Tää ei liity habboo mut auttakaa oikeesti minua
olen pöllinyt kaupast kaikkii ei olis kyl pitänyt mitä minä teen kaikki haukkuu mua koulus asun sit tampereella
Auttakaa minua
14
11733
Vastaukset
- Wiw
Suosittelen, että tunnustaisit tekosi poliisille (ja kertoisit huoltajallesi, jos olet vielä alaikäinen). Jos et kuitenkaan jostain syystä siihen pysty, mene esimerkiksi Suomi34 Keskustelun Laki & Rikos-palstalle. Siellä on ehkä parempi jutella tämänlaisista asioista, kuin Habbo Hotel-palstalla.
- Pritnii.
Valitettavasti sinut tullaan sijoittamaan lastenkotiin.
- Habbo Hackeri
jatka samaan malliin
- typy0000000
kerro siitä opelle niin ne lopettaa tai sano ettet oo tehny mitääään ja sano perään et haista paska
- Wesher
Riippuu mitä varastit?
- lolmikämunaus
siis hei D44 eksä tajuaa? oot ihan n00b niin kuin minäkin. ei sun kendee mitään kertoo niille kytille, ei ne mitään ymmärtäis kuiteskaan, sähän varastit tietty sen takii et sulla on puutteita. mut hei se kassatäti varmaankin voi auttaa niitten selvittelyissä. ;) mut sähän kerroit sentään meille se on edistytä eikä kyttien tarvii tietää mitään sun pikku jutuista. aikuisena susta tulee vaan semmonen kauhee kansteri mut ei mitään suurempaa. varastaminen on synitä jtn sä meet kumminkin helvettii jtn älä välitä, se on pieni juttu vaan, tuskin sä kummiskaan pääsisist Taivaaseen, niinkuin esim. Minä. :) koita jo hyväksyy tosi asiat. oot pelkkä varas joka palaa helvetin tulessa. Hyvää illan/päivän jatkoa sinullekkin.
ps. ne kaverit koulussa haukkuu sua syystä, sähän oot varas, myönnä jo tosi asiat itelles!!- Coctailz
ÄLÄ USKO TOTA YHTÄ!!
Kyl päsisit Taivaaseen jos tunnustaisit!
- Coctailz
Voisit kyl sanoo opettajalle et muut ei haukkuis mut sillon sulla jäis kauhee omatunto. Niimpä itse kertoisin jollekin. Ja ehkä jopa pallauttaisin kauppaan ne tavarat. Mut jos sull ei oo enää niit, niin hyvitä. Anna rahaa!! Ja siinä! Saat ehkä arestii mut siit mitää, voit mennä ulos melkein aina.
- Armosta pelastettu
halusin vaan sanoa sulle,et oon mäkin joskus varastellu.jäin kyl kiinni ja sit palautin tavarat.Oon tehny elämässä paljo muutaki pahaa.Tulin uskoon kymmenen vuotta sitten ja sain syntini anteeksi.sydämeeni tuli ihana rauha,kun synnin taakka ja syyllisyys otettiin pois. tämän rauhan vain Jeesus voi antaa.Jumala onkin pitänyt niin hyvää huolta,ettei ole tarvinnut edes ajatella varastamista.sunkin synnit,tämänkin varastelun on Jeesus ristillä sovittanut.kaikki me ollaan tehty virheitä elämässä ja kaikki ollaan syntiä tehty.siksi me kaikki tarvitaan anteeksiantoa Jumalalta ja siksi juuri Jumala lähetti Jeesuksen sovittamaan meidän syntimme.Jeesus itse sanoi ettei Hän ole tullut kutsumaan vanhurskaita vaan syntisiä pelastukseen. taivas on sua varten, ja Jeesuksen kautta käy sinne tie.Vaikka ihmiset sua haukkuu, niin Jumala rakastaa sua.Jos sä haluut tehdä elämässä parannuksen, saada sun synnit anteeksi ja haluut et Jumalan tahto tapahtuu sun elämässä(Jumalalla on kuule hyvä suunnitelma sun elämään), niin pyydä(rukoile) Jeesusta antamaan sun synnit anteeks ja puhdistamaan sun sydän kaikesta väärydestä.Jumalan Sana sanoo et jos me tunnustamme syntimme, on Hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Jumala vakuuttaa Sanansa kautta että kaikille, jotka ottivat Hänet (Jeesuksen) vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä.
voit rukoilla vaikka näin: Rakas taivaallinen Isä, tiedän että olen tehnyt syntiä, mutta uskon, että Poikasi Jeesus on kuollut minun syntieni tähden. Vastaanotan nyt Hänet sydämeeni omana Vapahtajanani ja pyydän sinua, Jeesus, pesemään pois syntini verelläsi.Auta ja johdata niin, että Sinun tahtosi tapahtuu minun elämässä.Jeesuksen nimessä Aamen.
hei..jos rukoilit ton rukouksen sydämestäsi, niin onneksi olkoon! olet nyt Jumalan lapsi ja armahdettu sellanen.kantsii kyl sit mennä uskovien yhteyteen seurakuntaan, siel saat kasvaa uskossa ja Jumalan tuntemisessa..siunausta sun elämään.- Tuntematon Noob
Wau mikä Saarna!
- Hyvä!!
Jatkat vain samaan malliin.
- Lolleromies
Juokset sillalle ja hyppäät järveen ;)
- habboo?
Lolleromies kirjoitti:
Juokset sillalle ja hyppäät järveen ;)
Mitä tää vieti juttu tekee tääl habbo puolel?
- Lumalee
habboo? kirjoitti:
Mitä tää vieti juttu tekee tääl habbo puolel?
Oikeasti. Ja jos kerta olet varastanut, mene kauppaan palauta tavarat ja tunnusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664