kumpi: datsun vai mersu? no, mersu tietenkin. kaikkihan niin sanoo. mutta kun se auto ei ole mikään iso juttu. sillä siirrytään paikasta toiseen, datsunilla ja mersulla pääsee yhtä nopeasti pisteestä aa pisteeseen bee. mikä ihme siinä on, että pitää ostaa joku hieno rover kun ladallakin esim. pääsee pisteestä aa pisteeseen bee. aika kalliiksi tulee paikasta toiseen siirtyminen. sen rahan voisi vaikka laittaa säästöön.
TYPERÄÄ LEVEILYÄ
7
2049
Vastaukset
- ei olla
...kaikki samanlaisia. toiset arvostaa autoa, toiset asuntoa, toiset lapsia, toiset vanhempia.
pistäpä nyt vaikka nuo asiat tärkeysjärjestykseen, niin joku laittaa ne taatusti toisin.
se ei muuten kenellekään kuulu miten kukakin omia rahojaan käyttää.
sulla on ongelma: kateus. ei käy kateeksi. - juttu tämä
Etpä enää löydä Datsuneita, merkki kuopattiin vuoden 1983 tienoilla.
- make37
itse harrastin moottoripyöriä pariinkin otteeseen viimeinen kausi ulottui v:ta-vuoteen 05, rahaa paloi totta kai moottoripyörähän on oikeastaan noin järjellä ajateltuna täysi turha vekotin samoin kuin esim urheilu auto johon sopii 2:si henk. mutta pyörä on myynnissä ja urheilu auto hankittu. älä tule näille palstoille esittelemään älyttömyyksiä vai onko pohjalla se suomalainen kateus.
- jepsjee
Monille se auto on kuitenki se sun iso juttus. Ja kai sitä saa ostaa kuinka kalliin auton tahansa jos vaan haluaa. Ja mitä se raha sielä säästössä tekee? Hautaanko ne rahat pitäis mukanaan viedä? Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä - toiset tykkää niitten lisäksi hiesoista autoista.
Ja jos ajaa vaikka 50 000 kilometriä vuodessa, niin sanoisin ettei se ihan sama oo ajaako uudella roverilla vai ladalla.
Huom. itse en aja kalliilla uudella autolla, koska ei opiskelijatuloilla ole paljon varaa. Ajan kuitenkin vanhalla ylihintaisella autolla. Järkeäkö? Ei tietenkään. - sanot?
Mulla löytyy kummatkin pihasta:)
- sepe
No tietysti tojota ja vielä aavensis.
- peevelin
pisteestä? Mä ajan aina paikasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623