Ottaa niin paljon päähän ku saa juosta päivisin joku 20-30min. välein vessassa ja eilen illalla/yöllä juoksin 5min. välein! Tä on aivan uskomatonta! Heti ku pääsi taas peiton alle niin meni minuutti niin taas oli hätä ja sitten meni hetki niin oli niin kauhee vessahätä et oli pakko mennä! Blaah..
Kellään
5
749
Vastaukset
- täällä
ja sehän on ihan normaalia=).
Alussa aineenvaihdunta kiihtyy ja sitten sen jälkeen ku kohtu kasvaa niin se alkaa painamaan.
Jos juo vaikka lasin vettä,niin saa kahesti sen takia käyä vessassa =).
n.85 ja masu-asukki 13 1- on..
Tuntuu siltä tosiaan ettei voi juoda mitään ku heti saa mennä vessaan! :)
Itselläni masuasukki 6 6 :)
- samoin
Sama vika myös täällä.. Mutta jos oikein vaivaa kannattaa viedä pissanäyte tarkastettavaksi ettei ole virtsatitulehdus. Se on tosi yleinen vaiva raskauden aikana, ja oireet voi olla tosi lievät.
- rv 38+4
oon joutunut juokseen veskissä kans koko ajan... öisin yleinsä ainakin 5-6 kertaa =/ tai enemmän ja päivisin puolen tunnin välein vähintään...
pissikokeessa olin eikä mitään tulehdusta löytyny - sama tääl
mä juoksen välillä aivan samalla tavalla..joskus kyllästyn ja otan tyynyn mukkaa..kauhee jano yöllä..sit taas pissalle..ei voi olla juomattakaa..muistakaa et kyseinen voi olla myös virtsatieinfektio...tai sit vaan normaali pissahätä ja loruu vaan muutama tippa =P onneks tätä pitäs ennää 8viikkoo olla..jos ei mee yliaikaseks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684