc komento taitaa toimia vain WinXP Prossa, ei Homessa. Mut löytyy nuo loput roinatkin Homesta, pitää vain klikkailla auki 'Laitehallinta' (eng. Device Manager) (en muista miten)
Kirjoita varmuuden vuoksi ylös tuo alkuperäinen arvo, kaikki arvot ei välttämättä toimi. Yritys-erehdys tekniikka on se paras tässä.- ihmisille
properties = ominaisuudet
advanced = joku saa sanoa jos muistaa, mut kuitenkin.. se on se toinen välilehti vasemmalta
network = öö... verkko?
address = osoite - olla
ihmisille kirjoitti:
properties = ominaisuudet
advanced = joku saa sanoa jos muistaa, mut kuitenkin.. se on se toinen välilehti vasemmalta
network = öö... verkko?
address = osoiteLisäasetukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234