Missä kohtaa CMX:n Uusi ihmiskunta videota Ismo Alanko näkyy?
Missä?
4
754
Vastaukset
- Ixtlan
Se on siinä alussa joku juoppo, Rasio antaa sille kaulaliinaan. Sitten se taitaa olla myös se jotain kelloa heilutteleva valkokaapuinen hihhuli.
- ehkä enempää.
Mä en kestä, mitä jos se video onkin ihan surkee ja sit mun on vaan urhoollisesti hymyiltävä pojille... Apua. :(
- pakko hymyillä
ehkä enempää. kirjoitti:
Mä en kestä, mitä jos se video onkin ihan surkee ja sit mun on vaan urhoollisesti hymyiltävä pojille... Apua. :(
jos ei miellytä niin ei miellytä.Ei sen vaikeampaa.
- ceeämäks
sehän hilluu siinä..kun cmx:n herrat kävelevät kadulla ja se ismo hilluu siinä raitiovaunun eessä ihmeen näkösissä tamineissa soittaen sellasta juttuu :Den muista soittimen nimee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19711811- 298204
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586226Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715156- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164393- 1183865
- 813353
- 511887