Onneksi menee hyvin!

Jermu

Toisilla tökkii sättimet ja kaikenmaailman postiluukut. Meikäläinen vaan paukuttelee henkseleitään ja viheltelee tuollaisille onkelmille, niiiiiiiiiin!
Johtuukohan se vaan tästä karusta olemuksesta, ettei pikkujutut hirveesti painosta ja kaikki on niin helkkarin hyvin?

130

5113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Böljä'Böljikseltä

Hyvin onko? hyvä jos on.

• Hyvillään

myös hyvin hyvilläni, jos Jermulla menee hyvin hyvin.

• Jermu

Eilisen tiliotteen perusteella vahva nousuni on aivan selkeä fakta.

• Jermu
        Hyvillään kirjoitti:

myös hyvin hyvilläni, jos Jermulla menee hyvin hyvin.

hivautanpa tässä sellaisen onnenpotkiksen sinnepäin, jos vaikka tarttuis sinnepäin...
        >Potkis

• rosalii
        Jermu kirjoitti:

Eilisen tiliotteen perusteella vahva nousuni on aivan selkeä fakta.

vissiin?

• Jermu
        rosalii kirjoitti:

vissiin?

epäonnistuminen ei saa olla edes vaihtoehto.
        Menee siis hyvin tai vielä paremmin.
        Sellaista on kovan työn jälkeen onnistumisen tunne. Mitäs sanot?

• rosalii
        Jermu kirjoitti:

epäonnistuminen ei saa olla edes vaihtoehto.
        Menee siis hyvin tai vielä paremmin.
        Sellaista on kovan työn jälkeen onnistumisen tunne. Mitäs sanot?

"ilmat" hinnoista puristettu pois
        turhaa tekemistä vältetty
        tulosta syntynyt

ja riskin ottamisen paine... helpottanut nyt?

minä en ole sellainen ihminen, että pystyisin ottamaan riskejä
        täytyy olla "varman päälle maksimointia"

• Jermu
        rosalii kirjoitti:

"ilmat" hinnoista puristettu pois
        turhaa tekemistä vältetty
        tulosta syntynyt

ja riskin ottamisen paine... helpottanut nyt?

minä en ole sellainen ihminen, että pystyisin ottamaan riskejä
        täytyy olla "varman päälle maksimointia"

varmuuden maksimointia.
        Järjestelin nimittäin justiinsa lasten "tulevaisuuden" kondikseen. Ei näistä mulle ole mitään "iloa", muuta kuin se onnistumisen ilo.
        Aika yllättävää varmaankin, koska kaikki luulivat varmasti minun puhuvan vain itsestäni, kun sanoin, että kaikki on hyvin jne. jne.

• rosalii
        Jermu kirjoitti:

varmuuden maksimointia.
        Järjestelin nimittäin justiinsa lasten "tulevaisuuden" kondikseen. Ei näistä mulle ole mitään "iloa", muuta kuin se onnistumisen ilo.
        Aika yllättävää varmaankin, koska kaikki luulivat varmasti minun puhuvan vain itsestäni, kun sanoin, että kaikki on hyvin jne. jne.

kuuluisaa ennakkoasennetta...
        no minä päättelin tästä ja jostain aiemmasta kirjoituksestasi ´,,jotain ja muodostin mielikuvan
        mutta onnistumisen tunne
        siis
        varmaankin kun lasten tulevaisuudesta on kyse,,,
        on Sinulle merkittävä asia!
        kuten kenelle tahansa vanhemmalle lasten asiat ovat
        tärkeitä
        Onnistumisen tunne...onneksi olkoon kun voit tuntea sitä
        olet kyllä oikeassa, että enemmän pitäisi käydä "onnistumis" keskustelua,
        kaikilla tasoilla
        työssä ja kotona
        sehän olisi suomalaisille aivan uusi kulttuuri!

• Jermu
        rosalii kirjoitti:

kuuluisaa ennakkoasennetta...
        no minä päättelin tästä ja jostain aiemmasta kirjoituksestasi ´,,jotain ja muodostin mielikuvan
        mutta onnistumisen tunne
        siis
        varmaankin kun lasten tulevaisuudesta on kyse,,,
        on Sinulle merkittävä asia!
        kuten kenelle tahansa vanhemmalle lasten asiat ovat
        tärkeitä
        Onnistumisen tunne...onneksi olkoon kun voit tuntea sitä
        olet kyllä oikeassa, että enemmän pitäisi käydä "onnistumis" keskustelua,
        kaikilla tasoilla
        työssä ja kotona
        sehän olisi suomalaisille aivan uusi kulttuuri!

Monikaan ei uskalla tällaisella palstalla sanoa onnistuneensa jossain.
        Muistellaanpas vaikka sitä hahmoa, joka ilmoitti löytäneensä elämänkumppanin täältä palstoilta...Heti alkoi kateellisten vinkuminen.
        Mitä sillä on väliä, jos tuo tyyppi olis vaikka valehdellut. Miksi pitää syyllistää sekin, joka uskoi tuohon tarinaan?

• vio-letti
        Jermu kirjoitti:

Muistellaanpas vaikka sitä hahmoa, joka ilmoitti löytäneensä elämänkumppanin täältä palstoilta...Heti alkoi kateellisten vinkuminen.
        Mitä sillä on väliä, jos tuo tyyppi olis vaikka valehdellut. Miksi pitää syyllistää sekin, joka uskoi tuohon tarinaan?

Ehkä ei moni mutta joku kumminkin aina silloin tällöin kertoo elävänsä ihan onnellista ja hyvää elämää. Sellaisia juttuja on kiva lueskella. Minä luulen että tuo "vinkuminen" johtuu siitä, että ihminen tuntee jääneensä jostakin, - tai ehkä paljostakin -, paitsi tässä elämässä. Silloin toisen ihmisen onnistuminen tekee kipeää, koska se tökkää juuri siihen arkaan sydämen mustelmaan.

Itse olin kauhean kateellinen ja vihainen nuorempana ihmisille jotka olivat "saaneet" koulutuksen. Itselleni se oli ollut vain unelma, se kipein ja kuumin toteutumaton unelma joka minulla oli. Sitten sain mahdollisuuden opiskella ja valmistua ja kaikki se kateus hävisi pois. Ja sain myös nähdä ja oppia etteivät ne "lukeneet" ihmiset olen sen kummempia lukeneisuutensa perusteella. Se ei ole ihmisen mitta. Sama on rahan ja rikkauden kanssa.

Sisäinen rauha ja tyytyväisyys on yksi elämän mittaamattoman suurista rikkauksista. Sitä ei voi isollakaan rahalla ostaa eikä hienoimmallakaan koulutuksella hankkia. Se ei tule mistään ulkoisesta vaan löytyy jokaisen omasta sisimmästä ja on sukua rakkaudelle. "Se on meidän jokaisen" - niinkuin Irwin aikoinaan lauloi.

;) hihi, saitpas minut runolliseksi.. :)

• Jermu
        vio-letti kirjoitti:

Ehkä ei moni mutta joku kumminkin aina silloin tällöin kertoo elävänsä ihan onnellista ja hyvää elämää. Sellaisia juttuja on kiva lueskella. Minä luulen että tuo "vinkuminen" johtuu siitä, että ihminen tuntee jääneensä jostakin, - tai ehkä paljostakin -, paitsi tässä elämässä. Silloin toisen ihmisen onnistuminen tekee kipeää, koska se tökkää juuri siihen arkaan sydämen mustelmaan.

Itse olin kauhean kateellinen ja vihainen nuorempana ihmisille jotka olivat "saaneet" koulutuksen. Itselleni se oli ollut vain unelma, se kipein ja kuumin toteutumaton unelma joka minulla oli. Sitten sain mahdollisuuden opiskella ja valmistua ja kaikki se kateus hävisi pois. Ja sain myös nähdä ja oppia etteivät ne "lukeneet" ihmiset olen sen kummempia lukeneisuutensa perusteella. Se ei ole ihmisen mitta. Sama on rahan ja rikkauden kanssa.

Sisäinen rauha ja tyytyväisyys on yksi elämän mittaamattoman suurista rikkauksista. Sitä ei voi isollakaan rahalla ostaa eikä hienoimmallakaan koulutuksella hankkia. Se ei tule mistään ulkoisesta vaan löytyy jokaisen omasta sisimmästä ja on sukua rakkaudelle. "Se on meidän jokaisen" - niinkuin Irwin aikoinaan lauloi.

;) hihi, saitpas minut runolliseksi.. :)

on aina kunnioittanut niitä, jotka on lukeneet ja opiskelleet pitkälle. Meikäläinen kun on tälläinen tavallinen Jermu vaan, niin toi toteutuspuoli on niinku enempi meikäläisen juttuja.

• sitä minäkin
        Jermu kirjoitti:

ihmettelin.

• Jermu
        sitä minäkin kirjoitti:

ihmettelin.

Kateudesta se palstakin pillastuu...

• se totisesti
        Jermu kirjoitti:

Kateudesta se palstakin pillastuu...

tekee. ;)

• ossipessi
        Jermu kirjoitti:

on aina kunnioittanut niitä, jotka on lukeneet ja opiskelleet pitkälle. Meikäläinen kun on tälläinen tavallinen Jermu vaan, niin toi toteutuspuoli on niinku enempi meikäläisen juttuja.

Mutta, kun ei ilmeisesti päde ihan kokonaan sinuun. Tarkoitin sanontaa: "ne on eri miehet, jotka puhuu ja eri miehet, jotka tekee."
        Taidat olla ainakin tekevä ja kirjoittava:)
        Molempi parempi:))
        Tietysti lukeneet ja opiskelleet ovat omalla tavallaan kunnioitettavia (kokemusta lähipiiristä) mutta kuitenkin kyllä tekevät (myös kokemusta)ovat myös erittäin tärkeitä ja mukavia:)))
        Saatikka sitten kirjoittavat:D
        Sanomatta tekevät ja kirjoittavat:DD
        Ja parasta tekevät,kirjoittavat ja puhuvat:DDD

• ois

luuserimaista kehua itseään 50 palstalla....

• kaverin kaveri

eihän se ole sulta pois jos kaverilla menee hyvin

• siis
        kaverin kaveri kirjoitti:

kaikkeen mitä joku Kyrmy täällä kirjoittaa,ei mee sullakan hyvin

• näyttää
        siis kirjoitti:

olevan kateissa nuo uskonasiat, eli sulla menee vielä huonommin.

• Jermu

Ensinnäkin, 50 palstalla nimenomaan pitää aloittaa sellainen kehumiskulttuuri. Kehutaan itseään ja kehutaan toisia. Se on just kato hyvä systeemi.
        Toiseksi sinua ei pysty kehumaan tällä palstalla, mutta puutarha- ja lannoituspalsta kehuu sut varmasti maasta taiv...no ainakin maasta kompostiin. Mitäs sanot?

• Jermu
        kaverin kaveri kirjoitti:

tätä teoriaa olen yrittänyt solkottaa jo pari vuotta näillä parilla palstalla. Siinä sullekkin sellainen onnenpotkis >Potkis

• Jermu
        siis kirjoitti:

Kateellisen periveistos, mutta sinua kohtaa tällä palstalla huonot ajat, koska alkaa aivan siis mieletön toistensa kehumisen kausi. Jos et muuta tapojas, niin olet valmista madonruokaa lannoitepalstalle, niiiiiiiiiiin. Mitäs sanot?

• Narttu

jolkehditaan!! Mars päivystämään kaffepalstalle niitä deittipalvelun Philitohtorihakemuksia !!!
      *on naama punasena harmistuksesta*

• pohpoika

hetkiin kaksi vaipuu, häipyy kauas toiseen kaipuu, niinkui tuulessa tammi taipuu samoin kaipaan sinun luo.
        Laulettiin jossain laulussa :)) siis älä hikeenny suotta ...

• Jermu

Mitäs sää täällä jolkotat?

• Jermu
        pohpoika kirjoitti:

hetkiin kaksi vaipuu, häipyy kauas toiseen kaipuu, niinkui tuulessa tammi taipuu samoin kaipaan sinun luo.
        Laulettiin jossain laulussa :)) siis älä hikeenny suotta ...

Ei kannata hermoilla, jos pystyy naureskelemaan. ( sitäpaitsi, toisille nauraminen on aina kaikkein parasta, hah)

• pohpoika
        Jermu kirjoitti:

Ei kannata hermoilla, jos pystyy naureskelemaan. ( sitäpaitsi, toisille nauraminen on aina kaikkein parasta, hah)

oikeessa veli hopea ei muutakuin ilo irti elämästä vaik syän märkänis.
        Et tuulta päin tuulta päin.....

• myöskin hyvin menee!!

eihän sitä saa sanoa ääneen!!!hys hys!! valita vaan niin et erotu porukasta!!!

• Jermu

Sää olet paras! Ehkä sulla kävi siis hyvä tuuri! Tosi hienoa!
        Sepä ottaa katkeria aika kovasti kalloon!

• Kamu

Tuli juuri ostettua talo Munkkiniemestä joten aika hyvin pyyhkii täälläkin

• Jermu

Sain vain ohimennen laitettua asiat siihen malliin, että onpa sitten penskoilla mistä ottaa, kun opiskelut alkaa.

• penskoille,
        Jermu kirjoitti:

Sain vain ohimennen laitettua asiat siihen malliin, että onpa sitten penskoilla mistä ottaa, kun opiskelut alkaa.

nauti itse rahoistasi (jos sinulla niitä on?)

• Jermu
        penskoille, kirjoitti:

nauti itse rahoistasi (jos sinulla niitä on?)

ihan just tuollaiselle, että itseppä olen ne ansainnut, niin itse pistän kyllä tuulemaankin, mutta sitten sitä muistelee omia alkutaipaleitaan...Mulle riittää se, mikä on mulla ja siitä näköjään riittää noille kersoillekkin.
        Matkustelen tällä hetkellä enemmän kuin koskaan ja teen muutenkin kaikkea hauskaa.

• ossipessi
        Jermu kirjoitti:

ihan just tuollaiselle, että itseppä olen ne ansainnut, niin itse pistän kyllä tuulemaankin, mutta sitten sitä muistelee omia alkutaipaleitaan...Mulle riittää se, mikä on mulla ja siitä näköjään riittää noille kersoillekkin.
        Matkustelen tällä hetkellä enemmän kuin koskaan ja teen muutenkin kaikkea hauskaa.

Kyllä on ihan hyvä avittaa lapsiaan, koska tänä päivänä opiskelijaelämä on kallista ainakin pääkaupunkiseudulla.
        Onhan siitä itsellekin iloa, jos lapset pärjäät ja eivät ole hunningolla, kun käyttävät aikansa opiskeluun ja järkeviin harrastuksiin.
        UGH, olen puhunut:)

• mii-su
        Jermu kirjoitti:

se vaan on hyvä jos pystyy lapsille laittamaan vähän tulevaisuutta varten..:) Mä olen kans yrittänyt säästää pojille että sit kun tulee nuo opiskelut,ajokortit sun muut jutut,niin on sitten mistä ottaa..ei tartte lainoja mennä vinkumaan..;)

• norMix evk
        mii-su kirjoitti:

se vaan on hyvä jos pystyy lapsille laittamaan vähän tulevaisuutta varten..:) Mä olen kans yrittänyt säästää pojille että sit kun tulee nuo opiskelut,ajokortit sun muut jutut,niin on sitten mistä ottaa..ei tartte lainoja mennä vinkumaan..;)

...itse lähinnä ansiotöillä ja velaksi opiskelleena tiedän, että tiukan rahan aika elämässä on ihan opettavaista.

• nykyään autetaan
        norMix evk kirjoitti:

...itse lähinnä ansiotöillä ja velaksi opiskelleena tiedän, että tiukan rahan aika elämässä on ihan opettavaista.

LIIKAA,vielä kolmikymppisetkin opiskelevat vanhempien siivellä

• Jermu
        ossipessi kirjoitti:

Kyllä on ihan hyvä avittaa lapsiaan, koska tänä päivänä opiskelijaelämä on kallista ainakin pääkaupunkiseudulla.
        Onhan siitä itsellekin iloa, jos lapset pärjäät ja eivät ole hunningolla, kun käyttävät aikansa opiskeluun ja järkeviin harrastuksiin.

niihin panostetaan. Ja sitten just tulee kaikki ajokortti ja sen sellaiset mieleen. Ja kun se auton osto on ajankohtaista, niin taidampa laittaa sen verta sitten auton hintaan omia, että saisivat sellaiset turvalliset autot, eikä mitään ikäloppuja katiskoita.

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

Jos just tuollaissa asioissa voit heitä auttaa. Sen verran kovetan sydäntäni, että saavat esim. kesätöillä ansaita vaikkapa lomamatkarahansa jne. Elämisen taidan kuitenkin järkevään rajaan asti kustantaa. (Siis opiskeluaikana)

• Jermu
        norMix evk kirjoitti:

Tarkkana pitää olla, etteivät alkaisi elämään siivellä ja eivät sitten ota mitään vastuuta tekosistaan. Siinä olet oikeassa täysin.
        Omat kokemukset eivät siis saa unohtua, mutta en mä ole valmis heittää niille eteen sellaistakaan, että "siinähän kypsytte ja yritätte pärjäillä..Kun minä olin olin nuori, niin kukaan ei auttanut" tarinaa.

• Jermu
        nykyään autetaan kirjoitti:

LIIKAA,vielä kolmikymppisetkin opiskelevat vanhempien siivellä

Ja varovainen pitää olla puheissaan ja teoissaan.

• ossipessi
        Jermu kirjoitti:

niihin panostetaan. Ja sitten just tulee kaikki ajokortti ja sen sellaiset mieleen. Ja kun se auton osto on ajankohtaista, niin taidampa laittaa sen verta sitten auton hintaan omia, että saisivat sellaiset turvalliset autot, eikä mitään ikäloppuja katiskoita.

Harrastukset ensin ja sitten opiskelu tai päinvastoin:)

Ei huono idea kunnon auto, mutta kallis ja kaikilla ei tietty varaa auttaa niin paljon!

Voihan sitä manin lisäksi/tilalle antaa henkistä pääomaa:)) Tietysti edellyttäen, että lapset ovat niin fiksuja, että tajuavat sen:))

Ajatus hyvä kuitenkin ja eikös se ole pääjuttu, että lapsista tulee onnellisia?:)))

Kyllähän se on tänä päivänä vaan oltava kiitollinen, jos lapset on kuitenkin suhtkoht "kunnollisia", jonka jokainen käsittäköön niin kuin tuntuu:D

• Hyssss

ostin taas itselleni ja vaimolle uudet autot. Mutta ei puhuta siitä, ettei tule muille paha mieli.

• Jermu
        Hyssss kirjoitti:

ostin taas itselleni ja vaimolle uudet autot. Mutta ei puhuta siitä, ettei tule muille paha mieli.

Koska niillä, joilla on paha mieli, niin niillä on sitä ihan koko ajan.Katsele vaikka tätäkin palstaa...

• Jermu kirjoitti:

Jos just tuollaissa asioissa voit heitä auttaa. Sen verran kovetan sydäntäni, että saavat esim. kesätöillä ansaita vaikkapa lomamatkarahansa jne. Elämisen taidan kuitenkin järkevään rajaan asti kustantaa. (Siis opiskeluaikana)

Vaikka jossakin asiassa auttaa niin kyllä sitä jää vielä monta asiaa minkä lapset sitten itse hoitavat ja kustantavat..en usko että lapset menettävät kykynsä hoitaa oma elämänsä vaikka vähän jeesaakin..kun pienestä pitäen sen opettaa ettei raha kasva puussa ja sen eteen pitää tehdä paljon töitä...

• vanhat
        Hyssss kirjoitti:

Ladat on teille uusia mutta jollekulle muulle valmiita romuttamoon:))

• puhelinyhtiön
        ossipessi kirjoitti:

ylin johto on tietoinen teistä häiriköistä.

• Marion.T
        ossipessi kirjoitti:

Kyllä sitä lapsiensa puolesta tekee uhrauksiakin.
        Vaikka sitten rahaa meneekin, mutta opiskelijoilla on tosi tiukkaa nykyaikana.
        Ja kaikkihan me halutaan lapsillemme hyvä ja turvattu elämä.

• Patja Jussi
        mii-su kirjoitti:

oikeeta ainesta immeiseks.;((

• Jermu
        puhelinyhtiön kirjoitti:

joten oleppas ihan hiljaa siellä.

• Marion.T
        puhelinyhtiön kirjoitti:

muka häirikköjä?
        En ole huomannutkaan.
        Täällähän keskustelu soljuu selkeästi ja mukavasti, kaikki pitävät toisistaan ja elämä viiskymppisissä on todella harmonista:))

Tänne vaan kaikki työtä tekevät ja raskautetut!

• Marion.T kirjoitti:

Kyllä sitä lapsiensa puolesta tekee uhrauksiakin.
        Vaikka sitten rahaa meneekin, mutta opiskelijoilla on tosi tiukkaa nykyaikana.
        Ja kaikkihan me halutaan lapsillemme hyvä ja turvattu elämä.

Kiva ku sinäkin pistäydyt täällä...olis kyllä mukavampi ku kirjottelisit aina,mutta ymmärrän kiireet..:)

• Patja Jussi kirjoitti:

oikeeta ainesta immeiseks.;((

maalaisjärkeä kun käyttää,niin kyllä rulaa...;)

• Marion.T
        mii-su kirjoitti:

Kiva ku sinäkin pistäydyt täällä...olis kyllä mukavampi ku kirjottelisit aina,mutta ymmärrän kiireet..:)

Joko se kalju paikka sun tukassa on kasvanut umpeen? Siis se, mihin se mun purkkani jäi kiinni kun oltiin samoilla näppiksillä:))
        Etkös sinä pudonnut sinne roskikseen kun Goldie töni niin mahottomasti:)

Voi niitä aikoja!!
        Joo mulla on ollut aika kiirettä eikä tämä palstaelämä ole oikein mahtunut niiden hommien joukkoon.

Aina silloin tällöin poikkean katsomassa mitä täällä tapahtuu. Eihän täältä ihan 100 prosenttisesti osaa pois olla.

Kiva että sinä olet pysynyt palstoilla, on aina kiva kun on joku tuttu kun tänne tulee pistäytymään:)

• Marion.T kirjoitti:

Joko se kalju paikka sun tukassa on kasvanut umpeen? Siis se, mihin se mun purkkani jäi kiinni kun oltiin samoilla näppiksillä:))
        Etkös sinä pudonnut sinne roskikseen kun Goldie töni niin mahottomasti:)

Voi niitä aikoja!!
        Joo mulla on ollut aika kiirettä eikä tämä palstaelämä ole oikein mahtunut niiden hommien joukkoon.

Aina silloin tällöin poikkean katsomassa mitä täällä tapahtuu. Eihän täältä ihan 100 prosenttisesti osaa pois olla.

Kiva että sinä olet pysynyt palstoilla, on aina kiva kun on joku tuttu kun tänne tulee pistäytymään:)

on kasvanu karvoja takasin...;) se purkka joutu myöhemmin sit Goldin pöksyihin...en tiiä saiko neitokainen sitä enää irti...:DD

Joo,kyllä olen täällä pysynyt..tää on sellanen "oma hetki"-juttu ku olen netissä..:)

• Marion.T
        mii-su kirjoitti:

on kasvanu karvoja takasin...;) se purkka joutu myöhemmin sit Goldin pöksyihin...en tiiä saiko neitokainen sitä enää irti...:DD

Joo,kyllä olen täällä pysynyt..tää on sellanen "oma hetki"-juttu ku olen netissä..:)

sinne se joutui, ihmettelinkin että koirako sen söi:))

Niin sitä käy kun kolme akkaa änkeää samalle tuolille niin ja olihan siellä muistaakseni
        EMV.kin samoilla näppiksillä:))

Joo onhan täällä ollut ihan hauskojakin aikoja, sen takia täällä tulee aina välillä käytyä.
        Tänään on sellainen laiskottelupäivä.
        Koiran kanssa tein pitkän lenkin ja ihailin maisemia kun oli niin hiton kaunista, valkoista lunta puissa, kirkkaan sininen taivas ja talitintit lauloivat:)
        HEI nyt tulee kevät!!!

Yksi ukkeli oli sammunut bussikatoksen alle ja nuokkui siinä ja sen yläpuolella oli lappu jossa luki että "ilmoitusten kiinnittäminen kielletty"
        Ja joku oli raapinut siitä pois kirjaimia joten siinä luki "o tusten niittäminen kielletty" siitä yhdestä n kirjaimesta oli tehty i. Se oli jotenkin huvittava kun se ukkeli nuokkui siinä penkillä onnellisena ja varoitus pään päällä:))

Voi hyvänen aika tuota nuorisoa:))

• ainakaan
        Jermu kirjoitti:

joten oleppas ihan hiljaa siellä.

maksa mitään palkkaa.
        Mistä sulle maksetaan, siitäkö että riepottelet
        muitten asioita täällä palstalla vai?

• Jermu
        ainakaan kirjoitti:

maksa mitään palkkaa.
        Mistä sulle maksetaan, siitäkö että riepottelet
        muitten asioita täällä palstalla vai?

puhelinyhtiösi kanssa....Elämä on...

• Marion.T kirjoitti:

sinne se joutui, ihmettelinkin että koirako sen söi:))

Niin sitä käy kun kolme akkaa änkeää samalle tuolille niin ja olihan siellä muistaakseni
        EMV.kin samoilla näppiksillä:))

Joo onhan täällä ollut ihan hauskojakin aikoja, sen takia täällä tulee aina välillä käytyä.
        Tänään on sellainen laiskottelupäivä.
        Koiran kanssa tein pitkän lenkin ja ihailin maisemia kun oli niin hiton kaunista, valkoista lunta puissa, kirkkaan sininen taivas ja talitintit lauloivat:)
        HEI nyt tulee kevät!!!

Yksi ukkeli oli sammunut bussikatoksen alle ja nuokkui siinä ja sen yläpuolella oli lappu jossa luki että "ilmoitusten kiinnittäminen kielletty"
        Ja joku oli raapinut siitä pois kirjaimia joten siinä luki "o tusten niittäminen kielletty" siitä yhdestä n kirjaimesta oli tehty i. Se oli jotenkin huvittava kun se ukkeli nuokkui siinä penkillä onnellisena ja varoitus pään päällä:))

Voi hyvänen aika tuota nuorisoa:))

olis saanu hauskan kuvan...:DD

Juu...tänään paisto ihanasti aurinko..lämmittiki jo vähän...

Ei se purkka ehtiny koiran suuhun asti ku Goldin pökät ne nielas..;)

• kyllähä se
        mii-su kirjoitti:

kiirettä pitääpi vaihdella koko ajan nikkiä:DDDDDDD

• Joku joka tuntee n52 ja säälii
        Jermu kirjoitti:

Tarkkana pitää olla, etteivät alkaisi elämään siivellä ja eivät sitten ota mitään vastuuta tekosistaan. Siinä olet oikeassa täysin.
        Omat kokemukset eivät siis saa unohtua, mutta en mä ole valmis heittää niille eteen sellaistakaan, että "siinähän kypsytte ja yritätte pärjäillä..Kun minä olin olin nuori, niin kukaan ei auttanut" tarinaa.

vaan semmoinen hiljainen,mutta älä anna liikaa itsestäsi koska aina kun sinä vastaat. Hän!!

• Marion.T
        kyllähä se kirjoitti:

kiirettä pitääpi vaihdella koko ajan nikkiä:DDDDDDD

mielenkiintoista:))

• Mies.
        Joku joka tuntee n52 ja säälii kirjoitti:

vaan semmoinen hiljainen,mutta älä anna liikaa itsestäsi koska aina kun sinä vastaat. Hän!!

neljästä!

Ha,ha,ha,ha!

• n52

ja siinä joukossa joka jo nauttii pelkästä tiedosta, että elo on upeaa!
      Asiat vaan muuttuu,mutta peruspohja pitää:
      Rakkaita ihmisiä.
      Katto pään päällä.
      En näe nälkää.

Noitten lisäksi kun saa vielä jotain esim.vastarakkautta,lasten onnistumista ja jopa tuota roihnan lisukettakin niin se on jo luxjuttua joten tän hetkisen olotilani kuvaamiseen en löydä tarpeeksi superisanoja joilla kuvailisin kuinka ihanaa eloni on....=)

• ossipessi

Mukava kun olet joukoissa mukana:)
        Punajuuripihvit menossa kokeiluun:(
        Perusjutut juuri ovat ne, jotka pitävät ihmisen yllättävää kyllä, monelle, tosiaan mukana jutussa.
        Toivon moni muukin huomaa sen:D

• Jermu

Ihan tuollaisesta luxushyvästä en tiedä, mutta kun aina vaan kulkee lujaa eteenpäin, niin eiköhän tässä sellaistakin tule vastaan..Kjäh!

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Perusjutut juuri ovat ne, jotka pitävät ihmisen yllättävää kyllä, monelle, tosiaan mukana jutussa.

Punajuurilaatikko.
        1kg keitettyjä punajuuria
        1/2kg sieniä
        1 valkosipulin kynsi
        100gr voita
        1/2dl kirnupiimää
        20gr juustoraastetta (parmesaania)
        3 keltuaista
        suolaa

Kuori ja raasta punajuuret,silppua sienet ja valkosipuli.
        Kypsennä niitä voissa noin 5min. miedolla lämmöllä.Lisää punajuuriraaste,sekoita, mausta ja ota kattila pois liedeltä.
        Kaada kattilaan kirnupiimä,juustoraaste,keltuaiset ja sekoita tasaiseksi.(maista onko suolaa sopivasti)
        Voitele ja korppujauhota vuoka,kaada seos siihen,tasoita pinta,peitä korppujauheella,valele pinnalle runsaasti öljyä ja paista uunissa kunnes pinta kauniin ruskea (20-25min.)
        200 astetta

Hyväääääää......=)

• n52
        Jermu kirjoitti:

Ihan tuollaisesta luxushyvästä en tiedä, mutta kun aina vaan kulkee lujaa eteenpäin, niin eiköhän tässä sellaistakin tule vastaan..Kjäh!

olet niitä jotka tietää,että voi sanoa;mulla on rahaa viiskyt centtiä,eikä sano,että mulla on vain viiskyt centtiä.

Nyt mä häippäsen vaahtokylpyyn.(elämän nautintoja!)

• pessiossi
        Jermu kirjoitti:

Siis eihän tämä mulle ollutkaan, mutta luxushyvä on kaukana tänäpäivänä monelta, niin kuin tiedät vallan hyvin. Taas oikeassa taas olet lujjaa vaan lumessa, siis eteenpäin..:DDD

• Lopettanut

kännäilyn kun et enää öisin näy sekoilevan täällä,onnittelen:))

• kun joku

tyytyy normaaieloon

• n52
        kun joku kirjoitti:

tyytyy normaaieloon

niinku uteliaisuuttani,että mikä susta on "normaalielo?"

• n52
        Lopettanut kirjoitti:

tuo oli kysymys mulle niin mistä sä ikinä tietäisit totuuden siitä kuka mä olen,missä mä olen,miksi mä nyt olen täällä tai mun promillet?

• ja tiedät
        n52 kirjoitti:

tuo oli kysymys mulle niin mistä sä ikinä tietäisit totuuden siitä kuka mä olen,missä mä olen,miksi mä nyt olen täällä tai mun promillet?

kuka olen,elämäsi on rauhoittunut,hienoa!

• kirjoitit
        n52 kirjoitti:

niinku uteliaisuuttani,että mikä susta on "normaalielo?"

eli perheen hyvinvointi!

• n52
        kirjoitit kirjoitti:

eli perheen hyvinvointi!

on aina oma tärkeysjärjestyksensä!
        Vai mitä....=)

• n52
        ja tiedät kirjoitti:

kuka olen,elämäsi on rauhoittunut,hienoa!

totta kuin jos minä vastaisin kysymykseesi.

• Jermu
        pessiossi kirjoitti:

Siis eihän tämä mulle ollutkaan, mutta luxushyvä on kaukana tänäpäivänä monelta, niin kuin tiedät vallan hyvin. Taas oikeassa taas olet lujjaa vaan lumessa, siis eteenpäin..:DDD

Sinne on suunta. Kaikki aina selittelee, että "päivääkään en vaihtaisi pois..." Lässsytystä meikäläisen osalle, nyt kun tietää paremmastakin, kun se mitä oli alunperin omalle kohdalle varattu. Lujasti vain töitä ja sillä tavalla se onnikin alkaa potkia.

• Jermu
        Lopettanut kirjoitti:

On sullakin toiveet taivaissa, kun tuollaisesta pitää ruveta täällä toista tökkimään. Sanailes mun kanssa tuolla tavalla, niin kyykäytän sut parilla rivillä.

• nyt satun
        n52 kirjoitti:

totta kuin jos minä vastaisin kysymykseesi.

asumaan Kotkassa

• Jermu
        nyt satun kirjoitti:

asumaan Kotkassa

Niiiiiiiiiiiiiiiiiin!

• n52
        nyt satun kirjoitti:

asumaan Kotkassa

sä perustat.Heppoista sanoisin minä....=)

• lähempää
        n52 kirjoitti:

sä perustat.Heppoista sanoisin minä....=)

kuin luulet

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Mitens maukkaita oli?

Kehu nyt jotain .....=)

• n52
        lähempää kirjoitti:

kuin luulet

hyvin vähän asioita.Faktaa kultapieni,faktaa.

• että koirasi
        n52 kirjoitti:

hyvin vähän asioita.Faktaa kultapieni,faktaa.

ovat tavallaan sukua

• ossipessi
        n52 kirjoitti:

Mitens maukkaita oli?

Kehu nyt jotain .....=)

Mutta se kirnupiimäjuttu. Anteeksi nyt vaan, kun ei uppoo tuo piimä missään tapauksessa. Tai joskus vahingossa piimäkakussa. Mutta muuten ei kiitos.
        Kiitos paljon taas ohjeista. Pitänee kokeilla kaikkea ennakkoluulottomasti, huh.
        Pärjäile, nyt on pakko lähteä hoitamaan hommia:)))

• n52
        että koirasi kirjoitti:

ovat tavallaan sukua

ei ole koiria.Koska en tykkää käskyttää.

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Mutta se kirnupiimäjuttu. Anteeksi nyt vaan, kun ei uppoo tuo piimä missään tapauksessa. Tai joskus vahingossa piimäkakussa. Mutta muuten ei kiitos.
        Kiitos paljon taas ohjeista. Pitänee kokeilla kaikkea ennakkoluulottomasti, huh.

kun onnistui.
        Se piimä ei missään nimessä maistu siinä laatikossa.
        Mukavat jatkot ja tulehan kehumaan välillä niin kehutaan kilpaa tämä ketju loppuun.....=)

• pienet
        n52 kirjoitti:

ei ole koiria.Koska en tykkää käskyttää.

koirat sitten on?

• Jermu
        pienet kirjoitti:

koirat sitten on?

Taisit nyykähtää tietoines!

• n52
        pienet kirjoitti:

koirat sitten on?

hiton koirat?

• ossipessi
        pienet kirjoitti:

koirat sitten on?

Pakko kysyä. Näetkö näkyjä, siis pieniä punaisia, tai sinisiä tai ihan minkä värisiä vaan vaikka elefantteja:D

• ossipessi
        ossipessi kirjoitti:

Pakko kysyä. Näetkö näkyjä, siis pieniä punaisia, tai sinisiä tai ihan minkä värisiä vaan vaikka elefantteja:D

Siis työkaverit pyysi kysymään, että josko ne onkin villakoiria?:)))
        Se ongelma poistuu imuroimalla:DDD

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Provencen punajuuret.

2 sipulia
        4 rkl.oliiviöljyä
        1/2 kg.punajuuria (keittettyjä)
        1 pieni rasia anjovista
        1 tl.viinietikkaa
        1 rkl sinappia
        pippuria

Hauduta sipulisilppua öliiviöljyssä kymmenisen minsaa.Jäähdytä.
        Kuoritut punajuuret ohuiksi viipaleiksi tai raasteeksi.
        Jauha anjovis soseeksi.Soseuta myös sipuli ja yhdistä nämä soseet,lisää loput öljystä,viinietikka,sinappi ja pippuri ja vatkaa voimakkaasti.
        Kaada kastike punajuurten päälle,sekoita hyvin ja tarjoa kylmänä esim.kyljysten kanssa,sopii myös kalan seuraksi.
        Ps.
        Tiesitkö,että tuoreen punajuuren lehdet voi valmistaa samoin kuin pinaatin.
        Kiitti muuten avusta,sillä kun kyselit punajuurista niin mä mietin juuri mitä lisuketta tarjoaisin viikonloppuna lohen kanssa ja sieltä se tuli:sipuliset punajuuret!
        Nami,nam kyllä myö sitte osataan.....=) Me upeat!!

• n52
        ossipessi kirjoitti:

Siis työkaverit pyysi kysymään, että josko ne onkin villakoiria?:)))
        Se ongelma poistuu imuroimalla:DDD

ne olikii....=)Mä kun olen kiltti luonne,että en oikeen raaskis tappaa niitä kuin pari kertaa vuodessa ja kun mä luin jostaa ettei imurointi olis niin kovin sallittua enää?Se oli vissii joku tekijäinoikeuslaki vai mikä hiivatti lienee.

Sulla mukavia työkavereita....=)

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

On sullakin toiveet taivaissa, kun tuollaisesta pitää ruveta täällä toista tökkimään. Sanailes mun kanssa tuolla tavalla, niin kyykäytän sut parilla rivillä.

tulla sanaileen, sä pian kyykytät sen:))
        Kitkeryys ei näköjään tältä palstalta poistu koskaan.
        Luulin että koko palstalla on jumalallinen rauha, kun en enää juurikaan täällä käy.
        Mutta aina pitää erään näköjään jollekin nälviä.

• n52
        Jermu kirjoitti:

Niiiiiiiiiiiiiiiiiin!

sano Jermu.Kotka on ihan kaunis kaupunki varsinkin kesäisin.
        Mä itse viihdyn siellä välillä pitkiäkin aikoja.
        Se meri,se meri!

• Marion.T
        n52 kirjoitti:

Se meri,se meri!

niitä "Kotkan poikii ilman siipii" mistä Junnu aikoinaan lauloi?
        Aina kun kuulen sen laulun haluan jostakin syystä käydä Kotkassa - en ole koskaan kuitenkaan käynyt siellä.
        Varmaan kaunis kaupunki.

• Täti-Marion,
        Marion.T kirjoitti:

tulla sanaileen, sä pian kyykytät sen:))
        Kitkeryys ei näköjään tältä palstalta poistu koskaan.
        Luulin että koko palstalla on jumalallinen rauha, kun en enää juurikaan täällä käy.
        Mutta aina pitää erään näköjään jollekin nälviä.

Sefu Celesta on kehoittanut olemaan vastaamatta provoihin,koskahan sä tätsy ja Jermu sen opitte;D

• Jermu
        Täti-Marion, kirjoitti:

Sefu Celesta on kehoittanut olemaan vastaamatta provoihin,koskahan sä tätsy ja Jermu sen opitte;D

Sulla ei ole mitään tukea edes omasta selkäruodostasi, niin on aika alhaista yrittää tuollaista "Sefukin on sanonut"-temppua. Jos sä itse tekisit niinkuin sefut on myös sanoneet, niin sä et olis rääkkään täällä erityisesti muutamaa naisnikkiä.
        Mulle et ole koskaan pärjännyt ja sä tiedät sen ja kaikki muutkin tietää. Se on Fakta ja siinähän onneton kypsyt liemissäs. Susta on tullut luuserin perikuva, kun et uskalla sanailla meikäläisen kanssa. Huaaahahaahhhaaaa!

• Jermu
        n52 kirjoitti:

Se meri,se meri!

Mutta, se onkin katsos sellainen pointti, että hää yritti sillä tavalla utsia sinun asioitasi...Laittoi vastauksensa sellaiseen muotoon, että kyllä hän tietää ja kävi kalastelemassa lisää pikku vinkkejä. Paaaaskat se oikeesti tietää mitään, just ja just saa rahat nettikahvilassa istumeensa. Huaahahahahahahahaaaaa

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Sulla ei ole mitään tukea edes omasta selkäruodostasi, niin on aika alhaista yrittää tuollaista "Sefukin on sanonut"-temppua. Jos sä itse tekisit niinkuin sefut on myös sanoneet, niin sä et olis rääkkään täällä erityisesti muutamaa naisnikkiä.
        Mulle et ole koskaan pärjännyt ja sä tiedät sen ja kaikki muutkin tietää. Se on Fakta ja siinähän onneton kypsyt liemissäs. Susta on tullut luuserin perikuva, kun et uskalla sanailla meikäläisen kanssa. Huaaahahaahhhaaaa!

täällä kenellekään, en ole ainakaan huomannut:))
        Säälittävä apinoija.
        Kun elämä menee pelkässä toisille ilkeilemisessä niin eipä ole kaverille asiat kovin hyvin.
        Eipä käy yhtään katteeks!!
        Mut sulla ja mulla menee hienosti ja kaikki on OK, eikös vaan?
        Hihihi - se luulee että sen sanomiset loukkaa mua, mutta kyllä se reppana pettää vaan itseään:))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

täällä kenellekään, en ole ainakaan huomannut:))
        Säälittävä apinoija.
        Kun elämä menee pelkässä toisille ilkeilemisessä niin eipä ole kaverille asiat kovin hyvin.
        Eipä käy yhtään katteeks!!
        Mut sulla ja mulla menee hienosti ja kaikki on OK, eikös vaan?
        Hihihi - se luulee että sen sanomiset loukkaa mua, mutta kyllä se reppana pettää vaan itseään:))

on ollut perin vaikeaa havainnollistaa parille kolmelle tyypille täällä. Kerrasta toiseen ne aloittaa samat kitinät ja kerrasta toiseen ne nyykähtää sinne ojanpohjalle haavojaan nuolemaan. Sitkeitä ne on, siitä pisteet, mutta kastematokin oppii testiradalla nopeammin, mihin ei kannata enää kääntyillä, ettei tule "turpiin"...

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

on ollut perin vaikeaa havainnollistaa parille kolmelle tyypille täällä. Kerrasta toiseen ne aloittaa samat kitinät ja kerrasta toiseen ne nyykähtää sinne ojanpohjalle haavojaan nuolemaan. Sitkeitä ne on, siitä pisteet, mutta kastematokin oppii testiradalla nopeammin, mihin ei kannata enää kääntyillä, ettei tule "turpiin"...

Jotkut ne takoo päätänsä honkaan vaikka kuinka monta kertaa, eivätkä sittenkään opi mitään.

Joo - sitkeydestä täydet 10 bojoa:))

• n52
        Jermu kirjoitti:

Mutta, se onkin katsos sellainen pointti, että hää yritti sillä tavalla utsia sinun asioitasi...Laittoi vastauksensa sellaiseen muotoon, että kyllä hän tietää ja kävi kalastelemassa lisää pikku vinkkejä. Paaaaskat se oikeesti tietää mitään, just ja just saa rahat nettikahvilassa istumeensa. Huaahahahahahahahaaaaa

aika kova pulputin,mutta musta on vaikea saada irti oikeasti todella henkilökohtaista tietoa.
        Sen kuka on tämän nimimerkin takana tietää vain tasan tarkkaan neljä henkilöä.
        Ei mulla ole mitää hurjaa salaisuutta jonka vuoksi en anna tietojani,mutta ei minulla myöskään ole ainakaan nyt mitään halua paljastaa jokaiselle kysyjälle kuka olen.
        Sitäpaitsi mä en ole mitenkää erikoinen persoona,että se kuka olen oikeasti on ihan yks ja hailee ja ei siis merkitse yhtikäs mitään tuntemattomille ihmisille.

Ai niin se kehu:läheisilleni olen kuulema erittäin RAKAS ja TÄRKEÄ.Kröhöm!!!(sillee muka vaatimattomasti)
        Ps.
        Kiva kun olet olemassa,sinä kilttien heimolainen.

• Marion.T

Kiva kuulla että sullakin menee hyvin, niin kuule mullakin:-DD

• Jermu

Siis sillä tavalla, että rutiinit menee niinku itsestään ja sitten muutenkin on sellaista onnenpotkaisua ollut ilmassa. Penskat on terveenä, niin johan tossa on sitä "kestämistä", hah!

• silleen

jäitä poltellessa.

• Ihmettelen sinua

Olisi joskus mukavaa kun sinäkin Jermu osallistuisit normaaleissa aiheissa käytäviin keskusteluihin sen sijaan että vain kyykyttelet nikittömiä näissä omissa riidanhaastoaiheissasi vai onko sinusta normaaliin keskusteluun?
      En jatka tästä tässä aiheessa tämäm enempää,tervetuloa keskustelemaan normaaleista aiheista asiallisesti jos sinusta on siihen ilman vinoilua ja saivartelua

• ossipessi

Jermulla, kun on huumorintajua, joka useimpia meitä ilahduttaa. Lisäksi hänellä on kyllä taito ilmaista monellakin tasolla asioita.
        Ei kait tämä palsta ole tarkoitettu pelkälle "normaaleihin aiheisiin käytäviin keskusteluihin", mitä ne nyt sitten lienevätkään?:D

• Jermu

Aijalliseen mielipiteeseesi:
        -En vastaile nykyään kaikkien avauksiin, koska se herätti närää toisissa, että vastailen niihin. (olipa vastaukseni asiallinen tai ei)
        -Vastailin tässä omassakin avauksessa täysin asiallisesti kaikille asiallisille vastaajille.
        -Vinkujille, oli niille vakinikkiä tai ei, vastaan aina takaisin ja pistelen niille jauhot suuhun.
        -Kaikki aiheet eivät ole vain kiinnostavia, joten mitä sinne sen enenpää menee sotkeutumaan.

• norMix evk

• Jermu

• Nopeastipa

Jermun "apujoukot" mobilisoitiin,oisko hieman läpinäkyvää

• ossipessi
        Nopeastipa kirjoitti:

Ja vielä mobilisointi!!! Kukahan sen teki?
        Minä ainakin satuin vaan olemaan koneen äärellä, kun kirjoitin vastineeni. Jermu ei ole sitä pyytänyt, joten saatto olla haitaksikin. Se ei kyllä ollut tarkoitukseni.
        UGH; olen puhunut:DDD

• ossipessi kirjoitti:

Minä ainakin satuin vaan olemaan koneen äärellä, kun kirjoitin vastineeni. Jermu ei ole sitä pyytänyt, joten saatto olla haitaksikin. Se ei kyllä ollut tarkoitukseni.

tollo-pellelle kannata mitään selittää...sen korvissa kumisee tyhjyys...:)

• Jermu
        Nopeastipa kirjoitti:

Tais jää mobiloilin tasolle sun virtesi tänään. Kyykäytin syt mennen tullen ja tässäkin vaan voittajana paukuttelen henkeseleitä ja katson päälle sinun tappiotasi.
        Voittajana on tosi hauska olla, mutta siitähän sinä tiedä mitään...

• Jermu
        ossipessi kirjoitti:

Parhaimillani olen silloin, kun pari-kolme tuollaista räksyttää perässä yhtäaikaa. Niitä on sitten kiva sivakoida hieman etemmäs..Katsos joka huitasu osuu silloin...Helppoa nääs!

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

Sitten on kiva taas katsella, kun se kiemurtelee "tuskissaan". Haahahahhaahahhaaaa!

• Marion.T
        mii-su kirjoitti:

Luulin että se on kokonaan tyhjä sisältä.
        Siltä se ainakin vaikuttaa...

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

Parhaimillani olen silloin, kun pari-kolme tuollaista räksyttää perässä yhtäaikaa. Niitä on sitten kiva sivakoida hieman etemmäs..Katsos joka huitasu osuu silloin...Helppoa nääs!

ulos kolostaan viime keväänä painepesurilla - hitsi mutta rotta lensi pitkälle, auttaiskohan tuohon mölyapinaan sama pesukuuri....

Olis vaan hauska nähdä lentävä deeku....

• ossipessi
        Marion.T kirjoitti:

Nythän vasta tajusin sinut, siis pitkä aika siitä, kun viimeksi olit mukana jutuissa, kuten minullakin:))

Mukava, että olet ehtinyt kiireiltäsi moikkalemaan:)))

Muistaakseni viimeksi oli keskustelut "puskasta huutelijasta":D

Taisipa Jermukin, N52, Taivaanrannan maalari, sinä ja ketäs EMV tietty ja ketäs kaikkia muitakin olla mukana:DD

Olen ihan samaa mieltä, että kokonaan tyhjää täynnä koko "puskailija" tai mikä lienee:DDD

Kivaa oloa sinulle, kuin myös tasapuolisesti nyt muillekin, koska taas kotijoukot vaatii osansa:O

• Marion.T kirjoitti:

pää onki ihan tyhjä..silläpä sen korvissa kumisee...ontto mikä ontto...;)

• Marion.T kirjoitti:

ulos kolostaan viime keväänä painepesurilla - hitsi mutta rotta lensi pitkälle, auttaiskohan tuohon mölyapinaan sama pesukuuri....

Olis vaan hauska nähdä lentävä deeku....

Lentävä Deeku..:DDDDDD Toivottavasti pesurissa piisaa paineita..lentää sit mahdollisimman pitkälle ja meillä on hauskaa....:DDD

• Marion.T
        ossipessi kirjoitti:

Nythän vasta tajusin sinut, siis pitkä aika siitä, kun viimeksi olit mukana jutuissa, kuten minullakin:))

Mukava, että olet ehtinyt kiireiltäsi moikkalemaan:)))

Muistaakseni viimeksi oli keskustelut "puskasta huutelijasta":D

Taisipa Jermukin, N52, Taivaanrannan maalari, sinä ja ketäs EMV tietty ja ketäs kaikkia muitakin olla mukana:DD

Olen ihan samaa mieltä, että kokonaan tyhjää täynnä koko "puskailija" tai mikä lienee:DDD

Kivaa oloa sinulle, kuin myös tasapuolisesti nyt muillekin, koska taas kotijoukot vaatii osansa:O

Hauskaa ja kaunista päivää sinullekin:)
        Kyllähän minä noi meidän juttelut muistan, vaikka siitä on jo kulunutkin aikaa.

Kiva että sinäkin olet vielä palstoilla:)

En tosiaan ehdi paljon tällä palstalla nykyään viipyilemään, noi kiireet pukkaavat päälle ja nyt on niin upea ilma, että ei muuta kun kamera mukaan ja koiran kanssa pihalle:)

Oikein hauskaa viikonloppua sinullekin!

• n52

Upeista upeinta viikonloppua.
      Muistakaa nauraa paljon!

Mä häippäsen nyt.Palaillaan halun mukaan.....=)
      (mä olen kylläkin ahne ainakin elämän suhteen....=)

• Se jota et usko naapuriksi.

ok.tyyppi.
      Hurraa ikärasismi joka ohittaa älykkäät.
      Siinä vastaus kuinka hyvin pyyhkii.
      Adorto!
      Viinien luoja keksi viisikymppisten naisten salaisuudet,joka kutsuvat meitä nuoria miehiä luokseen.

• Se jota et usko naapuriksi

tärkeimmän.
        Jos saisin valita huomisten naisten välillä eiliset. Katsoisin joskus entisen uudelleen korjattuna anteeksi pyytäen tulevien anteeksiantojen unohtuneen.'

Sallitaanko runoilu kehujen joukkoon,vai yleensä pelkkä äly?

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe