Miten 12 hengen pöydän ihmiset istuttaa,kun sulhasen puolelta on kaksi ja morsiammen puolelta on kaksi korkeampiarvoista henkilöä,niin laitetaanko nämät vastakkain istumaan ja loput nainen mies nainen mies jne.kiitos
häät
2
530
Vastaukset
- eetu
Aika harvaa ihmistä joutuu erikseen istuttamaan. Ymmärsin, että kyseessä olisivat aikuiset ihmiset, joten he osaavat istua kyllä ihan itsekin ilman istuttamista.
Vihkipäivänä juhlan päähenkilöitä ovat vihkipari ja heidän vanhempansa. Joidenkin perinteiden mukaan vanhemmilla on omat tehtävänsä, kuten se, että morsiamen isä pitää puheen yms. Muita ei tarvitse kumarrella, eli vaikka joku olisi siviilissä korkea-arvoinen, ei häntä erikseen tarvitse kunnioittaa häissä. - ...a..,
Me kaikki olemme samanarvoisia,ehkä jotkut ovat koulutetuimpia kuin toiset,mutta jo sana "korkeaarvoisempia" puistattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819