Sharm El Sheikistä

JeNNa

Hei!

Olen menossa nyt hiihtolomalla(2.3-9.3) Sharm el Sheikiin ja odotan innolla, on maata kehuttu paljonkin.
Nyt alkoi vain mietityttää ja hiukan pelottaakin uskaltaako olla ihan polvi mittaisessa hameessa ja esim muutaman sentin yli puolen reiden ulottuvissa sorteissa yms.?
Millaiset rannat muuten on? Sopiiko myös 8-vuotiaalle joten kuten uida osaavalle lapselle?

Kiitos jo etukäteen :D

9

2208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni

ei mitään huolta,minihameessa voit olla kyllä ihan huoletta sharmissa!

• ...

Voit kulkea vähissä vaatteissa rannalla/hotellin uima-altaalla. Itse laittaisin kuitenkin illalla ja muualla liikkuessa enemmän päälle. Illalla on viileääkin yleensä enkä ainakaan itse kaipaisi kyllä yhtään enempää huomiota kuin jo muutenkin saa.

Ranta on pitkälle matala, eli varmasti soveltuu 8 v:lle. Vesi on aika suolaista, eli uiminenkin tuntuu aika kevyeltä. Snorklauskin voisi olla kivaa rannan lähettyvillä.

Ihan hyvän lomakohteen olette valinneet. Egyptiläiset tykkää kovasti lapsista ja illallakaan ei hirveästi kännisiä liikuskele.

• JeNNa

Lähinnä tuohon polvihameasiaan tarkoitin kahta 14-vuotiasta mukaan lähtevää tytärtä. Kiitos paljon vastauksista, selkeyttivät todella paljon.

• kylläh
        JeNNa kirjoitti:

Lähinnä tuohon polvihameasiaan tarkoitin kahta 14-vuotiasta mukaan lähtevää tytärtä. Kiitos paljon vastauksista, selkeyttivät todella paljon.

Noh kyllä siellä varmaan voi polvihameessa mennä, mutta varoita tyttöjä ahdistelevista miehistä. Meinaan ihan varmasti tytöt tulevat saamaan paljon huomiota ja puppupuhetta kuulevat joka nurkalta. Että ehkä olisi siinä mielessä parempi pukeutua korrektisti. Mutta tietysti sharm on turistipaikka joten ihan varmasti siellä muutkin menee minareissa.
        Toinen juttu on iltaisin olevat hyttyset. Ne ovat aika verenhimoisia ja hyttysenpuremat kutiavat vielä viikonkin päästä puremasta ja jälki on iso paukama. Siinä mielessä iltaisin kevyet housut voivat olla parempi vaihtoehto.
        Muuten olen kyllä kade kun Egyptiin pääset. Itse olen viisi kertaa maassa käynyt ja aina vaan palaan uudelleen :)

• tuulikki

olla varovainen.kuulin et joku pikku poika oli raiskattu hotellissa,vartia.ja tosiaan,pitävät lapsista,meidän 5 vuotias pelkäsi ku koko ajan oltiin pussailemassa käsille,silittelemässä,kiusan tekoa et ruoka lautanen viedään nenän alta pois kesken ruokailua..jäädään selän taakse kyttimään ku syö..tätä tapahtu 5 vuotiaalle tytölle

• JeNNa
        tuulikki kirjoitti:

olla varovainen.kuulin et joku pikku poika oli raiskattu hotellissa,vartia.ja tosiaan,pitävät lapsista,meidän 5 vuotias pelkäsi ku koko ajan oltiin pussailemassa käsille,silittelemässä,kiusan tekoa et ruoka lautanen viedään nenän alta pois kesken ruokailua..jäädään selän taakse kyttimään ku syö..tätä tapahtu 5 vuotiaalle tytölle

Kiitos tiedoista, hyttyspuremajuttu olikin minulle uusia, eli OFFi mukaan ja housut ja pitkä hame laukkuun. Kiitos :D

Innostuin vielä enemmöän matkasta tuon viisi kertaa egyotissä käyneen kommentin takia, kuinka kestää vielä kaksi viikkoa :D ;D

• peetu
        JeNNa kirjoitti:

Kiitos tiedoista, hyttyspuremajuttu olikin minulle uusia, eli OFFi mukaan ja housut ja pitkä hame laukkuun. Kiitos :D

Innostuin vielä enemmöän matkasta tuon viisi kertaa egyotissä käyneen kommentin takia, kuinka kestää vielä kaksi viikkoa :D ;D

Olin pari viikkoo sitte Sharmissa. Oli tosi kiva reissu, hieno paikka ja hotelli(Kiroseiz). Sen hotellin altailla sekä rannalla oli kyllä naisia myös yläosattomissa aurinkoa palvomassa. Kai ne hotellin työntekijät on vähän vapaamielisempiä, ettei se mitään närkästystä aiheuttanut.

• äippä

Vaikka kyseessä on rantalomakohde, niin suosittelisin kumminkin maassa maan tavalla. Turhaa provoilua hyvä välttää.
      Ihan jo sillä että osoitat kunnioittavasi heidän oman maan uskontoa, kulttuuria ja tapoja.

• mie vaan

siis rannalla ja hotelilla voit olla pikku bikineissä ja mini hameilla jne... siis ranta lomahan se on sekin vaikka on muslimi maa..ja kunhan et yläosattomissa ole.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe