Kellään

samaa??

Ottaa niin paljon päähän ku saa juosta päivisin joku 20-30min. välein vessassa ja eilen illalla/yöllä juoksin 5min. välein! Tä on aivan uskomatonta! Heti ku pääsi taas peiton alle niin meni minuutti niin taas oli hätä ja sitten meni hetki niin oli niin kauhee vessahätä et oli pakko mennä! Blaah..

5

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

ja sehän on ihan normaalia=).
      Alussa aineenvaihdunta kiihtyy ja sitten sen jälkeen ku kohtu kasvaa niin se alkaa painamaan.
      Jos juo vaikka lasin vettä,niin saa kahesti sen takia käyä vessassa =).

n.85 ja masu-asukki 13 1

• on..

Tuntuu siltä tosiaan ettei voi juoda mitään ku heti saa mennä vessaan! :)

Itselläni masuasukki 6 6 :)

• samoin

Sama vika myös täällä.. Mutta jos oikein vaivaa kannattaa viedä pissanäyte tarkastettavaksi ettei ole virtsatitulehdus. Se on tosi yleinen vaiva raskauden aikana, ja oireet voi olla tosi lievät.

• rv 38+4

oon joutunut juokseen veskissä kans koko ajan... öisin yleinsä ainakin 5-6 kertaa =/ tai enemmän ja päivisin puolen tunnin välein vähintään...
      pissikokeessa olin eikä mitään tulehdusta löytyny

• sama tääl

mä juoksen välillä aivan samalla tavalla..joskus kyllästyn ja otan tyynyn mukkaa..kauhee jano yöllä..sit taas pissalle..ei voi olla juomattakaa..muistakaa et kyseinen voi olla myös virtsatieinfektio...tai sit vaan normaali pissahätä ja loruu vaan muutama tippa =P onneks tätä pitäs ennää 8viikkoo olla..jos ei mee yliaikaseks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe